"Delirdin mi sen, Yeol?" Dedi Jongdae. Jongdae bunu derken Chanyeol patronunu siyahlar içindeki yatağına yatırdı. Hala Baekhyunun üstündeyken uyuyan patronunun ifadesine baktı, o kadar sert ve kaşları çatık olan adam uyurken bebek gibi masum oluyordu. Chanyeol, gülümsedi. Saçlarını okşadı uyuyan patronunun verdiği cesaretle. Baekhyunun boynuna doğru eğildi önce kokusunu içine çekti sonra kulağına yaklaştı.
"Yıldızlar düşmüş saçlarına, tenine, güzelliğine..."
Fısıldadı Chanyeol.
****
"İnanamıyorum Chanyeol, dün gece onu öptün mü? Dur, hatta öpüştünüz mü?" Luhan hayretler içinde söylediğinde Chanyeol daha da gerildi. "Eh, sanırım..."
Merdivendeki ayak sesleriyle sessizleştik.
Baekhyun uykulu gözlerle etrafa bakınca Chanyeol ona bakakaldı. "Kahvaltı hazır değil mi daha?" Diyerek sağa sola baktı, hizmetli Youngmi hanım gelip eğildi. "Efendim kahvaltınızı balkonda kurdum ama istemezseniz hemen-"
"Önemli değil, teşekkür ederim şimdiden elinize sağlık."
Baekhyun, balkona geçip oturdu. "Bizi duymuş mudur?" Dedi Luhan. "Duysa mutlaka sorardı." Dedi Chanyeol.
****
Baekhyun ve adamları, kendi mekanlarına gittiler. Soohyun, Baekhyunu durdurdu. "Bay Byun, Bay Huang burada. Ona henüz gelmediğinizi söyledim ama beklemek için ısrar etti." Dedi başını eğerek.
"Adamı kovdum resmen, hala... Yüzsüzlük."
Baekhyun diğer korumalarına beklemelerini söyleyip arkasında Chanyeol ve Sehunla odaya girdi. Taoya baktı. "Sana para falan vermeyeceğimi söyledim ya, Bay Huang?" Dedi. Zi Tao sırıttı ve ayağa kalktı. "Bal gibi vereceksin Byun, elimde seni aşağı çekecek itibarını beş kuruş yapacak bir şey var."
Chanyeol gerilmişti, yoksa...
Baekhyun sırıttı. "Hayda, neymiş elinde olan bu korkutucu koz?"
"Senin gizli ilişkin."
"Ne diyordun sen? İçip mi geldin buraya?"
Kapı tıklatıldı. "Gir." Dedi Baekhyun. Luhan, doksan derece eğildi saygıyla. Sehun, şok olmuştu. "L-Luhan? Neden koruma üniformasını giyiyorsun?" Diye sordu.
"Çok ısrar etti adamım olmak için, ona gerek olmadığını zaten arkadaşım olduğu için yardım edeceğimi söyledim ama dinlemedi."
Sehun, Luhanın yanına gitti ve ona endişeyle baktı. "Çok tehlikeli olabilir, korkarsın yapabileceğine emin misin?" Diye sordu Sehun Luhanın omuzlarını tutarak. Luhan gülümsedi samimiyetle. "Sen oldukça korkmuyorum aksine daha güçlü hissediyorum." Dedi.
"Tamam tatlısınız anladık ama şuan buraya kusabilirim."
Baekhyun konuşan Taoya baktı. "Sen hala burada mısın? Def ol. Birde masama kurulmuş..."
"Byun Baekhyun, o gece korumanla öpüşmene ne demeli?"
Chanyeolun gözleri titriyordu. "Bundan sana ne? Benim korumam değil mi? Kes sesini ve defol."
"O öldükten sonra birini öpmeyi bırak birine dokunmadın bile Baekhyun, bütün herkes biliyor bunu. Belli etmesen de aşk adamısın."
"Öpüştüm, bundan yani hayatımdan sana ne? Kiminle istersem yaparım kiminle istersem yatarım uyurum, beni böyle mi aşağı çekebileceğini sandın?"
"Park Chanyeola aşık mısın?"
"Kimseye aşık olmam ben, çok merak ediyorsan öğrendin artık. Def o- Ya da siktir git, deminden beri def oldan anlamadın belki bunu anlarsın...ız Bay Huang."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fall in Love with Mafia Boss | chanbaek
FanficBaekhyun, Güney Kore'nin en bilindik mafya çetelerinin birinin patronuydu. Chanyeol ise bu mafya patronun ona aşık genç bir korumasıydı.