11

81 4 0
                                    

~Te iubesc, iar ăsta e începutul a tot~


ALISA

A trecut o săptămână de la conversația cu Jin care mi-a dat încredere că pot face față tuturor pentru Sehun.

Cu el nu am mai reușit să mă văd de atunci, dar peste 3 zile mergem să îl scoatem pe Chanyeol din spital.

Mă așez pe pat cu laptopul în brațe, vreau să vizionez un serial lacrimogen și să mă gândesc la problemele existențiale ale vieții.

Îmi e dor de Sehun. Vreau să îl țin în brațe și să nu îi mai dau drumul niciodată. Cu mine e atent și drăgălaș ca un copil de 10 ani. E cu totul altă persoană față de temutul mafiot. Îl ador! Sunt nebună!

Sehun e prima mea iubire și deși e prea devreme să spun asta, sper că și ultima. Oricine m-ar auzi ar spune că sunt prea naivă și că o să-și bată joc. Am încredere în el, dar și dacă și-ar bate joc, nu-mi pasă, îmi asum orice lacrimă aș vărsa, orice bucată din mine s-ar rupe, orice s-ar întâmpla, îmi asum tot, vreau doar să fie lângă mine.

După nici 10 minute apare Tae la ușă și mă roagă să mă duc la magazin să cumpăr paste pentru că vrea să gătească. Mi s-a părut dubios, el nu gătește niciodată, dar nu am zis nimic și am plecat la cel mai apropiat magazin care este la 3 străzi de casa noastră.

Fix în dreptul străzii de lângă magazin sunt trasă de mână și sărutată.

SEHUN

O sărut, dar începe să mă lovească și să urle:

-Fratele și iubitul meu sunt mafioți și o să te omoare dacă nu mă lași în pace. Ajutooooorr!

Îi pun mâna la gură și o întreb:

-Și iubitul tău e drăguț? Mi-l dai și mie o tură? apoi îi iau mâna de la gură.

-Nu, normal, e al meu, stai, Sehun?

-Te-ai prins cam greu. râd de șocul ei.

Îmi dă o palmă peste umăr, apoi îmi sare în brațe, își încolăcește picioarele în jurul meu și mă sărută apăsat.

Ahhh, cât mi-au lipsit buzele ei.

-Hai în mașină.

-Trebuie să mă duc să îi iau paste lui Taehyung.

-Eu l-am sunat ca să te poată scoate cumva din casă, deci poți sta liniștită.

-Știam că nu o să gătească!

Îmi dau seama că e încă cocoțată la mine în brațe așa că merg în mașină fără să o las să coboare.

-Mi-a fost dor de tine! îi spun.

-Și mie! Credeam că ne vedem să îl scoatem pe Chanyeol.

-Schimbare de plan, îl scoate Suho mâine.

-Se simte mai bine?

-Da, a întrebat de tine.

-Oricum următoarele ieșiri vor fi cu el și Tae.

-E frustrant că nu putem fi liberi.

-Nu putem, e nedrept, dar te vreau lângă mine aici, nu la 3 metri sub pământ.

Cuvintele ei mi-au adus un gol în stomac și mi-au încălzit inima. Cum m-o fi făcut puștoaica asta să fiu nebun după ea? Aș fi în stare să omor pe oricine pentru ea...chiar și să îmi dau viața.

-Te iubesc! și rămânem amândoi șocați de afirmația mea, dar eu insist: Te iubesc, Alisa!

-Și eu te iubesc!

-Eu chiar trebuie să plec, mă așteaptă D.O. la spital ca să poată merge acasă. Voi veni și mâine, îți promit!

-Bine, te aștept! o sărut fugitiv și o las să plece.

Pornesc mașina și în 5 minute ajung la spital unde D.O. dormea cu capul în mână, iar celălalt fraier citea, tipic lui.

-Trezirea, prințesa adormită. îi șoptesc la ureche.

-Aishhh, copil afurisit! De ce ai întârziat?

-Am avut dificultăți tehnice.

-Adică?

-Mi-a fost lene să mă ridic din pat.

-Poftim, Chanyeol!Pe ăsta îl consideri tu cel mai bun prieten.

-Lasă-l D.O.! E și el mic și nevinovat! râde fraierul de mine.

-Hai bine, eu am plecat că mor de somn. Ne vedem mâine, Park.

-Pa.

D.O. iese și de parcă ar citi în stele, mă întreabă:

-Ce face, Alisa?

-Bine face, Nostradamus, a întrebat de tine.

-Ce drăguț! Sun-o și tu să vorbesc cu ea.

-Vrei să fiu gelos?

-Vrei să îți dau două palme?

-O sun.

O sun pe webcam și răspunde imediat.

-Da, babe?

-Vrea să vorbească cineva cu tine. spun și îi dau telefonul.

-Bună, Chan!

Când am auzit „Chan" am încremenit. Chanyeol nu suportă să i se spună Chan, face foarte urât. Doar Seonghwa îi zicea Chan și de când a murit nu lasă pe nimeni să i se adreseze așa.

-Bună, Alisa!

Hă? Atât? Se vede că între ei doi va fi o prietenie frumoasă și asta mă face foarte fericit.

-Ce faci? Cum ești?

-Sunt bine, abia aștept să merg acasă. Tu cum ești? Te-a supărat al meu idiot?

-Deloc! Pe tine?

-Mă supără non-stop, dar m-am obișnuit cu el.

-Chanyeol, ți s-a urât cu binele?

-Sehun, lasă-l în pace că nu știu ce îți fac! țipă Alisa.

-Binee! îmi dau ochii peste cap.

-Salut, băieți! intră și Taehyung în peisaj.

-Salut!

Și așa am vorbit vreo 2 ore până mi-a murit bateria! 

THE WAR OF LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum