Dedigimkiiiiiğ neden bir bölüm daha atmiyim hahahah hikayeyi bok yolundan kurtarmaya çalışıyorum heheheheh şimdi öyle hadi
Yazım hatalarım varda kb.Yazardan
Miya reki'nin yanında hızlı çıkışının ardından, Langa'nın yanına gitmeye başladı.
Kaykayı'nı fazla hızlı sürüyordu, aklından rekiyi bu hale getiren çocukla nasıl arkadaş olabiliyordu.
Miya Langa'nın çalıştığı yere gitti fakat bugün gelmediğini söyledi miya ise ordaki adama
' Reki.. bu aralar gelemez galiba, ne kadar benim söylemem yanlış olsa da, Langa'nın yanında olan çocuk,rekiyi dövdü bu yüzden reki bir süre çalışmaya gelemez... Yani galiba'
Yanımda duran reki'nin patronu kafasını diğer tarafa doğru çevirdi.
' İyi misiniz? Bir sorun mu var.'
Yanindaki adam göz yaşlarını tutamiyordu .
' reki... O çocuk ile arkadaştı, sana ile reki yakın arkadaşlardı.'
' Anlamadım,ne demek istiyorsunuz. Reki ile sana ne zamandır yakın arkadaşlardı?'
' beni iyi dinle.
Reki küçükken kendi kendine oynardı, pek arkadaşları yoktu... Bende yoktum bir adamın çalışanıydım. Reki ile sana bir gün tanıştılar iyi arkadaşlardı fakat sana takıntılı bir çocuktu aynı babası gibi, babası sana'yı sürekli döverdi ve ona"sevildiğini hissediyor musun oğlum." Derdi, sana da bu yüzden babası gibi olmuştu. Sana'nın babası benim patronumdu bu yüzden asla ses çıkartamazdım'Derin nefes aldı ve devam etti.
' Reki bir süre sonra sana'dan şiddet görmeye başlamıştı, tabi o zamanlar bende işten çıkmıştım,bu dükkanı yeni yeni açmış elinden geldiğince para kazanmaya çalışıyordum. Reki sürekli dükkanın önünden geçerdi, reki zaten zayıf bir çocuktu sana'dan gördüğü şiddet onu daha da yıpratıyordu. Sonunda rekiyi bir şekilde dükkanıma çekmiştim,onun böyle arkadaşlıklar ederse sonunun kötü olacağı ile ilgili önerilerde bulunuyordum, hergün ona hergün böyle giderse ne olucağını varsayımını yapıyordum. Anlamaya başlamıştı ve daha az gider olmuştu, artık benim yanımda çalışıyordu, aslında çalışmıyordu ama..neyse...
Kaykaya daha da ilgili olmuştu, sonrasında ise......'Orta yaşlı adam hıçkırıklar'ını tutamayıp ağlamaya devam etti.
Miya artık olanları daha da iyi anlıyordu.
Sana'nın istediği rekiy'di sadece reki onun avcunun içinde olsun ve reki onun yaptığı affetmesini istiyordu.. miya bunun manyaklık olduğunu düşünmeye başlamıştı bile.Miya kararsız kalsa da elini adamın omzuna koyup yavaşça hareket ettirdi.
' Merak etmeyin ben bu işi çözücem siz sakin olun lütfen'
Adam kafasını kaldırdı ve olumlu anlamda salladı.
' Ben artık gideyim. Lütfen sakin olun ve bana bu olanları anlattığınız için teşekkürler'
Adam birşey demedi.
Miya ayağa kalktı, etrafa bir bakınca burda ne kadar güzel kaykaylar vardı belki buraya daha sonra buraya uğrardı.Miya kapıyı açmıştı tam çıkıyordu ki arkadan bir ses geldi
' Miya.. teşekkürler'
Miya hafif bir tebessüm etti ve yoluna döndü.
Evet arkadaşlar bu satırlardan sonra olayları sikiyorum izniniz ile biraz gerelim ortalığı hehehehehe devam ediyorum yeey
ŞİMDİ OKUDUĞUN
renga:)
FanfictionLanga önceliğini her zaman reki zannediyordu... Beni biraz dinleseydin buralara kadar gelmezdik, ama bilirsin; Ben hep suçluyum