~Înainte să mergi mai departe, iartă tot ce ar putea să te tragă în jos~
TAEHYUNG
-Te-ai întrebat vreodată de ce s-a ajuns ca Jimin să îl omoare pe Seonghwa?
-N-nu! Dar de ce îmi povestești asta?
-Pentru că fără iertarea ta, îți vei vedea verișorul la nebuni...
-De ce?
-Hai să îți spun povestea întâi. Acum 6 ani, Karina, sora mai mică a fraților Kim s-a îndrăgostit de un băiat. Era îndrăgostită lulea și nu voia absolut deloc să se gândească la viața fără el. Lucrurile s-au complicat când sentimentele băiatului au fost aceleași cu ale fetei. În caz că nu te-ai prins acel băiat era Seonghwa. El și Karina s-au iubit la nebunie, nimeni nu ar fi prezis ce urma să se întâmple. La fel ca și mine care o susțin pe Alisa, Karina a fost susținută de Yoongi. După 2 luni de relație, Karina a rămas însărcinată, dar nu știu cum și în ce fel RM a aflat și a turbat. Nu voia sub nicio formă ca cineva din mafia rivală să facă parte din familia lui, așa că l-a pus pe Jimin să îl omoare. Jimin a refuzat, dar RM l-a amenințat că trebuie să aleagă: ori pe tine, Yoongi și Alisa, ori pe fratele tău. Când Jimin a fost nevoit să îl omoare pe Seonghwa, a venit la mine plângând și mi-a spus că e disperat și nu știe ce să facă, să lase 3 persoane să moară sau să își încalce promisiunea, nu am știut niciodată cine era a treia persoană și abia acum mi-am dat seama că tu erai. Nu a avut încotro și l-a împușcat pe Seonghwa. Imediat ce a aflat că dragostea vieții ei a murit, Karina s-a împușcat cu pistolul lui Jin. De atunci Jin nu a mai pus mâna vreodată pe un pistol. Până în ziua de azi, Yoongi îi e dator lui RM, iar RM la rândul lui nu iese din cuvântul lui Jin cu speranța că într-o zi îl va ierta, dar cu toții știm că nu se va întampla deoarece Jin își iubea enorm sora.
-Trebuia să a-am u-un nepoțel? mă întreabă și izbucnește în lacrimi.
Nu îi răspund și îl las să plângă, are multe de asimilat. Printre suspine îmi spune:
-F-fratele meu mereu și-a dorit un copil, era visul lui să aibă o fetiță pe care să o iubească și să o protejeze cu prețul vieții sale. Iubea copiii la nebunie, era un om foarte blând și bun, îi plăcea să iubească și știa mai bine decât oricine cum să o facă...
Fără să îmi dau seama, o lacrimă îmi alunecă pe obraz...
-Așa era și Karina, se potriveau perfect, erau suflete pereche! De fiecare dată când Yoongi ajungea acasă de la întâlnirile lor îmi povestea cât de fericită era Karina cu Seonghwa, că i se lumina fața de fiecare dată când îl vedea, au avut o dragoste cum nu am mai auzit până acum!
-Ce frumos! spune plângând în continuare.
-Chanyeol, Jimin are nevoie de iertare ta...îl visează în fiecare noapte pe Seonghwa.
-Îl voi ierta, dar nu îi pot să îi spun asta în față, e mult prea riscant pentru cei 2 să ne întâlnim, nu vreau ca Sehun să ajungă ca fratele meu.
-Nici eu nu vreau ca Alisa să pățească nimic, Yoongi nu o poate apăra, așa că îmi asum eu rolul.
Nu apucă să răspundă că auzim o ușă deschizându-se.
-Voi ce căutați aici? De ce v-ați întors așa repede? îi întreb pe cei 2 nebuni.
-Am adus bulgogi, kimchi și bubble tea! spune Alisa bucuroasă.
-Haideți să mâncăm împreună! o completează Sehun.
Începem să mâncăm și să râdem pe diferite subiecte, chiar dacă ce facem e periculos, am devenit prieteni și ne putem bucura în sfârșit de adolescența pe care am pierdut-o în mafii, iar Alisa închisă în casă.
Mai stăm cam o jumătate de oră, apoi eu și Alisa ne îndreptăm spre casă.
-De ce nu ați stat mai mult împreună și ați venit la spital? o întreb.
-E prima oară când am fost toți 4 și am vrut să ne bucurăm de asta!
-Am înțeles! Alisa, ești fericită?
-Probabil mai fericită decât am fost vreodată! îmi răspunde cu zâmbetul până la urechi.
Ajung acasă, îmi fac un duș și mă arunc în pat, am sufletul împăcat că am reușit să îngrop o secure care e la gâtul cuiva de mai bine de 5 ani.
-Taehyung, pot să intru? spune Jimin băgat cu capul pe ușă.
-Da!
-Am primit un email de la Chanyeol, dar îmi e frică să îl deschid, e ciudat, e prea brusc...
-Vrei să îl citesc eu?
-Dacă vrei...
Deschid email-ul care era sub formă de scrisoare:
Dragă vere,
Știu că e foarte ciudat să scriu de parcă am fi în Evul Mediu,dar vreau să înțelegi esențialul.
Să știi că te-am iertat,l-am visat pe Seonghwa care mi-a povestit tot ce s-a întâmplat acum 5 ani! Te iert, nu încât să mai avem vreo legătură, dar sper să îți găsești liniștea.
Sunt sigur că și fratele meu te-a iertat, așa că revino-ți!
Mult noroc, Jimin!
Jimin era șocat, iar eu îi mulțumeam Lui Dumnezeu că am reușit.
-Poate de acum o să te mai liniștești.
-Dar cum?
-Magie...Acum du-te și dormi pentru că eu asta vreau.
-Binee! își dă ochii peste cap și pleacă.
CITEȘTI
THE WAR OF LOVE
FanfictionDouă mafii, doi lunetiști îndrăgostiți de aceeași fată, o iubire interzisă, un frate datornic și o crimă care a lăsat răni adânci. Ce se va întampla când planurile eșuate ale ambelor tabere îi aduc împreună? Vor avea o dragoste ca în filme sau vor...