Arkadaşlar ilk hikayem. İnşallah beğenirsiniz. Bu tanıtım yeni bölüm en kısa zamanda gelicek. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.
VAMPİR KIZ
Vampirler...
Bizler kurtlar tarafından pis kan emiciler diye adlandırılıyoruz. Bizde onlara kokuşmuş pis köpekler diyoruz. Kokularını şöyle tarif edeyim. Aylardır çöpe atılmamış çöp düşünün.... Iyk midemi kaldırdınız.
Vampirlerin göz rengi insanlarınkine benzemez. Sarı kahve karışımı bişeye dönüşür. Göz renklerimiz sabit değil. Sürekli değişiyor. O yüzden lens takıyoruz. Taki lensler eriyene kadar. Ayrıca vampirken dış görünüşümüz çok daha genç ve seksi görünür. Çok hızlı ve güçlüyüz.
Aaa ben kim miyim? Vampir konseyinin başkanı olan Edward'ın manevi kızı jessica. Edward 780 yaşında. En eski vampirlerden. Ayrıca en güçlü... Edward babamın çok sevdiği biriymiş. Babam insan olduğu için ölmeden önce beni ve annemi Edward'a emanet etmiş. Beni vampire 17 yaşındayken çevirdi. 109 yıldır vampirim. Gücüm kalkan. Annem öldürülmüş kim tarafından olduğunu sormayın çünkü bende bilmiyorum. Edward birşey söylemedi. Benden saklıyor.
Edward'ın konseyde çok işi olduğundan dolayı 5 vampir arkadaşımla beraber geniş bir evde oturuyoruz. Ve insanların arasında yaşıyoruz..
Jackson benim en yakın arkadaşım. Ben vampir olduğum anda ona saldırmıştım. Edward gelip o ölmeden onu vampire çevirmişti. Jackson sarışın yeşil gözlüydü. Vampir olunca sarı kahve karışımı gözleri ve her vampirde olduğu gibi soluk renkli teniyle yakışıklı biri oldu. Biraz iri ve uzun boylu. Beni tek anlayan vampir diyebilirim. Gerektiği zaman konuşulması gerekenleri konuşur boş boş konuşmazdı. Yani efendi çocuktu. Düşünceleri okuyabiliyor.
Bella Jackson'ın kardeşiydi. Kahverengi gözleri sarımsı şaçları olan güzel bir kızdı.
Onun nasıl vampir olduğu konusuna gelirsek
Jackson vampirken Bella neredeyse ölümle burun buruna gelmişti. Ölümcül bir hastalıkla yatakta kıvranınca Jackson'ın bellayı kaybetmek istemeğini anladım. O anda Jackson'a onu vampir yaparsa bellanın yaşayacağını söylemiştim. Bella bakıp başıyla onaylamıştı. Bellanın bileğinden tutup zehir verip duracağını beklerken vampir içgüdüleri onun kanı bitirmesi için zorluyordu. O anda ne yaptığımı bilmeden onun kolundan tutup Son gücümle onu dışarı fırlattım. Bella zehrin etkisiyle acıyla bağırıyordu. Jackson içeriye gireceği sırada onu kolundan tutup önünde durdum. Eğer bir vampir insan kanının tadına bakarsa kanı kesinlikle içmeliydi. " Jackson dur. Bellanın yardıma ihtiyacı var. Senin onu öldürmene değil." Diye bağırmıştım. Öyle durdurabilmiştim. Zaten bella 2 güne yakın zamanda vampir olmuştu. Geleceği görebiliyor.
Eric Bellanın sevgilisi. Vampir olmadan önce kumral tenli kumral saçlı ve kahveregi gözleri olan biriydi. Onu vampir yapan biz değildik. Bella Eric'in geleceğini önceden gördüğü için sabırsızlıkla onun yolunu gözledi. Eric çok güçlü. Aynı zamanda vücudu elektrik dolu. Aslında bakarsanız ona elektrik adam desek hiç fena olmaz.
Jasper vampir olmadan önce esmer tenli siyah gözleri ve saç rengi olan biriydi. Edwardın sağ kolu olan Dexter'ın oğlu. Edward Dexter'ı jasper doğduktan sonra vampir yapmış. Nedeni ise vampirler hakkında çok fazla bilgi sahibi olmasıymış. Ya öldürülcekmiş ya da vampire çevrilecekmiş. Edward ikinci seçeneği seçmiş. Jasper'ıda doğal olarak babası onu vampire dönüştürmüştü.
Vahşi kurtlar ortadan kaldırılmadan önce erkek kardeşi, annesi ve teyzesi öldürülmüştü. O zamandan beridir kurtları her gördüğünde kafalarını koparmak istiyor. Onu bazen zor kontrol ediyorduk.
Lena ise karamel renkli saçları olan ela gözlü bir kızdı. 30 yıldır vampir. Hala insan kanına daha doğrusu kana dayanamıyor. Daha acemi. Aslında insanların arsında yaşadığımız için alıştı gibi..
Sokakta büyümüş. Şans eseri vampirin biri onun kanının tamamını içtiğini sanıp çekip gitmiş. Jasperla ormandan lenanın çığlıklarını duyduk. Vampir kokusunu alıncada hemen oraya gitmiştik. Lenayı ısıran vampiri bulamadık ama o vampir sayesinde lena adında arkadaşımız oldu. Tabiki jasperla çıkıyorlar.
Ben ve ailem......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Girl
FanfictionVampirler kurtadamlar ve insanlar birlikte yaşarlarsa ortaya çıkacak aşk savaş ve kardeşlik