cam parçası 2

689 51 273
                                    

Dünkü kısa bölümden sonra tekrardan yeni bölüm atma kararı aldım zaten aticaktim ama akşama doğru atarım büyük ihtimalle çünkü öylesine yani neyseee.
Yazım hatası varsa kb.

Partiye gelmiştim. Genel olarak ben ne giydiysem diğerleri de aynı giyinmişti, gerçekten böyle ortama takım elbisesi ile gelmek komik olurdu.

Kendimi dışarıdaki masalara attım. İnsanlar dans ediyor, gülüyor eğleniyordu,bende oturmuş kurabiye yiyordum, ama pastaya laf etirtmem, öyle bir pasta yapmış ki eve götüresim geldi, pastayı yapan kişi ile tanışıp fotoğraf bile çektirmeliydim- abartım mı biraz?

Ben bilmem kaçıncı dilimi yerken, yanıma biri oturdu, çok önemsemedim çünkü sürekli birileri oturup birşeyler yiyip geri gidiyorlardı.

Bu arada geldiğim ev terk edilmiş bir evdi masraftan kaçınmak için,kimsenin yaşamadığı,ne yaptığı önemsenmediği bir evdi. Etraf biraz yıkılmıştı, rutubet ve kırık camlar vardı ama zaten bahçesinde takılıyordu herkes, bazıları içerde olmasına rağmen çoğunluk dışarıda dans ediyordu, burdaki yüksek gürültüden ev bile sallandığına eminim.

Önüme doğru ittirilen bir tabak gördüm. Kafamı yana doğru çevirdiğim de Langa'nın bana sırıttığını gördüm.

"Burda olmana sevindim reki."

"Ben sevinmedim"

Langaya bunu dememle biraz alınmasına sebep olmuştu, yüzü biraz da olsa düşmüştü o saniyelik düşüşünden hemen sonra güldü ve" şaka yapma reki"diyerek gülmeye devam etti.

Önüme ittiği pastayı yemeye başladım. Gerçekten bu pastayı kim yaptı ellerinden öpmek istiyorum.

"Reki bu pastayı çok sevdin değil mi, bence de çok güzel o kişi ile tanışmak ister misin?"
Langa bu pastayı yapanı tanıyor muydu? Biraz şüpheci bakışlarımdan sonra tekrar konuştu.

"Reki ciddiyim, tanışmak istiyor musun? istemiyor musun?hm"

"Pekala nerde bu pastacı"

"Tam karşında duruyor"

Ne diyordu bu. Pastayı gerçekten reki mi yapmıştı, yok daha neler. Langa'nın kahkahası'nı duydum

"Şaşırdın değil mi reki ? Tam pastayı yapan ben olmasam da katkım oldu. Buraya senin de geleceğini öğrenince,pastayı yapan kişiden birlikte yapalım diye rica ettim, kremasını,jolesini, krem şantisini, üstüne eklenen süsleri ve birazda yapım aşamasın da ellerimin emeği var."

Langa... ciddi misin?benim için miydi.
Hayır, hayır hemen iki lafa kanmamaliydim.

"Reki beni affetmen için yapmadım, sadece sana yapmak isteğim için yaptım, beni hayatının sonuna kadar affetmesen de beklerim sorun değil."

Bok beklersin sanki beni sattığını unuttum da bana laf yapıyor.

Genel olarak bütün yemeklerin, pastaların, kurabiyelerin ve hepsinin tadına baktım ve hepsi ayrı güzeldi. Langa ise peşimde dolaşıyordu. Sanay'ı görmemiştim parti de zaten görmek de istemiyordum.

İçeride oturmuş biraz daha zaman geçsin diye bekliyordum. Langa bir anda önüme geçmesi ile yerimden sıçradım

"LANGA" sert sesim ile ona bağırmış ve korktuğumu birkez daha belli ettim.
Langa bana gülümseyerek"Reki benimle gelir misin biraz konuşmak istiyorum"

Langa benimle ne konuşucaktı.
"Reki lütfen.."
Ayağa kalktım ve.
"Beni fazla tutma Langa, çok kalmadan giderim" dedim ve hemen başını salladı

O önden ben ise arkadan onu takip ederek bir yere gidiyorduk, bir odaya girdi bende peşinden girdim, kapıyı kapattı.

Bu odada bir kaç eşya vardı, küçük çiçekler için saksı vardı, küçük vazo ve ondan biraz daha büyük bir vazo, kenarda orta boy bir masa ve son olarak da camın önüne düşmüş cam parçaları vardı.

renga:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin