Baekhyun, sekizinci yaş gününde babasından bir köpek istemişti. Babası da Baekhyunu kırmayıp onun için bir köpek sahiplenmişti. Baekhyun ona Myeorong adını verdi, iki yıl boyunca onunla dolu dolu zaman geçirdi. Baekhyun uyanır uyanmaz odasının kapısını açar ve evde Myeoronga seslenirdi, Myeorong ise Baekhyuna koşar ve onu yalardı fakat bir sabah Baekhyun seslendiğinde Myeorong gelmedi, tekrar seslendi fakat çıt çıkmıyordu.
Daha sonra annesi görüş açısına girdi, duygusuzca "O aptal sinir bozucu köpeğin yok artık, öldü" dedi. Daha sonra Baekhyun, annesinin ellerine baktı. Kanla kaplıydı ve annesi aynı şeyi tekrarlıyordu.
"Aptal köpek gitti, aptal köpek, aptal köpek."
"Myeorong!"
Baekhyun gözünü korkuyla açtı, daha sonra hızla kalkıp hazırlanmaya başladı. Chanyeol gözlerini açtığından Baekhyun uyanmış hızla siyah gömleğini ilikliyordu.
"İyi misin? Kabus görüyordun seni uyandırmaya çalıştım ama uyanmayınca bende rahatlamana yardımcı olur diye sarıldım."
"Değilim, gitmem gerek."
"Nereye? Sana eşlik edeceğim."
"Hayır."
"Ne?"
Baekhyun gözlerini ayırmadan Chanyeola baktı, "Myeorong'a olanların tekrarlanmasına izin vermeyeceğim."
"Myeorong kim?"
"Köpeğimdi."
"Di?"
"Öldürüldü."
"Ne? Hangi vahşi-"
"Annem yaptı. Mutlu olduğum için."
"Baekhyun aptalca bir şey yapma kendine gel, bu bakışı biliyorum."
"Geberteceğim onu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fall in Love with Mafia Boss | chanbaek
FanfictionBaekhyun, Güney Kore'nin en bilindik mafya çetelerinin birinin patronuydu. Chanyeol ise bu mafya patronun ona aşık genç bir korumasıydı.