en iyi arkadaş

817 86 345
                                    

Hikâyeyi 13 de görünce benim heycan aldı başını gitti ayrıca hikâyeyi devam etmemi isteyen kişi için yazıyorum (adını unuttum kusura bakma B12 işte aq)beni gerçekten bu hikaye için heyecanlandırdı iki saattir gülüyorum gecenin köründe manyak gibi ama neyseeee birsekilde devam ettiricem zaten yazicagin diğer hikâyeyi unuttum eheheheh neyse başlim ben artık

Reki

Aslında size 2 haftada neler olup bittiğini anlatmak isterdim ama eminim hergün aynı şeyleri okumak size de sıkıcı gelebilirdi bende kısaca özet geçeyim.

Langa artık benimle konuşmuyor,kaykay sürmüyor,ders çalıştırmıyordu.

Öğle yemeklerinde sana ile birlikte yiyor,okul çıkışı sana ile kaykay sürüyordu artık onun için ben bir hiçtim.

Aslında Langa'nın beni bir anda böyle kenara atması benim canımı yakıyordu sonuçta biz arkadaştık değil mi? Nerdeyse herşeyi birlikte öğrendik.
Langa işe geliyordu fakat onunla konuşmuyordum o da benimle konuşmuyordu patron aramızdaki soğukluğu anlamıştı.
İlk o akşam sana ile tanıştığı günün akşamı iş çıkışına gelmişti nerdeyse işten çıkıyordum ki patron bir anda bana soru sordu.

' Reki sorun nedir Langa ile kavga mı ettiniz? Eğer kavga ettiyseniz uzatmaya gerek yok siz arkadaşınız'

Biz arkaşız ne zamandan beri? Kafamı hafifçe dükkanın önüne baktım Langa ve sana birlikte gülüyorlardı patrona baktım o da gördüklerimi gördü endişe ile yüzüme baktı

'Reki bu o çocuk Langa ile o ne yapıyor? Reki birşey söyle yoksa langa ile o...'

' Evet patron Langa artık sana ile takılıyor. Aslın da bu zaman zaten gelecekti bu yüzden sende takma' diye yanıtlamıştım

Tabi patron da buna çok şaşırmışti çünkü sana'nın bana yaptıklarını biliyordu o günden sonra Langa ile sana hakkında konuşmadık.

Belki kojiro ile cherry hatta miya bize yardım ederdi fakat ne kojiro ile cherry'nin tatilini bozmak ne de miyayı bu saçma iş için buna kafa yormasını istiyordum sonuçta miya'nın bir geleceği vardı benim gibi başı boş bir kaykaycı değildi.

Langa aslın da bir yandan haklıydı sana çok iyi kaykay sürerdi, yetenekleri benden kat ve kat daha iyiydi her hareketi ne olursa olsun hemen yapabilirdi aynı Langa gibi herzaman mükemmeldi sana.

Langa benim gibi başıboş ne yapabildiği bile belli olmayan, gereksiz biri ile takılmak istememesini anlıyorum ama sadece,bana zorluk çıkartan bir çocuk ile bunu yapması eh gerçekten acıtıyordu.

Birlikten ne kadar uyumlu kaykay sürdüklerini gördüm. O kadar mükemmel sürüyorlardı ki kıskanmadan edemedim.

Bazen okulda kalıyordum çünkü sınavlarım yaklaşıyordu bende kütüphaneden kitaplar alıyor ders çalışıyordum sonuçta beni çalıştırabilcek kimse yoktu.

Aslına asıl bomba bugün olmuştu bugün sınavım vardi en önemli sınavlardan biriydi sınava son bir ders kalmıştı ben yine sıram da oturup dışarı bakıyordum Langa yanıma gelmişti.

' hey reki neden insanları kırıp sonra onlar senin ile iyi bir iletişim kurmak istemesine rağmen buna izin vermiyorsun?' ne saçmalıyordu bu kamera şakası falan mı.

'. Neyden bahsediyorsun sen Langa ne dediğinin farkında mısın?git en yakın arkaşın ile takıl bana gelip anlamsız konulardan bahsetme' gerçekten neyden bahsediyordu fikrim yok. Sana'nın bana o itici gülüşlerinden birini attığında ona yumruğunu vurmamak için zor durdum.

' neyden bahsettiğimi iyi biliyorsun reki' ne zamandan beri bana bu kadar soğuktu' sanaya yaptıklarını duydum. Ona nasıl vurup dışlarsın bu kadar düştün mü sen REKİ sen.. nasıl.. gerçekten böyle biri olacağını düşünmezdim. Demek bende sana gibi seni alttan alsaydım bana öyle mi davranacaktın,sen herşeyi hak ediyorsun reki. İnsanların neden seninle Arkadaş olmadıklarını anlıyorum,sende anlıyor musun reki? İnsanlar senden neden nefret ettiğiklerini.'

renga:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin