Herşey Yolunda

51 5 1
                                    


~| Ethan'ın B. A. |~
Dün Dexter ile konuştuktan sonra çok rahatladım. İnsanın yanında ona yardımcı olan birinin daha doğrusu kurt birinin varlığı insanı daha huzurlu yapıyor.

Yataktan doğruldum. Bugün Jessica ile konuşacaktım. Gerçek anlamda herşeyi konuşacaktım. En son konuşmamızda onu kırmıştım. Benim ondan korktuğumu sanmıştı. İlk duyduğumda ürkmüştüm. Ama sadece ürkme. Dahası yok.

Ben Jessica dan korkamam. Korkmam. Kormamam gerekiyor. Onu seviyorum. İnsan sevdiğinden korkar mı? Tabikide HAYIR! Ben Jessica'ya karşı tek duygu hissediyorum. O duygu korku değil AŞK. Onunda bunu hissettiğinden eminim.

Yataktan kalktım. Dolaptan kare kırmızı gömleğimle dar paçalı kot pantolunumu alıp giydim. Converselerimi ayağıma geçirdim. Odamdan dışarı çıktım.

Rose da odasından çıkıyordu. Benim çıktığımı görünce konuşmaya başladım. "Bu ne biçim tarz Ethan kızları kaçırtcaksın." Rose'u hiç takmayan tavırlarla merdivenden indim. Arkamdan bağırdı. Tabi onu takan kim. Bahçeyi geçip garaja girdim.

Motoruma binip okula doğru yol aldım. Jessica ile konuşacaktım. Hemde herşeyi...

~| Jessica'nın B. A. |~

"Hadi ama. Gel Jessica." Okula gitmek istemiyordum. Ama Jackson bunu dinler miydi? Tabikide hayır. Ayağı kalktım. Odama gidip üstümü değiştirip aşağı indim.
"İşte gerçek Jessica bu." Bella'nın bu lafı beni güldürmüştü. Önden çıkarken bağırmayıda ihmal etmedim.

" Hadi çok yavaşsınız. Okula geç kalacaz."
Jackson birden yanımda belirdi. "Biz vampiriz geç kalmayız." Çok bilmiş surat ifadesiyle bana bakıyordu.

"Çok biliyosun sen. Eee bay bilmiş gidelim mi artık? Gerçekten geç kalıcaz." Jackson gülmeye başladı. Eliyle sağda duran arabayı işaretledi. "Buyrun hanımefendi." Bu sefer gülen taraf bendim. Arabaya bindik. Gaza basmasıyla araba büyük gürültüyle sokağa fırladı. Bella ve Eric kendi arabasıyla arkamızdan geliyordu.

Jackson " bugün konuşacak mısın? "dedi. Anlamayan gözlerle ona baktım. Aslında çok iyi anladım ne demek istediğini. "Ethanla" diye ekledi. "Bilmiyorum" dedim. Arabanın camından dışarıya bakıyordum.

Okula geldiğimiz zaman Jackson arabayı durdurdu. Arabadan indik. Eric ve Bella yanımıza geldi.

"Ee ne yapıyoruz bugün millet." Bella her zaman enerjikti. Onun yanına gidip elimi omuzuna attım.

"Bella bügün acaba okuldan mı kaçsak? Azcık aksiyon yaşarız. Peşimizde hocalar koşar falan. Sonra velimizi ararlar. 1 hafta evden çıkmama cezası alırız." Gülümsedim.

Bella gözlerini devirdi.Gülmem kahkahaya dönüştü.

Okula kurtların arabaları giriş yaptı. Ethan da motoruyla birlikte. Motoruyla geçerken kaskının altında bana doğru baktı.

Ona bakmayı kesip bizimkilere döndüm. Bana bakıyorlardı. Kaşlarımı çattım. "Ne bakıyorsunuz?" diye sordum. "Hiç. Hiç bişey." Hepsinin sebebi buydu. Hiç hiçbişey.

Jackson kulağıma sadece benim duyacağım ses tonunda "seninle konuşmak istiyor." dedi. Başımla onayladım.

Onların yanından ayrıldım. Okulun bitişiğindeki ormanda Ethan'ın kokusunu alabiliyordum. Biraz ilerledim. Karşımdaydı. Daha fazla ilerlemeden durdum. Kalp atışları hızlıydı. Korkuyor benden.

Birden konuşmaya başladı. "Korkmuyorum. Korkmicam. Kim ne derse desin. Ne yaparsn yap ben senden korkmuyorum. Hatta seni seviyorum bile.O gün bana söylemediğin için sana kırgındım. Ama sonra düşününce herkesin saklı iş çevirmesi için belirli sebepleri var. Senin bu sebeplerin vampir kuralları, Dexter'ın sebepleri kurt kuralları.... " ona o kadar odaklanmışım ki ne zaman önüne gittim bilmiyorum. "Gözlerimiz kilitlenmişti.

"Sana söylemek çok isterdim. Ama tek kural var. Onuda çiğneyemezdim. Üzgünüm."
"Bende üzgünüm. Ve ilk günden beridir senden hoşlanıyorum belki daha fazlası."
Kollarımla boynuna sarıldım.
"Bende." Elini belimde hissettim. Seviyordum Ethan'ı.

.....................
Öğle arasında kafeteryada masalardan birinde Ethan ile yemek almış oturuyorduk. Tabiki ben sözde yemek almıştım. Ethan yiyordu. Bende onu izliyordum. Ethan bana baktı. Yemek yemeği bıraktı.

"Sen yemicek misin?"

Yüzümü eşkittim. "Hiç sanmıyorum." Ve ekledim.
"İnsanların yediklerini yememiz yasaklandı."

"Neden?"

"Çünkü-" söze başladım ama konuşmamı masaya oturan Dexter böldü.

"Çünkü onlar yani vampirler sadece- " Dexter'ın sözünü kesen Bellaydı "Kes sesini."

Aman ne güzel. Bayanlar baylar bir kavgaya daha hoş geldiniz. Jessica Swam gururla sunar.

Dexter ve Bella aynı anda konuşmaya başladı. Ethan'a baktım. Sıkılmış, bunalmış bir hali vardı.
Gülmeye başladım. Güldüğümü gören Ethan önce gözlerini devirdi. Sonra oda gülmeye başladı. Dexter da Bella da susmuş bize kafayı yemişiz gibi bakıyorlardı. Dexter oflayarak masadan kalktı. Bella'nın yanına Eric ve Jackson oturdu.

Eric Ethan ile maç konuşmaya başladı. Bellada arada onlara katılıyordu. Ne alakaysa.

Kurtlar kötü kötü bakmaya başladı. Sanki Ethan'ı yicez. Jackson bakışlarımdan anlamış olacak ki hemen kurtların olduğu tarafa döndü.
Benim duyacağım ses tonunda. "Sence ne düşünüyor olabilirler.? Ben gayet düşüncelerini duyuyorumda " dedi.
Gülümseyerek " Açıkca ne düşündükleri belli. Bir insan 4 vampir aynı masada. Düşünülecek tek şey var" dedim. Onlara baktığımızı anlayan kurtların hafifte olsa hırlamalarını duyuyorduk. Gülümsemek yerine hafif kahkaha attık. Gülümserken birden Jackson durdu. Birinin düşüncelerini okuyordu. Acaba kimin?

O sırada Bella dikkatimi çekti. Gözleri donuklaşmıştı.

"Bella?" diye sordum. Eric Ethan ile konuşmasını kesti. Masadaki herkes Bellaya dönmüştü. Kurtlar bişey olduğunu sezmiş olacak ki bizim masaya doğru kaşlarını çatmış şekilde bakıyordu. Bella'nın gözleri uzak bir yere bakıyormuş gibiydi.
Ethan şaşkın bir şekilde bana baktı. "Bella geleceği görüyor." dedim. Şaşkınlığı dahada arttı.
Jackson'a döndüm. "Jackson ne görüyor?"
Bakışlarını bana döndürdü. " O burda ve çok öfkeli" dedi.
Kim burda? Sonra birden tanıdık kokuyu aldım. Jasper.

~~~~~~~~~~~~
Kusura bakmayın bölümlerim çok kısa geliyor. Ama böylelikle daha sık bölümler gelicek. Hepinizi öptüm. Yorumlarınızı ve votelarınızı bekliyorum.

=> Jasper'ın gelmesindeki amaç ne?
=> Neden bu kadar tırstılar?
=> Bella ne görmüş olabilir?

Vampire GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin