~Ochii tăi sunt ocean, iar eu sunt dispus să mă înnec~
JIMIN
-Toți sunt deja la petrecere, doar eu sunt acasă pe canapea, așteptând-o pe Alisa care stă să se pregătească de 3 ore. Aishhh!!!!
Într-un final coboară și când o văd rămân mască și uit timpul în care am așteptat-o......era superbă!
-Mergem? mă întreabă.
-Si...sigur! mă bâlbâi pentru că sunt hipnotizat de frumusețea ei.
Îi deschid portiera și pornim spre petrecere.
-Ce zici, Jimin? Cum arăt?
-Ești superbă, Alisa! spun și îi sărut mâna.
-Mulțumesc!
Ajunși acolo îi dăm cadourile lui RM și mergem să dansăm. Începe o melodie lentă și o apuc strâns de talie, iar ea își pune mâinile în jurul gâtului meu. Ne legănăm ușor pe ritmul melodiei. Mă simt în Rai. Vreau să îi mărturisesc ce simt pentru ea, dar nu apuc pentru că sunt chemat de Jungkook.
SEHUN
Sunt pe acoperișul clădirii de lângă hotelul unde se ține petrecerea. Îmi așez stativul pentru pușcă și aștept semnalul lui Baekhyun.
Mă pun pe poziție și încep să îi urmăresc. Baekhyun îmi dă semnalul și încep să împușc geamurile pentru a crea zarvă. Băieții încep să se infiltreze în încăpere.
Toată lumea se panichează, mai puțin RM și ai lui. Ceva nu e bine! Ce naiba? Jimin nu e! Fuck! Ne-au luat-o înainte.
-Baekhyun! țip în cască.Faceți cumva și plecați de acolo. Ne-au prins. Jimin e pe undeva pe acoperiș.
Baekhyun nu zice nimic, dar îl văd cum se duce după Suho.Mă uit mai atent și văd că Yoongi l-a prins pe Kai.
-Băieți, ascultați-mă cu atenție! Voi ieșiți, iar eu îl salvez pe Kai și vine și el.
Ei aprobă, iar eu îl împușc pe Yoongi în mână și Kai scapă.
Trebuie să îl găsesc cumva pe agariciul ăla de Jimin. Îl caut de nebun, dar zici că e în alt oraș.
Deodată aud în spatele meu o voce de fată.
-Mâinile sus! țipă.
Mă amuză, dar ridic mâinile și mă ridic în picioare.
-Tu mi-ai împușcat fratele, nu?
-Pe Yoongi? Da, alte întrebări, prințesă?
-O să te omor!
-Serios? mă întorc spre ea.
Era mică, plăpândă și super frumoasă! Ce soră are afurisitul ăla! N-aș fi zis.
-De ce zâmbești, psihopatule?
-Pisi, știi să folosești un astfel de pistol? Hai să te învăț! o apuc brusc de mână și o lipesc cu spatele de pieptul meu.
-Uite cum facem: îmi dai pistolul și te las.
-Nu! zice răspicat.
Până să fac ceva să îi iau pistolul, îl văd pe Jimin pe blocul din față. Aici erai! Hai să ne jucăm! Încep să o sărut pe gât, apoi cobor spre umeri, ea se înmoaie și lasă pistolul. Îl iau și i-l pun la cap.
-Fii atentă, pisi! Dacă vrei să trăiești, îți suni iubițelul și îi spui să se ducă la frac-tu! Ai auzit?
-Da! scoate telefonul și îl sună.
-Alo, Jimin, te rog, du-te la Yoongi!
-Alisa, ești bine?
-Marș mai repede ca să nu ne supărăm! completez.
-Sehun, îți promit că o să mori de mâna mea!
-Bine, cum zici tu, vezi să nu uiți! Du-te mai repede!
-Bine!
Îi închid telefonul și aștept să plece, dar sunt distras când aud în cască „Chanyeol, unde naiba ești?" și mă ia panica . Refuz să cred că a pățit ceva!
-Chanyeol! strig, dar Jimin profită și trage spre noi. Din reflex, o iau pe Alisa și mă trântesc la pământ. E inconștient? Erau șanse mari ca glonțul să îi găurească iubițica. Nu apuc să mă ridic că o săgeată îmi trece pe la ureche și se înfige direct în luneta puștii lui Jimin.
-Ce faci, vere? Nu te-ai plictisit de mârșăvii? Se pare că puștoaica nu e așa importantă dacă ai fi permis să încaseze un glonț doar ca să îl omori pe Sehun. Trist, îmi pare rău pentru tine, ești simpatică! aud vocea ironică a lui Chanyeol. Doamne, îți mulțumesc că e teafăr!
-Taehyung, unde e Taehyung? țipă Jimin în cască pentru că nu își mai poate folosi pușca și pentru că îi e al naibii de frică de Chanyeol. Cui nu i-ar fi? A, da...lui Taehyung...
-Sunt chiar în spatele tău!
Eram așezați ca la șah. 4 idioți pe 4 blocuri, plus Alisa în brațele mele.
-Sehun, du-te la mașină! îmi spune Chanyeol,iar eu nu mă împotrivesc, când el trece de la medic la arcaș, știe de ce!
-Nu pleci nicăieri! țipă Jimin, dar se alege cu o săgeată în picior, apoi Taehyung începe și el să tragă spre inamicul lui de arme.
O iau pe Alisa și plec. Jos mă uit la ea și îmi dau seama că sunt extrem de atras de ea, așa că o sărut apăsat. Ea rămâne șocată.
-Asta a fost așa ca să nu mă uiți! Poți pleca! pleacă și mă lasă cu un zâmbet tâmp. Nu știu cum o să fac, dar fata asta va fi a mea! Mă urc în mașină unde Suho era roșu de nervi, dar era foarte îngrijorat pentru Chanyeol, de 5 ani îl protejează ca pe propriul lui frate, spune mereu că măcar atât poate face pentru Seonghwa.
După câteva minute apare și el, doar zgâriat în obraz și undeva la coaste pentru ca avea tricoul rupt.
CITEȘTI
THE WAR OF LOVE
FanfictionDouă mafii, doi lunetiști îndrăgostiți de aceeași fată, o iubire interzisă, un frate datornic și o crimă care a lăsat răni adânci. Ce se va întampla când planurile eșuate ale ambelor tabere îi aduc împreună? Vor avea o dragoste ca în filme sau vor...