Bilinmeyen:
Yıldızlar dökülmüş saçlarına,
saç tellerinde, parlak ve ışıl ışıl yıldızlar.
dokunsam zarar görür mü o saçlarındaki yıldızlar?Byun Baekhyun😋🔥:
Meşgulüm ben, seninle uğraşmak zorunda mıyım?Bilinmeyen:
Adam mı dövüyorsun?Byun Baekhyun😋🔥:
Mafya olduğumu unuttun mu, şerefsiz?
Yazmayı kes yoksa seni cidden bulur öldürürüm!—
"Seni geberteceğim, Byun Baekhyun!"
Alacaklı adam korku ve öfkeyle sesi titreyerek bağırınca Baekhyunun üstüne koşmaya başladı, Chanyeol önün yumruğunu engelleyip ona yumruğu geçirdi.
"Neredeydin, Chanyeol?"
Baekhyun, soran gözlerle Chanyeola baktı. "Afedersiniz efendim, işim uzadı da."
"Sen en önemli adamlarımdansın, Chanyeol. Bir daha benden habersiz kaybolma."
"Tamam, efendim."
***
İki saat sonra adam dövülmekten bitmiş halde yerde yatıyordu, "Yeter bu kadar, gebersin istemiyorum. Alın onu, kapatın bir yere." Dedi Baekhyun soğuk gözlerle. Chanyeol, diğer adamlara kaş göz yaptı. Adamlar onu götürürken Baekhyun garaj kapısının dışına doğru döndü ve cebinden sigarasını çıkarıp diğer eliyle yaktı. Sigarayı iki dudağının arasına alıp sigara dumanını içine çekti. "Efendim."
Chanyeolun sesiyle arkasını döndü Baekhyun, ona baktı. Chanyeol, içinde bir kıpırdanma hissetti. "İyi misiniz?" Diye sordu. Baekhyun sırıttı. "Kötü mü duruyorum?" Diye sordu. "Sıkıntılı gibisiniz, bir problem mi var?"
"Haddini aşmıyor musun, Chanyeol?"
"Affedin efendim, sadece sizi böyle görmek tuhafıma gitti."
"Çok merak ediyorsan söyleyeceğim, bu Çin mafyası var ya, neydi adları? Ha, Huang. Onlar sinirimi zıplatıyor. Bizim hakkımız olan altı yüz on dört milyon won'a ortak olmaya çalışıyorlar."
"Ne yapacağız, efendim?"
Baekhyun sırıttı. "Paramı kimseyle paylaşmayı sevmem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fall in Love with Mafia Boss | chanbaek
FanfictionBaekhyun, Güney Kore'nin en bilindik mafya çetelerinin birinin patronuydu. Chanyeol ise bu mafya patronun ona aşık genç bir korumasıydı.