Chanyeol ona sarılmış ve kendine çekmişti ama umursamadı, uykusuna teslim etti kendini.
•••
Baekhyun gözlerini açtığında, Chanyeol ile burun burunaydı. Chanyeola daha da sokuldu, mentollü kokusunu içine çekti. "Günaydın, Bay Byun."
Baekhyun, kafasını Chanyeola çevirdi. "Seviştiğin adama hala 'Bay' diyebiliyor musun?"
"Hala patronum değil misiniz? Sizi seviyor olmam önemli değil, sizin yanınızda olduğum sürece sorun yok."
Chanyeol gülümsediğinde Baekhyun ayağa kalktı, "Fazla nazik davranmıyor musun?" diye sordu Baekhyun parlak siyah saten sabahlığını giyip Chanyeola baktı. "Sadece size böylesine naziğim, sevgi böyle bir şey."
"Sana anlattığım hikayeyi anlamadın mı, Chanyeol?"
"Anladım ama sizin suçunuz değildi, siz bunu anlamıyorsunuz."
Baekhyun hızla Chanyeolun yüzüne yaklaştı ve çıplak dizini yatağa bastırdı. "Ben uğursuzluğun, lanetin, mutsuzluğun ta kendisiyim, Chanyeol. Bu yüzden, bana karşı bir şey beslememeye çalış. Yoksa hayatın mahvolur."
"Beni kendinizden koruyor musunuz yoksa tehdit mi ediyorsunuz?"
Baekhyun tekrar ayağa kalktı, "Ne anlamak istiyorsan."
"Bay Byun, siz kendinizden tiksiniyorsunuz. Siz kendinizi sevmedikçe başkaları sizi sevemez. Sizi sevmeme rağmen bunu görmezden geliyorsunuz çünkü kendinizi sevilecek bir gibi görmüyorsunuz." Chanyeol, üstüne sabahlık geçirip ayağa kalktı ve Baekhyunun karşısına geçti. Elini yanağına koydu, "Ama çok güzelsiniz, sevilecek aşık olunacak birisiniz ama kendinizi buna layık görmüyorsunuz çünkü hala kendinizi suçluyorsunuz."
"Yeter, kapat konuyu."
"Size kendinizi sevmeyi öğreteceğim."
•••••
PeriCeren'in notu:
ne demiş Namjoon liderim? "Love Yourself."🐨: "Ben sizin sayenizde kendimi sevmeyi öğrendim, o yüzden lütfen... Lütfen beni kullanın. Lütfen kendinizi sevmek için beni ve Bangtan'ı kullanın."
Sizde kendinizi sevin fairies! 🦋🐝🦄
İyi geceler dileriiimmm!!!💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fall in Love with Mafia Boss | chanbaek
FanficBaekhyun, Güney Kore'nin en bilindik mafya çetelerinin birinin patronuydu. Chanyeol ise bu mafya patronun ona aşık genç bir korumasıydı.