~| Ethan'ın B. A. |~
"Çok şey var." Dexter'a anlatması için bakış yolladım. Başını sağa sola salladı."Olmaz Ethan."
"Yine bişey saklıyorsun."
"Ethan bu benimle alakalı bişey değil. Onun anlatacağı bişey." O mu? Onun dediği kimdi?
"O?" Kaşlarımı kaldırdım. Cevap bekliyordum.
"Söyleyemem dostum. Kusura bakma. Zamanı gelince." Sıkıntıyla nefes alıp verdim.
Sol elimle saçlarımı karıştırdım. Ona dönerek "Kurtsun. Nasıl oldun? Ne bileyim işte detaylarını anlat!"
Dexter başını olumlu anlamda sallayıp banka oturdu. Yanına oturdum.
Derin nefes alıp anlatmaya başladı.
"Benim babam da annemde kurt. Benim istediğim yada karar vereceğim bişey değil. Biz melez olan kurtlara göre daha güçlüyüz. "
"Melez derken?"
"Scott gibi. Allison gibi. Charlie.... Hepsi yarı insan yarı kurt. Anne ve babalarından herhangi biri insan diğeri ise kurt oluyor. " bana baktı. Olayları sindirmeye çalışıyordum.
Derin nefes alıp verdim.
"Peki ne farkın var onlardan? Yani melez olan kurtlardan." Sordukça sorasım geliyordu. Merakım iyice artmıştı.
"Şöyle söyleyeyim Ethan Melez olmayan kurt, melez olan kurtların başı oluyor. Biz buna alfa diyoruz. En güçlü en hızlı en korkutucu olan ben ve benim gibiler alfa oluyor. Anne ve babamız kurt olduğu için melezlere benzemiyoruz. Melezlerin hep bir yanı insandır. O yanı gizleyemezler. Duyguları kontrolsüzdür." Derin nefes aldı.
Bana dönerek "bu kadar. Bilmen gereken sadece bu kadar." dedi.
"Ormanda olanlar neydi peki?"
"O kontrolüm dışında oldu. Yani o gece dolunay gecesiydi. Dolunayda biz kendimizi kontrol edemeyiz. Vahşi oluruz."
"Bana saldırmaya kalkıştın ama Jessica ve Jackson gelince beni bırakıp onların peşinden gittin. İşin garibi onlar sapasağlam senden kurtuldular. Aklım almıyor."
"Kendimi tutum diyelim" sonra bişey duymuş gibi sola doğru döndü. Kaşları çatıldı. Birden oturduğu yerden kalktı.
"Hala kardeşiz dimi?"
"Her zaman Dexter." Ayağı kalktım sarıldık.
"Ethan benim birkaç işim var sonra görüşürüz." Hızla bir tarafa doğru koşmaya başladı.
~| Dexter'ın B. A. |~
Matt'in Charlie ile konuşmasını duyunca öfkelendim. Neymiş Ethan kurt olduğumuzu öğrenmiş o zaman sevgilisininde vampir olduğunu öğrenmesi gerekliymiş. Daha onlar çıkmıyorlar ki.!
Gerizekalı Matt.
Yanlarına vardığımda kaşlarımım çatıldığını yeni farkına varmıştım. Matt beni görünce sustu.
"Siz aptal mısınız?"
Sesim istemsizce yüksek çıkmıştı. Bahçede kimse yoktu. Herkesin derste olduklarını kalp atışlarından duyabiliyordum. Sakin atıyordu.
Matt "Ne oldu Dexter neden bu kadar öfkeleniyorsun? Kaç yıllık kankasının kurt olduğunu öğreniyor. Gel gör ki üç günlük sürtüğün vampir olduğunu öğrenmiyor. Adalet bunun neresinde." dedi ve arkasını döndü.
Haklıydı ama Ethan mutluysa Jessica'nın vampirliğini saklardım. "Ethan'a hiç bişey söylenmicek." Bildiğin hırlamıştım. Matt'e Charlie'de bana şaşkınca daha çok öfkeyle baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Girl
FanfictionVampirler kurtadamlar ve insanlar birlikte yaşarlarsa ortaya çıkacak aşk savaş ve kardeşlik