0.8 - İlk (M)

129 7 4
                                    

Bilinmeyen:
Beni özledin mi Byun Baekhyun?

Seni sikicem gerçekten.
Kes sesini.

Bilinmeyen:
Kardeşim senin yüzünden öldü.
Bunu ödeyeceksin.

Çık karşıma seni kardeşinin yanına yollayayım.

Bilinmeyen:
Eski sevgilinin ağabeyiyim ben.
Seni korumak için ölen sevgilinin.

Bana bak o benim yüzümden ölmedi tamam mı?
Ben demedim o sikik tabancanın önüne atla diye.
Ve yıllarca kendimi suçlayıp suçlamamak arasında kaldım.
Ama yeter, o beni korumak istedi ve korudu. Bu yüzden canım daha kıymetli çünkü boşuna ölmemiş olsun istiyorum.
Şimdi sen sikik, gelip beni öldüreceğini falan mı söylüyorsun?
Senin o elindeki silahı alır götünde patlatırım.
Yazma daha bana.

Baekhyun, sinirle telefonunu kapattığında derin bir nefes verdi. Sigarasından bir nefes çekip dumanı üfleyip serbest bıraktı. Hatırlamasına lanet etti, keşke her şeyi unutsaydı. O sırada akşına Chanyeol geldi, sebebini bilmiyordu. Tek bildiği kafasını dağıtmak, başka bir şeyler düşünüp uyuyakalmak istediğiydi. Yanındaki Sehuna baktı sigarasını söndürürken. "Chanyeol nerede?" Dedi. "Akşam yemeğinde efendim, ama isterseniz-"

"Hayır, yemeğini iyi yesin."

Baekhyun aşağı inip yemek masasına baktı, korumaları kahkaha atıyor ve eğleniyordu. Ama Chanyeolu göremedi. "Çok eğleniyorsunuz sanırım," dedi Baekhyun gülümseyerek. Korumalar panikle kalkıp eğildi Baekhyunun karşısında. "Affedin efendim!" dediler. "Gerek yok buna, gülmek güzeldir boğulmadan yemeğinizi yiyin sadece." Dedi ve ekledi.

"Chanyeol nereye gitti?"

"Oh, az önce lavaboya gitti."

Baekhyun, lavaboya girince elini yıkayan bir Chanyeol gördü. "Bence bunu yapmana gerek yok, yine kirlenecek."

"Anlamadım-" Baekhyun birden Chanyeolun dudaklarına yapıştı. Chanyeol ise kısa bir şokun ardından karşılık verince Baekhyun sonraki adıma geçmeden durdurdu Chanyeol onu. "Biri gelirse..." Baekhyun Chanyeolun bileğinden kavradı ve yukarı çıktılar. Odanın kapısında duran Sehun şaşkınlıkla ikisine baktı. "Aşağı inebilirsin Sehun, yemeğini yemelisin." Dedi Baekhyun. Sehun yorum dahi yapmadan aşağı indi, zaten diğerlerinin yanında rahat edemezdi Luhan.

İkisi ay ışığının aydınlattığı odaya girince Chanyeol odanın atmosferini beğenmiş gibi duruyordu, gülümsedi Baekhyun. "Beğendin sanırım, başlayalım mı?" Dedi sırıtarak. Chanyeol, Baekhyunu yatağa itince birden olduğundan Baekhyun şaşırmıştı. Chanyeol gömleğinin düğmelerini çözüp gömleğinden kurtuldu. Baekhyunun üstüne çıktı, patronu ona donuk gözlerle bakıyordu. Öpüşmeye başladıklarında Chanyeol öpüşmeyi bu sefer kısa kesip yavaşça Baekhyunun boynundan yavaşça Baekhyunun göğüsüne indi, onu engelleyen siyah gömleği yavaşça açtı, öpücüklerini devam ettirirken göğüs ucunu yaladı Baekhyunun. Bu Baekhyunun titretmişti, Chanyeol Baekhyuna baktığında kızardığını gördü. Dönüp göğüs ucunu tekrar yalayıp ısırdığında Baekhyundan bir inleme kazanmıştı.

"Asıl şeye geç artık, oyalanman yeter. Şuan hala düşünebiliyorum."

"Arkanı dönmelisin."

Chanyeol kendi pantolonundan kurtulup Baekhyuna baktı.

Baekhyun döndüğünde Chanyeol kalçasını kasıklarından tutarak kaldırdı, Baekhyunun beline sarılıp kemerin tokasını açtı ve fermuarını indirdi. Pantolonu indirdiğinde artık tek engel siyah baksırıydı. Onu da indirince Baekhyunun dolgun ve güzel kalçasıyla karşı karşıya gelince Chanyeol yutkundu.

"Prezervatif gerekiyor."

"Orta çekmecede var."
Chanyeol eğilip çekmeceden aldı ve yanına koydu. Önce bir parmağını Baekhyunun içine soktu, Baekhyun bu şok dalgasıyla sarsıldı. "Bu mu yani?" Dedi Baekhyun sırıtarak. Chanyeol, ikinci parmağı da sokup hızlıca makas hareketi yapmaya başladı. "Ah! lanet olsun! Tamam yeter, kafayı yiyeceğim!" Dedi sinirle Baekhyun. Chanyeol, penisini sokup sertçe gel git yapmaya başladığında Baekhyunun gözleri şokla açıldı. "Ah! Hmmm, Lanet girsin, o... O insana mı ait?" Dedi nevresimi sıkarak. Baekhyunun nefes alışverişi değişince Chanyeol Baekhyunun penisini tuttu. "Kafayı mı yedin sen?! Bırak-mhhh" İnlemesi sözünü keserken Chanyeol Baekhyunun kulağına söyledi.

"Benimle rahatlamam gerek, değil mi? Ne kadar çok seni arzuladığımı bilemezsin."

"Ne diyorsun-Ha!" Chanyeol sertçe Baekhyunun noktasını bulunca daha da hızlandı. Sonunda geldiğini anladığında Baekhyunun içinden çıktı, Baekhyunun penisini de bıraktı ve boşalmasına izin verdi. Yatağa uzandı, Baekhyun doğruldu ve ayağa kalktı. Bornozunu giydiğinde Chanyeol nefesler arasında söyledi. "Nereye?" "Duş alacağım, sonra gir sende."

"Hazır yorgunken uyusan ya? Şuan rahat uyursun, hem zaten yatakta kirli, yarın uyanır uyanmaz gireriz duşa."

"Sen alıştın galiba hemen. Ama umurumda değil, zaten uyumak istiyordum."

Dedi ve yatağa tekrar girmeden bornozunu çıkarıp koltuğun üstüne attı. Üstüne yorganı alıp gözlerini kapattı. Chanyeol ona sarılmış ve kendine çekmişti ama umursamadı, uykusuna teslim etti kendini.

evet baya bi aradan sonra smut yazdım hiç bilmiyorum nasıl oldu ama elimden geldiğince iyi yazmaya çalıştım umarım beğenirsinizz🥺💛

Fall in Love with Mafia Boss | chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin