~3.Bölüm~
Abimin çatık kaşları Vaha'nın üzerinde dolanıp beni buldu. Ben ise şaşkındım. Abimin geleceğinden haberim yoktu. Ve beni nasıl bulmuştu. Hiç evime bile gelmemişlerdi. Ben hep Kastamonu'ya giderdim.
"Bu adam seni rahatsız mı ediyor Canset?"
Abimin sorusuyla Vaha'nın kaşları çatıldı.
"Hayır o arkadaşım beni evime bırakmak istedi" abim yavaş adımlarla yanıma gelip beni kolları arasına aldı. Sıkıca sarıldım. Onu özlemiştim. Aramızda bir yaş vardı sadece. Ben pek ayları önemsemiyordum. Yoksa benden bir yıl beş ay büyüktü."Özlettin kendini hanımefendi" kıkırdadım.
Bu adamı seviyordum. Duygularını gizlemez ve açıkça söylerdi.
Abim geri çekilip bizi izleyen Vaha'ya baktı.
"Birader sen gidebilirsin" Vaha'nın gözleri beni buldu. Çok kısa bir an sonra başıyla onaylayıp arabasına bindi. Abimde kolunu omzuma atıp beni arabasına sürükledi.
Ama bildiğiniz sürükledi yani.Arabaya binince abime döndüm. Arabayı çalıştırıp gaza yüklendi.
"Burada olduğumu nereden biliyordun?"
Gözlerini yoldan çekmeden cevapladı sorumu. "Aradım açmadın. İnstagrama stroy atmışsın bende konumuna baktım."
"Neden geldin abi? Hemde gecenin yarısında" Kaşları çatık bir halde bana dönüp yüzümü inceledi. Sonra önüne döndü.
"Kardeşimi ziyarete gelirken hesap mı vereceğim?!"Sesli bir soluk bıraktım. Konuyu başka yere çekmekte üstüne yoktu.
"Hangi rüzgar attı seni buraya Cemal efendi"
Ona ismiyle hitap etmemden hiç hoşlanmıyordu. Ve ben onu gıcık etmeye bayılıyordum. Tam abi kardeş ilişkisi."Canset bana Cemal dersen bir daha konuşacak bir dilin kalmayacak abicim."
İtici bir şekilde söylediği abicim kelimesiyle yüzümü buruşturdum.
Bu sırada araba bir otelin önünde durdu. Neden otele gelmiştik?
Abime baktım sorgulayıcı bir tavırla.
"Ev arkadaşın var. O evde kalmamı beklemiyordun herhalde" dediklerini başımla onayladım. Haklıydı."İzmir'de babamın bir arkadaşı varmış. Babam emanetimiz var onda diyerek buraya gelmemi istedi. Bende biraz geç çıktım yola. Gece burada dinlenip sabah tekrar yola çıkacağım. Ama önce seninle beraber babamın arkadaşının evine gideceğiz. Babam tanışmamızı istedi."
Yarın dersim vardı ama babam tanışmamızı istediyse yapacağım birşey yoktu. Gitmeyecektim artık.
Beraber arabadan inip otele girdik. Rezerve edilmiş iki odanın anahtarını alıp üst kata çıktık. Abim alnımdan öpüp "İyi geceler kardeşim" dedi. Yanağını öptüm bende.
"İyi geceler abi"
Odama girip ayakkabılarımı çıkardım. Yarın eve uğrayacak mıydık bilmiyordum. Bu sebeple üstümde ki kıyafetleri çıkarıp kenara koydum. Kırışık giyisilerle kimsenin önüne çıkmak istemezdim sonuçta.Sabah abimin beni aramasıyla uyanmıştım.
Saat dokuz buçuğa geliyordu. Banyoda yüzümü yıkayıp kıyafetlerimi üstüme geçirdim. Saçlarımı elimle düzeltip odadan çıktım. Abim kapının önünde bekliyordu.
"Günaydın fıstığım" gülümseyerek söylediği cümleye karşı bir öpücük attım.
Gülerek beni kolunun altına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 YAPRAKLI YONCA
Teen FictionBir adam vardı. Karanlığında boğulan bir adam değil. Sadece biraz şanssızdı. Bir kadın vardı. Dillere destan değildi güzelliği. Sadece şans hep onun tarafındaydı.