Vampir Zehirleyen Çiçek Mi?

33 1 0
                                    


Hemen yola koyulduk. Ormanda tarafsız bölgede buluşacaktık. Bella boynundaki fuları bana uzattı. Boynumdaki morluğu kapatmam içindi.. Alıp morluk kapancak şekilde taktım. Ormanda koşmaya başladık. Daha yolun yarısındayken ayaklarım tutmaz oldu. Bu tuhaf gerçekten çok tuhaftı. Bir vampirin böyle hissetmesi çok tuhaftı. Bizimkiler koşarken olduğum yere düştüm. Boğazım düğümleniyor gibi hissediyordum. Fuları boynumdan çıkardım. Nefesim kesiliyordu. Elim boynuma gitti. Derin nefes almaya çalıştım. İyide ben vampirdim. Nefes almaya ihyacım yoktu. Önce Jackson sonra diğerleri durup geri döndü. Boynumdaki ağrı giderek artıyor ve vücuduma yayılıyordu.

Eric" Jessica ne oldu?" dedi. Cevap verecek halim kalmamıştı.

Birden yeniden boğazım sıkılıyormuş gibi hissettim. Yüzümü buruşturup elimle masaj yapmaya başladım. Jackson ve diğerleri endişeyle bakıyorlardı.

Jackson yanıma gelip oturdu. " Jess sen hiç iyi görünmüyorsun. Görüşmeyi sonra yaparız." dedi.

Başımı olumsuz anlamda salladım. Ethan'ın iyi olup olmadığını merak ediyordum.

Bella eğilerek elimi tuttu. "Merak etme Ethan güvende." dedi.

Aslında bakarsanız bu kadar güçsüz hissetmemiştim. Yorgun ve bitkin...

Konuşacak kuvvet bulduğum zaman " Eve gidelim "dedim.

Jackson'dan kuvvet alıp ayağı kalktım. 2 adım attım. O sırada ayaklarımın beni taşımıyormuş gibi hissettim. Tekrar yere düşecekken Jackson eğilip beni kucağına aldı.

" Sen hiç iyi görünmüyorsun." Haklıydı. Hiç iyi görünmüyordum. Ayrıca hissetmiyorum. Boynumdaki ağrı kafamı patlatacakmış gibi hissettiriyordu. Neden bu haldeyim? Onuda bilmiyorum. Tek bildiğim şey bu kötü bişeydi. Jackson koşmaya başladı. Bir kaç saniye içinde eve gelmiştik. Gözlerim ağırlaşıyordu.

~| Jackson'ın B. A. |~

Jessica çok kötü görünüyordu. Boynundaki Jasper'ın sıktığı yer gitgide morarıyordu. Gözleri azda olsa kapalıydı. Vampirler uyumazlardı. Jessica'yı koltuğa yatırdım.

"Jessica bak bana." Elimle yanaklarına hafiffçe vurdum. Bella korkuyla bakıyordu.

Ne yapacağımı bilmeden Eric'e baktım.

"Jackson " Jessica'nın sesiyle ona doğru döndüm.

"Jess iyi misin?"

"Ölü gibi hissediyorum." bu imkansızdı. Jasper ne yaptıda bu hale geldi Jessica? Gözleri ara ara kapanıyordu.

"Jess. Gözlerini kapama bitanem bak bana." Gözlerini kapatması hiç iyi değildi.

"Jackson. Çok sıcak." Sıcak derken? Ev gayet serindi. Elimi Jessica'nın alnına koydum. Sıcaklığı artıyordu. Vampirlerin olması gerekenden biraz daha sıcaktı.

"Bella acil buz bul." Bella dışarı fırladı. Sıcaklığını düşürmem gerek.

Boynundaki morluk çenesi ve gögüs kafesi boyunca artmıştı. Eric'e telefonu fırlattım.

"Edward'ı ara"

Telefondan bir numarayı bulup aradı.

"Alo Edward. Acil bir durum var...... Jessica..........bilmiyoruz..........boynunda sıkmayla beraber oluşmuş morluk gitgide artıyor.......hayır konuşamaz bilinci yerinde değil gibii.......vücut sıcaklığı arttıyor.....evet.....evet.....ne zaman gelirsin?......acele et.....tamam gelince anlatırım." Telefonu kapattı.

Vampire GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin