ön sıra

1.1K 111 111
                                    

Şimdi gördüm ki 4 okuma var dedim noluyo evi inlettikten sonra yeni bölüm yazma kararı verdim ve çok mutluyum oy veren kişiye teşekkürlerimi sunuyorum beni mutlu ettin(sana dua ettim nedeni yok ehehe) neysee

Hikâyeyi yazarken nasıl bir gidişat kurgu nasıl olacak diye düşünmedim bu yüzden eğer saçmalarsam kusura bakmayın ve zaten de ilk kitabım aaaaa neyse şimdi yazıyorum iyi okumalar. Yazım hatası varsa kb

Reki

Sınıfa girdiğimiz anda bir topluluk gördük, bu topluluk Langa'nın ön sırasında toplanmış,kızların garib çığlıkları erkeklerin  ise hangi oyunu oynuyorsun gibi soruları duyduk. Yavaşça sıraya doğru ilerledik Langa bana dönüp

' sınıfa yeni biri gelmiş galiba' demesi ile merakımı artırıp kalabalığın içine yavaşça girdim hafif arkada kalmama rağmen orada ki kişinin o olması beni gerçekten de germişti.

Kim miydi? Tabi ki de beni zora sokup,dalga geçmesi ile hayatımı boka çeviren çocuk sana idi. Gerçekten onun burda ne işi vardı,neden buradaydı? Belki de yine sorun çıkarıp sınıftan atılmıştır o da buraya gelmek istemiştir sonuçta o hep istediğine ulaşmıştı. Langayı uyarmalıydım sonuçta öyle bir çocuk ile gezmesi hayır, hayır, hayır asla istemzdim. hafifçe arkamı döndüm fakat langayı görememiştim ta ki o zamana kadar.

Langa kendi sırasına oturmuş sana ise arkasını dönüp birşeyler. Anlatıyordu, kızların konuştukları ise"aaaa gerçekten kaykayı mükemmel""inanamıyorum o kesin gerçek bir kaykaycı" bu sözleri çok aldırış etmek istemedim. Langa'nın yanına hızımı artırarak gittim  sinirli ve sert bakışlarımın aksine Langa bana gülümsüyordu.

'Reki biliyor musun o da bizim gibi kaykay sürüyormuş gerçekten bu mükemmel bir şey' diyerek benim sinirim daha da artmasına sebep olmuştu.

Tabi  Langa bilmiyordu  sana böyle şeyleri havalı diye yapıyordu kaykayı sürmeyi , resmi çizmeyi ,paten, spor...ve bunun gibi birçok şey o gerçekten iğrenç biriydi.

Sana bana bakıp gülümsedi kısa bir süre sonra gözleri langaya döndü ve ' Arkadaşın mi Langa' diye sorması. yok görümcesi. Beni tanımasına rağmen bunları yapması insanı çileden çıkartıyordu fakat bende boş durmamıştım.

'Ben Langa'nın en en en en yakın arkadaşı' hafif taktığım itici tınım ile konuşmam langayı rahatsız ettiği belliyidi'Reki neden böyle davranıyorsun o da bizim gibi kaykay sürüyor,onunla kaykay sürmek beni heyecanlandırır-' aslında o devam etmişti ama ben duymak istememiştim galiba,çünkü bunu birdaha yaşamak istemzdim aylar önce aramız zaten gerksiz bir adam denilen adam ile bozulmuştu ve aynı cümleyi tekrar söylemesi zaten ah..ben kime,neye konuşuyorsam her şey gereksizdi.

Langa elinde sana'nin telefonu sana'nın yaptığı hareketleri bana  gösteriyordu küçük bir ara baktım. Gerçekten eskisine göre daha iyiydi ben ise hep aynı. Langa telefonu izlemediğimi anlamış olacak ki bana söylenmeye başladı fakat daha yeni tanıştığı birisi için bana bunları söylemesi garip miydi?

' Reki neden  buraya bakmıyorsun, tanışsan sana zarar vermeyecektir eminim, neden orda öyle dikiliyorsun baksana ne güzel hareketler yapıyor. Reki bizde yapabiliriz eminim sana bize yardım eder. Eğer kabul etmezsen senin ile yaptığım kaykay ve çalışma anlamasını bozarım-' bunu demesi beni yine sinirlendirmişti ' Ne dediğinin farkında mısın Langa daha yeni birisi kim olduğunu bile bilmiyoruz bana böyle saçma şeylerden bahsetme lütfen' langaya fazlası ile sinirlenmiştim ama ne yapayım tamam diyip sırasında garip bakışlar atıp duran çocuğa küçük mü düşeyim. Aslında Langa'nın cevabı beni çok şaşırmıştı

' Reki seninle tanıştığım gün bana kaykay öğrettin yani o zaman bu da seni kötü yapar. Ayrıca neden arkadaş edinmiyorsun miya,kojiro,cherry bunlardan başka kim var kojiro ve cherry zaten tatilde miya desen gelecek  sınavlarına hazırlanıyor bizimde biraz arkadaş edinmeniz gerekiyor' önündeki sanaya doğru döndü ve ' Akşam bana bu hareketi öğretir mısın sana?' demesi ile arkamı dönüp sırama oturmam bir oldu peki çok istiyorsa gitsin onun ile kaykay sürsün
#
#
Genel olarak Langa sana'nın yanında geziyor yada sınıfta oturup nerden öğrendiği belli olmayan hareketleri anlatiyordu sana. Zıkkım. gerçekten Langa beni satmıştı. Ben sadece dışarıyı izliyordum bazen kaykayım ile göz göze geliyordum ama elimde olmadan düşüncelerim beni yiyip bitirmesine izin veriyordum.
Okul çıkışı Langa'nın beni bekliyceğini düşünüyordum  sonuçta eve hep birlikte giderdik,ama ileride omzuna sana'nın elini atmış şekilde langayı  görmek pek istemzdim doğrusu.

~

Aaaaaa 650 bilemem kaç kelime yazdım bu bir ilk. Hikaye komik olucakti aq ama benim davarlığim yüzüne yine dramtik oldu sikicem ha neyse neysee sana gerçekten zor bir isim bulurken ne düşündüm bilmiyorum ama çok iyi başka bölümde baayy.

renga:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin