- Sarra-
Max a John počuli zavíjať vlkov, čo znamená len jedno Jed a Finn budú spolu bojovať jeden s nich to prežije a stane sa novou alfou vlkov z bieleho lesa a ja sa potom podľa všetkého stanem jeho ženou alebo družkou alebo ako to vlastne nazvať. Nie je to paradox? Do nedávna som sa bála že zomriem ako stará panna a dnes o mňa bojujú dva vlkolaci a nehoriac o tom, že ďalšiemu upírovi som zrejme vyrazila dych. Vôbec nechápem prečo, veď Caleb môže mať akúkoľvek inú babu a páčim sa mu práve ja?
V dome som ostala len ja a John a úprimné nechcem ho stretnúť. Celé to čo sa teraz deje mi príde naozaj veľmi čudné a prehodiť s ním len pár slov je pre mňa ako maturitná skúška, pretože naozaj neviem čo mu povedať. Preto sa rozhodnem ísť von. Povedať pravdu neviem kam chcem ísť ale nechcem dýchať ten istý vzduch čo John.
Stojím pred domom a rozhliadam sa po okolí. Dobre, musím sa priznať už mi dosť lezie na nervy ten sneh. Doma sme nikdy až tak veľa snehu nemali a ak aj bol, tak to bolo na pár týždňov okolo Vianoc ale toto tu už trvá moc dlho. Môj pohľad sa zastaví na aute, ktoré máme zaparkované neďaleko domu. Cez leto ho nebolo vidieť ale teraz v zime sa dá nájsť bez problémov. Keďže lístie opadalo a stromy sú holé je ho vidieť až veľmi dobre. Prečo sú tie dvere na aute otvorené? Max je v lese a John sedí v obývačke a číta si nejakú knihu. Jediný kto tam môže byť je Caleb ale načo by šiel do auta?
Ako sa približujem smerom k autu som si istá, že v ňom sedí Caleb, pretože jeho vôňu cítim až sem. Vždy sa mi páčili mužské vône ale tá jeho je niečím iná. Santalové drevo mi nikdy nevoňala tak dokonale ako, keď ho cítim na Calebovi. No dobre, viem že robím veľkú chybu ale je mi to jedno chcem byť pri ňom. Áno páči sa mi keď sa ma dotýka a páčil sa mi aj ten bozk ale milujem Johna a keby ... Zastavím svoje myšlienky a snažím sa nemyslieť na Johna a svoju myseľ upriami len na Caleba, ktorý sedí za volantom a nadáva.
„O čo sa pokúšaš?" trochu sa ma zľakne, keď otvorím dvere a sadnem si na miesto spolujazdca.
„Chcem sa naučiť šoférovať. Tak sa to povie nie?" trochu sa usmejem. Niekedy zabúdam, že bol vyše 300 rokov mŕtvi. Bol vlastne mŕtvi? No, neviem čo sním bolo ale moderný svet je pre neho novinka.
„To auto chceš pohnúť mysľou?" podpichnem ho a on sa zamračí a pozrie sa na mňa.
„Vieš to naštartovať?" Povedať pravdu za volantom som sedela niekoľko krát. Max ma vždy nechal jazdiť po ulici pred domov, keď bol otec v práci. Ách Max, mám sním také pekné spomienky ale je to pre mňa cudzí človek. Prečo ho už nedokážem vnímať ako brata?
„Jasné že áno." Odvrknem. Vodičák síce ešte nemám, no popravde asi ani mať nebudem ale čo sa týka jazdenia ako také skúsenosti mám.
„Musíš zatlačiť spojku a otočiť kľúčikom, tak naštartuješ." On sa na mňa vydesene pozrie.
„Si fakt vtipná vieš? Čo je dočerta spojka?" začnem sa smiať. Príde mi to naozaj vtipné ako niekto v dnešnej dobe nemôže vedieť čo je spojka ale no veď viem.
„To je tá prvá páčka čo máš pri ľavej nohe." Pozrie sa na mňa a potom sa pozrie pod volant zošľapy spojku a potočí kľúčikom a motor začne priasť.
„No tak to nebolo až také ťažké. Prečo sa nehýbeme?" Znovu sa pousmejem.
„Musíš zaradiť rýchlosť." Ruku položím na riadiacu páku. On sa zdesene pozrie na mňa a na páku. Netuší čo robiť.
„Pritiahni ju k sebe a potom ju daj hore a pri tom znova stlač spojku." Prikývne a spraví to čo som mu kázala.
„Teraz pomaly púšťaj spojku a pridávaj plyn to je tá posledná páčka pri pravej nohe." Znova sa pozrie pod nohy a spraví čo som mu kázala. Potom odistím ručnú a auto sa na kúsku pohne a potom mu to zdochne. Začnem sa smiať a on so mnou.
„Šofér so mňa asi nebude však?" má krásny úsmev, srdce sa mi rozbúši. Prečo k nemu cítim čo by som nemala?
„Chce to cvik."
„Toho budem potrebovať asi naozaj veľa." Povie zo smiechom a potom sa na mňa pozrie. Zadívam sa do jeho očí. Počkať. Ako to že som si to všimla až teraz? Jeho oči sú ... Celý čas som mala pocit, že má jasno modré očí ale keď sa lepšie pozriem vidím že sú jasne zelené. Wow naozaj ma veľmi fascinuje. Chvíľu mu hladím do očí, no dobre je to dlhšia chvíľa a možno je to už aj trochu trápne ale tie jeho očí sú doslova fascinujúco dokonalé.
„Si krásna." Nakoniec on zastaví to trápne ticho. Rukou mi prejde po tvári. Jeho dotyk mi spôsobí husiu kožu. Prečo? Prečo sa to deje práve mne?
„Také veci nevrav." Poviem a zahanbene sa odtiahnem.
„A prečo? Veď je to pravda." Počkať niekto ako on, si myslím že som krásna? Je to sen? Ak áno ľudia zobuďte ma.
„Mala by som ísť." Poviem a snažím sa odísť, no on ma zastaví.
„Páčim sa ti?" spýta sa ma a na tvári ma ten jeho lišiacky výraz, ktorý mi príde neuveriteľne sexi.
„Prosím, nerob mi to." Stále ma drzí za ruku a viem, že ju neplánuje pustiť, kým mu nedám odpoveď na jeho otázku. Čo znamená, že neexistuje spôsoby aby som sa vyhla odpovedi.
„Nerob čo?" trochu sa uvoľním a prameň mojich neposedných vlasov, ktoré mám práve cez tvár mi zasunie za ucho. Prečo mi toto robí? Prečo je taký romantický? Prečo sa mi tak veľmi páči?
„Toto." Poviem a on mi chytí bradu a pritiahne si ju ku mne.
„Ešte nič nerobím." Povie potichu. On a ja to nejde dokopy. Nikdy nebol na mňa zlý ale viem, že taký je. To ako arogantne vystupuje a ako sa správa je praví opak Johna a John je ten, na ktorom sa mi páči úplne všetko.
„Ale ..." nemôžem to dopovedať. Prudko sa nahol a ja len cítim ako sa jeho pery dotknú tých mojich. Zrazu do mňa vchádza horúčava napriek tomu, že v tom aute je neuveriteľná zima. Caleb si ma pritiahne ešte viac. Chcem sa tomu brániť ale nedokážem to. Prekročím radiacu páku a obkročmo si na neho sadnem. Neprestávame v bozkoch. Jeho bozky sú iné, na aké som zvyknutá. Nie sú také nežné, sú vrúcnejšie, sú viac sexi a to sa mi páči. Ruky mi zablúdia pod jeho bundu, pod ktorou cítim brušné svaly. Nikdy som ho nevidela bez trička ale teraz po tom túžim viac ako po čomkoľvek inom. Caleb si ma privinie bližšie k sebe a ruky si obtočí okolo môjho pásu. Trochu sa pomrvím, pretože sedieť v takom malo priestore je dosť nepohodlné. Čo si budem klamať všade ma niečo tlačí ale je mi to jedno pretože Calebové bozky ma privádzajú k šialenstvu. Znovu sa pomrvím a Caleb trochu zavzdychá. Počkať čo to robím? Toto nie som ja. Musím prestať a hneď. Rázne sa odtiahnem a pozriem sa na jeho tvár. Prečo sa mi tak páči?
„Ja nemôžem." Poviem a vrátim sa na miesto spolujazdca. Caleb si prejde po vrchnej pere, oprie si hlavu o operadlo, pregúľa očami a pozrie sa na mňa.
„Prečo?" povie arogantne.
„Lebo je to nesprávne." Odvrknem. Viem, že teraz by som mala ísť von a schovať sa vo svojej izbe ale nejdem. Neviem prečo to robím ale chcem byť ešte chvíľu pri ňom a cítiť jeho vôňu.
„Čo je na tom nesprávne?" Prečo musí byť tak sexi? Nemôžem, nemôžem to spraviť Johnovi. John je ten koho milujem.
„Všetko ... som ... ja ... milujem iného?" dostanem zo seba on znova pregúľa očami.
„On ťa nedokáže milovať miláčik. Kým nebude mať v bruchu moju dýku, ty a on je minulosť. Musíš to pochopiť." Presne o to ide má teraz pravdu ale ak pôjdeme za tými ľuďmi, ktorých spomínal tak nám dúfajme dajú odpoveď a John sa mi vráti. Ja mu to nemôžem spraviť. Nie, nie ja ho nemôžem podviesť. Dobre, viem že v podstate by som nič nespravila lebo sme rozídený ale aj tak. Ja to spraviť nemôžem.
„Ale ja ho milujem. Ty, ty ..." pritisne mi prst na pery a tým ma utíši.
„Nie ja to ty si musíš zvyknúť na fakt, že láska netrvá večne. Raz miluješ jedného a raz druhého. A teraz ..." trochu sa zasmeje. „Je rad na mne Sarra. Viem, že ťa priťahujem, tak sa tomu nebráň." Povie dosť arogantne ale má pravdu ubrániť sa tomu je naozaj zložité ale ja musím, musím to spraviť pre človeka, ktorého ľúbim. Pozriem sa do jeho zaujímavých očí, ktoré musím priznať sa mi páčia viac ako tie Johnové a vystúpim z auta. Som celá rozpálená a rozrušená. Neviem čo robiť pretože srdce mi hovorí jedno a rozum iné. Najhoršie je že moje srdce sa už rozhodlo aj keď to popieram a viem, že je to veľmi zlé rozhodnutie.
YOU ARE READING
Tajomstvá bieleho lesa ✔
VampireSarra, John a Max stoja pred rovnakou otázkou ako pred časom Sarra. Musia sa rozhodnúť medzi životom na úteku alebo pristúpiť na pravidlá domácej svorky vlkolakov, ktorá obýva zasnežený les a žiť v ich blízkosti a v bezpečí. Ako sa rozhodnú? Sarru...