Yeniden ben eheheh abi bir kaç okuyan var bari oy atmıyorsunuz okuduğunuzq bari bir şey yapın, yorum da olabilir yani sadece merak ediyorum düşüncelerini o yüzden. Yazım hatası varsa kb..
6 yıl önce: reki ile sana
Kaykay sürmeye çalışıyordu reki, küçükken babasının getirdiği parkta kaykay sürüyordu. 12 yaşlarında sarmıştı bu kaykay sürme işine.
Reki kaykayın üstünden düşmemeye çalışıyordu, parka bir kaç çocuk girdi.
Aralarda bir çocuk en önde yürüyor,sanki liderleri gibi.
Reki bakmadı onlara çünkü annesi ona başını belaya sokmamasını söylerdi, bu yüzden reki kendi halinde takılıyordu fakat,
İçeri başka bir grup girene kadar. İlk grup ile ikinci grup garip bir tartışmaya girdiler. İki taraf da yaşlarına göre büyük gösteriyordu. Hepsi reki ile aynı yaşdaydı ama reki onlara karışı daha ince, zayıf, güçsüz gözüküyordu,tabi bu da rekinin korkmasına sebep oluyordu.
Reki onlardan korktuğu için parkın kapısına doğru ilerliyordu fakat ağaçların arasından. Onlardan korktuğu o kadar belliydi ki. Kapının oraya lüzumsuz bedeni ile koştu fakat kapıdan çıkmasına bir adım kala birşeye çarpıp yere düşmüştü.
Reki olduğu yerden yukarı doğru baktı, ondan kat ve kat daha büyük iri yapılı bir beden görmüştü o iri bedenin konuşması bile rekiyi korkuturiken iri beden bir şeyler Söylüyordu.
'Sen bizden mi kaçıyorsun, şu küçük sürtüğe bakın.'
Bu yaşa göre bu nasıl konuşmaydı. Reki daha da korkmuştu. Korkması ile ağlamaya başladı
' Lütfen beni bırakın ben sadece kaykay sürüyordum l-lütfen'
Reki yalvarıyordu ama gereksiz gibiydi, arada dudaklarından kaçan hıçkırık birsini etkisi altına almıştı bile.
Önünde bir gölge gördü reki. Önüne bir çocuk geçmişi iri yapılı çocuk ile kavga ediyordu. En sonunda iri çocuk gitti ve arkaşları ile oturup tartışmaya başladı.
Rekiye doğru biri eğildi
' Sen böyle her şeye ağlar mısın? Burda böyle kaykay sürmeye geleceksen korkusuz olman lazım analdın mı?
Reki olumlu bir şekilde başını salladı. İçinden onların iyi biri olduğunu düşünüyordu, bu yüzden konuşmaya başladı.
' Ama ben hep burda kaykay sürerim,siz sonradan mı geldiniz.' hafif korkakça söylediği sözleri kahkahalar ile hafifçe kayboldu.
' Biz sonradan gelmedik sen sonradan geldin küçük,söyle bakalım kaç yaşındasın sen'
' ben 12 yaşındayım a-adım reki, peki ya siz?'
İlk başta gülen çocuk bir anda yüzü sert biri olmuştu.
' onlar önemli değil... Bence sen beni kandırıyorsun çünkü bu kadar Küçük olmana rağmen 12 yaşında bir ergen olman biraz zor amaa neyse, benim Adım sana'
' Gerçekten 12 yaşındayım. Peki onalar niye önemli değil siz arkadaş değil misiniz?'
' Aptala benziyorsun 12 yaşında biri yaka kartı mi taşır, hem ayrıca onlar benim arkadaşım değil, kölelerim'
' Köle mi? Köle kimlere deniyor ki'
' yakında öğrenirsin reki..reki çok güzel bir isim. Hey reki niye yaka kartı taşıyorsun.'
'Çünkü isminin nasıl yazıldığını unutuyorum bu yüzden yaka kartı taşıyorum'
' Aptala benziyorsun. Aptalsın da ama bunlara rağmen güzel ve tatlı olman ahh nasıl desem ki şimdi.. reki dudaklarına ne sürüyorsun.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
renga:)
أدب الهواةLanga önceliğini her zaman reki zannediyordu... Beni biraz dinleseydin buralara kadar gelmezdik, ama bilirsin; Ben hep suçluyum