sıcak güneş

1.9K 113 154
                                    

Şimdi bu hikayeyi dışarıda yazıyorum  çünkü arkalar beni sattı ve bolca saatim varsi dedim ki niye renga yazmıyom karne günü ve ben saat 9 dan beri burdayım..

Yazım hatası varsa kb eğlencesine yazıyorum hadi bayy

.
.
.
Kırmızı saçlı çocuk kaykayı'nı aldı ve hızla evden çıktı sonuçta onu bekleyen kişiyi bekletmemeliydi,kaykayı'nı hızla süren reki en sonunda ileride kar gibi beyaz saçlı genci görmüştü,yüzüne gelen tebessüm ile ilerledi fakat, kavga ettikleri geldi birden aklına. Sert davranmak istese de başaramayacağını biliyordu. Kaykayını yavaşça durdurdu Langa'nın önünde.

Langa hafif tebessümü bütün ortamı yumuşatmaya yetmişti.

İkiside birbirine bakıp güldüler. Langa ona 'hadi gidelim daha sana ders çalıştırıcam'diyerek hareket etti.Reki de yavaşça kaykayını sürmeye başladı.

Sonuçta son senesiydi ikisinin de ama reki sadece kaykayı ile ilgilendiği için dersleri kötü geliyordu bu yüzden ona Langa yardım ediyordu.

Aslın da ikiside bir anlaşma içindeydi Langa rekiye ders anlatıyordu reki ise langaya kaykay sürmesini öğretiyordu fakat Langa zaten kaykay sürmesini biliyordu. Langa bunu umursamıyordu sonuçta yanında güneşi reki vardı bu yüzden önemli olan bilip ,bimemmesi değildi. Langa için öncelik herzman reki olmuştu zaten fakat bu ne zamana kadar, kaç yıl, kaç ay, kaç gün...ne zamana kadar öncelik reki olacaktı,Langa sonsuza kadar önceliği reki zannediyordu fakat ne olacağını bilmiyordu. Belki Langa mutlu olurdu ama reki...bu buna pek Emin degiliz.
 
~

Şimdiiiiii öyle sokakta oturup kim aklına ilk gelen şeyleri yazarki aq.
Hikâyeyi öylesine kendim için yazıyorum popüler olucağını hiç sanmam ama umrumda değil.burasida yabancı kaynıyora amk ya yabancılar arasında hikaye yazıyorum ben Mükemmelim neyseeeeeee diğer bölüm birgün gelir belki görüşmek üzere ben.

renga:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin