~Suntem victimele trecutului și prada viitorului~
Taehyung
*Flashback*
Acum 12 ani:
-Karina, vrei să fii soția mea?
-Taehyung, suntem prea mici, avem doar 10 ani!
-Atunci îmi promiți că vei fi soția mea când vom crește?
-Promit!
Acum 6 ani:
-Jimin, crezi că Karina îmi va accepta propunerea de a fi iubita mea?
-Taehyung, am auzit de la Yoongi că e îndrăgostită de altcineva, nu știu exact de cine...
-Se pare că își încalcă promisiunea, dar sper sa fie fericită!
*
-Yoongi? Cum a fost la întâlnirea Karinei?
-A fost foarte frumos, nu am văzut o iubire ca a lor.
*
-Karina! Ce s-a întâmplat? De ce țipi? fug în baie speriat pentru că o aud țipând.
-Taehyung...spune și îmi întinde un test de sarcină...pozitiv.
-Esti însărcinată?
-Da, Tae! Seonghwa o să fie atât de fericit când va afla! spune și sare de bucurie.
-Mă bucur foarte mult pentru voi!
-Mulțumesc, Tae, ești un prieten minunat! Hai să mergem să îl anunțăm pe Yoongi.
Acum 5 ani:
-Tae, l-am omorât... îmi spune Jimin plângând cu pistolul în mână.
-Karina știe?
-Nu, dar o să afle curând...
*
Ies pe balcon și o văd pe Karina cum încerca să sară din mansardă.
-Karina! fug repede și o dau jos.
-Lasă-mă, nu mai are niciun rost să trăiesc! spune zbătându-se.
-Karina, calmează-te, te rog, mă sperii!
Se lasă moale în brațele mele și începe să plângă:
-L-au omorât, Tae, l-au omorât pe Seonghwa! Cum o sa trăiesc fără el? Ne cumpărasem bilete spre Europa, voiam să plecăm departe de lumea asta și să ne creștem copilul în pace. Nu îl voi ierta niciodată pe RM, îl urăsc!
-Karina, știu că suferi, dar te rog, nu face vreo prostie, îți promit că te voi proteja cu prețul vieții mele, te rog nu mă lăsa!
-Bine, vrei să mergem jos și să îmi faci un ceai calmant?
-Bine.
-Eu mă duc să mă schimb cât tu pregătești ceaiul.
Merg sa pregătesc ceaiul, dar nu trec 2 minute și aud un foc de armă. Alerg speriat către camera ei, dar în drum văd ușa de la biroul lui Jin deschisă. Intru și o găsesc pe Karina împușcată în cap cu pistolul preferat a lui Jin în mâna dreaptă și un bilețel in mâna stângă. Mă prăbușesc în genunchi și îi îmbrățișez trupul.
-De ce? De ce, Karina? Eu te-am iubit primul! Mi-ai promis că îmi vei fi soție!De ce nu te-ai ținut de cuvânt? De ce nu te-ai gândit și la mine? urlu cât mă țin plămânii.
Ochii îmi cad asupra pistolului, îl iau din mâna ei și mi-l pun la cap pregătit să părăsesc această lume.
-Te iubesc, Karina! spun pregătit să apăs, dar sunt tras de mâna, pistolul fiindu-mi luat.
-Taehyung, ce dracu faci? țipă Jimin.
-Nu mai vreau să trăiesc...spun apoi lui îi cad ochii pe cadavrul Karinei și cade lângă mine.
Îi iau biletul din mână, îl citesc, apoi încep să plâng în hohote și Jimin mă ia în brațe plângând și el:
„Iartă-mă, Taehyung! Sper sa mă înțelegi! Mai bine un trup mort cu sufletul în brațele lui decât un trup viu cu sufletul mort...”
*End flashback*
Alisa
-Apoi au venit restul băieților și am dus-o la morgă. Toată perioada de după a fost un haos, Jin a avut peste 5 tentative de sinucidere din care 3 l-au băgat în spital, Yoongi plângea non-stop, dar încerca să se țină tare pentru tine, aveai doar 13 ani pe atunci și îl sunai de câte două ori pe zi că să îi spui că îți e dor de el, Jimin încerca să mă țină pe mine pe linia de plutire, RM a vrut să renunțe la conducerea mafiei, Jungkook și Hoseok stăteau cu ochii pe Jin ca pe butelie...
-Wow, nu am știut că v-a fost atât de greu. îi spun în timp ce îi întind un pahar cu apă.
Am reușit să îl conving pe Tae să îmi povestească tot. Mi s-a rupt sufletul...Oamenii ăștia au trecut prin atâtea lucruri devastatoare și încă sunt in picioare. Indiferent de ce vor face, vor rămâne modele de putere pentru mine.
-Și totuși cum ai putut să o lași să fie a altuia, cum de nu ai urât-o pentru că și-a încălcat promisiunea, cum ai reușit să îi rămâi prieten?
-Am iubit-o la un alt nivel...nu îi voiam trupul, voiam să îi văd zâmbetul, nu voiam să îi cuceresc inima, voiam doar să știu că e fericită, nu am avut niciodată pretenția să mă iubească, dar m-am rugat în fiecare seară să își găsească adevărată iubire. Rugăciunile mele au dat roade și ea și-a găsit sufletul pereche, iar atunci îți jur că am fost cel mai fericit, atunci mi-am găsit liniștea cu adevărat. Da, ce s-a întâmplat e tragic, dar știu că acum acolo sus au cea mai frumoasă familie și ea ne privește fericită. Cu gândul ăsta am reușit să trăiesc până acum și într-un fel sau altul sunt împăcat.
Îl ascultam cu mare drag și lacrimi pe obraji, gândindu-mă cât de multe lucruri am de învățat de la băieții ăștia.
Chanyeol m-am învățat că răzbunarea nu o să vindece rănile, Yoongi m-a învățat că trebuie să lupți pentru lucrurile în care crezi, Sehun m-a învățat că în iubire nu există frică, Jin m-a învățat că în viață iubirea nu are ura, rivalitate și ranchiună, iar nu în cele din urmă, Taehyung m-a învățat că iubirea nu trebuie să fie reciprocă ca să fie iubire, trebuie doar să fie sinceră și lipsită de interes.
CITEȘTI
THE WAR OF LOVE
FanfictionDouă mafii, doi lunetiști îndrăgostiți de aceeași fată, o iubire interzisă, un frate datornic și o crimă care a lăsat răni adânci. Ce se va întampla când planurile eșuate ale ambelor tabere îi aduc împreună? Vor avea o dragoste ca în filme sau vor...