10

85 5 0
                                    

~Viața și moartea sunt un singur fir, aceeași linie văzută din capete diferite~


SEHUN

Rămân cu Chanyeol după ce Alisa și Taehyung pleacă .

-Pot să știu și eu de ce ai plâns? Ai ochii roșii și umflați. îl întreb pentru că avea lacrimi în ochi când am venit.

-Nu am plâns, mă, ce ai?

-Scutește-mă, nu mă poți minți pe mine, am stat lângă tine 5 ani, 24/7, așa că zi mai repede!

-Am aflat de ce Jimin mi-a omorât fratele. Seonghwa s-a îndrăgostit de sora fraților Kim, ea a rămas însărcinată, iar RM l-a pus pe Jimin să îl omoare și dacă nu o făcea, RM avea să ne omoare pe mine, Yoongi și Alisa.

-Poftim? Seonghwa era îndrăgostit?

-Da, Sehun! Nu am fost niciodată acolo pentru el...poate voia să îmi spună, să mi-o prezinte, să îmi ceară un sfat...face o pauză pentru că lacrimile i-au invadat fața. Eu abia îi răspundem la telefon la o săptămână sau două și îi spuneam că am treabă cu facultatea. Voia să mă vadă, voia să știe că sunt bine și că voi face ceva frumos cu viața mea, voia... începe să plângă în hohote, iar eu îl bat pe spate ușor, având lacrimi în ochi. Am fost un frate oribil, Sehun, el a făcut foarte multe sacrificii pentru mine și eu l-am dezamăgit!

-Nu l-ai dezamăgit! Vorbea mereu despre tine, spunea mereu că ești extrem de deștept și talentat și că niciodată nu te va lăsa să te apropii de lumea noastră. A murit fiind mândru de tine.

Se lasă liniște și așa am ajuns amândoi să plângem ca 2 copii mici.

ALISA

Bat la ușa lui Taehyung pentru că vreau să îl întreb adevăratul motiv pentru care a vrut să stea cu Chanyeol.

-Intră! Mă lăsați și pe mine să dorm?

-Hai nu te mai plânge atât! Vreau să te întreb ceva și vreau să răspunzi sincer!

-Te ascult!

-Care a fost adevăratul motiv pentru care ai vrut să mergi la Chanyeol?

-Trebuia să afle un lucru imporant.

-Ce lucru?

-Știi povestea cu Karina, nu?

-Da...

-Iubitul Karinei era fratele lui Chanyeol!

-Poftim?

-Da, l-am rugat să își ierte verișorul pentru că a fost obligat să îi omoare fratele.

-Stai puțin, băiatul ăla a fost omorât de Jimin, înseamnă că...nu cred....

-Ba da!

-Wow, ok, te las să dormi. Noapte bună!

-Noapte bună!

------------

Dimineață, îmi fac rutina, mă îmbrac și cobor în bucătărie unde îl găsesc pe Jin.

-Neața, Jin!

-Neața, piticot! Vrei ceai?

-Sigur, mulțumesc.

-În cam 10 minute vreau să plec la mormântul Karinei, vrei să vii cu mine? Nu știu să plantez flori și vreau să îi plantez camelie, floarea pe care i-o aducea iubitul ei de fiecare dată când se întâlneau. Erau preferatele ei, până și pe mine mă punea să i-o cumpăr. zâmbește trist.

-Da, vin cu drag! Mă duc să îmi iau ustensilele.

-Le-am luat eu, știam că nu mă vei refuza, încalță-te și mergem.

După nici 15 miunute ajungem la cimitir. Mergem la mormântul Karinei care era la fel de frumos precum era ea. Era extraordinar de frumoasă și veselă, avea părul blond ca spicele de grâu, ochii de un albastru fumuriu ca cerul înnorat și un zâmbet molipsitor. Jin s-a asigurat ca mormântul ei să fie pe măsură. E înjonjurat de un gard mic cu o portiță și la fiecare colț sunt îngeri care țin flori de aur în mâini. Crucea este mare cu o poză cu Karina și iubitul ei și sub poză scrie: „Aici se odihnește Karina, născută din iubire, moartă pentru ea!" Probabil RM ar turba dacă ar vedea, dar evident că Jin i-a interzis să se apropie.

Mă apuc să plantez camelia, iar Jin pune lumânările.

-Jin, nu vreau să te supăr, dar am o curiozitate, de ce pui mereu 3 lumânări?

-Una este pentru ea, una pentru iubitul ei și una pentru copilul pe care trebuiau să îl aibă... Am vrut mereu să îi pun împreună, dar nu am reușit să dau de familia băiatului și l-aș fi dat pe Jimin de gol cu faptul că e mafiot, nu militar și deja familiei lui îi ajungea o lovitură.

-Tu i-ai susținut, nu?

-Nici măcar nu am știut, doar Yoongi a știut. Dacă știam mă luptam până la ultimele puteri să îi protejez.

-Yoongi?

-Da, de asta îi e dator lui RM, pentru că a ascuns relația lor.

-Yoongi nu mi-a spus niciodată nimic despre asta! îi spun dezamăgită.

Am aflat lucruri la care nici nu mă așteptam. Fratele meu este dator vândut pentru ceea ce face Taehyung acum cu mine. Sper să nu avem toți aceeași soartă...

-Alisa, dacă vreodată vei avea o dragoste interzisă să nu permiți nimanui să afle, nu lăsa pe nimeni să îți ruineze fericirea, să lupți până când picioarele tale nu îți vor mai permite să stai nici în genunchi, să nu te încrezi în nimeni, iar dacă se va întâmpla și RM ar afla, voi încerca să te protejez cât pot de mult.

-Mulțumesc, Jin, ești minunat și sunt sigură că sora ta e mândră de tine.

-Asta sper și eu!

THE WAR OF LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum