özel bölüm~ Eğlenceli ama bir o kadar da sert durumlar

467 33 60
                                    

Ortalama uzun bir aradan sonra buraya bir bölüm yazmak istedim sebebi ise ben sanayi hemen ortadan kaldırmışim dedim kii bu burda bitmez, yazım hatası varsa kb

Uzun aradan sonra selamlar,

Langa ile yaz tatilinde liseli aşıklar olma kararı almıştık, yanımızda karpuzu alıp piknik yapmıştık, saymak gerekirse;

Karpuzlu piknik,
Gece manzara karşısında çikolatalı çilek yemek,
Kamp yapmak,
Denize gitmek,
Öpüşmek,
Dağda tek başımız-, öhm,

Bunun gibi birçok şey yapmıştık, hem bu ilişkimizi daha da güçlendirmişti. Bir anda sevgili olmak ikimiz için de kötüydü bu yüzden yaz boyunca flörtöz takılıyordu.

Langa ve ben böyle mutluyduk.

Şimdi ise lunapark'a gelmiştik.

İkimiz de ayrı arabalara binip, birbirimize çarpıyorduk, eğlenceliydi.

En azından mutluyduk, yaşadığımız onca şeyden sonra bir şekilde buraya gelmek gerçekten garipti, am bir o kadar da güzeldi.

Çarpışan arabalardan sonra kısa bir korku tüneline girdik, fakat korkunç olan birşey yoktu, sakin ve normal şekilde geçti yolculuk.

Ordan çıktıktan hemen sonra gondola bindik- az kalsın kusuyordum- aşırı yukarı çıkmıştık bu kesinlikle korku tünelinden daha korkunçtu. Uca oturmanın verdiği büyük hisle hem heycan hem de korkuyu bir anda yaşamışdim.

İndikten hemen sonra bir kenara gidip eğilmiştim, kusmak istiyordum ama o gelmiyordu. Hemen yanımda olan Langa elini sırtıma koyup sıvazlamaya başladı.

"Sorun yok reki, eğer söyleseydin binmezdik, ben böyle olacağını bilmiyordum." Langa da korktuğunu belli etti.

Gülümsedim "sorun değil geçer şimdi"

küçük bir gülümseme ile langaya döndüm, hemen bana gülümseyen Langa ile hafif kıkırtılarımız çıktı.

Dik durdum ve hızla langaya sarıldım,geri bana kollarını saran langan ile gülümsemeyi  kondurmuştum dudaklarıma.

"Tanrının bir lütfu gibisin reki, zarif,narin bir o kadar da kibar. Seni kelimelere sığdıramamak ne kadar acı, benim minik kelebeğim."

Hafifçe utanarak daha da sıkı sarıldım langaya.

Nasıl olmuştu da buralara gelmiştik, iyi giden bir arkadaşlığımız vardı sonrasında bana takıntılı olan bir manyak aramızı bozdu, kavgalar ettik
-ki Langa'nın bana dedikleri hâlâ canımı acıtsa da Langa bundan nerdeyse hergün özür diliyor-
Yine bir şekilde barıştık, birbirimiz sevdik, öpüştük, yattık, baktık herşeyi ama herşeyi yaptık, bizi bekleyen planlarımız var ama bunlar daha sonraya da ertlenebilir, çünkü mutluluğu bir sarilmada buldum.

Saçlarımda bir el hissettim, saçlarıla oynamayı severdi, karıştırdı saçlarımı, biraz daha oynamaya devam etti.

Geri çekilip " Langa ben bu saçı yapmak için ne kadar uğraştım haberin var mı?" Hafif sinirle söylediğim de yürümeye de başladım, acaba hangisine binsek.

"Hayatım,özür dilerim bir an kaptırdım kendimi, hem sen her halinle güzelsin.
Bak şimdi çok Tatlı gözüküyorsun"

"Yalakalık yapma Langa, hatan var kabul et, bakalım bunu nasıl düzeltebiliceksin"

"Langa kölesi hazretleri emrinizdedir efendim"

Langa'nın garip tavrı ve konuşması ile kıkırdadım. Elimi tuttu ve dönme dolapa doğru ilerledi.

renga:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin