83 gündür bölüm atmıyorum atım bsri dedim.
Bu arada ne kadar şaka desem de diğer bölüm 5 oy almıştı bende kendime oy verip 6 tane yaptım hahahahh
Beynim 32 yaşında çıktı öyle atım dedim uamrim Medya görünür.
Yazım hatası varsa kb.Langa yere büyük taşlarla 'beni affet reki' yazmıştı,o benim için uğraşıyor muydu?
Pencereyi açtım ve langaya doğru
"Ne istiyorsun Langa" diyerek ona bağırdım."Reki lütfen konuşalım gerçekten olan olaylardan haberim yoktu,seni dinlemeden yargıladım, biliyorum aptalın tekiyim ama beni affet ... lütfen"
Kafamı olumsuz anlamda salladım,ne de olsa onu biraz süründürmek kötü birşey değil ha..
Langa her saat başı çikolata, çiçek, notlar, küçük hediyeler ve bunun gibi bir çok şey gönderiyordu.
İçten içe affetsem de hemen bunu kabul edemezdim değil mi.
Banyodan çıkmıştım okul bu ara tatili için güzel bir parti hazırlamıştı, sınavlardan sonra bütün öğrencilerin gelebileceği yerdi.Ne kadar çok gitmek istemesem de gidicektim, miyayı da almak istedim fakat dışarıdan kimse gelemiyordu, yani orda sana da olucaktı ama o kadar da önemsemiyorum.
Belime sardığım havulu ile aynanın karşısına geçtim, boynuma sarılı bir havlu daha vardı, havlu ile elimden geldiğince saçlarımı kurulamaya çalıştım. Hafif nemli saçlarım ile dolabıma doğru ilerledim, dolabından çok yerde olan kıyafetlerimi önemsemedim ve dolaba göz gezdirmeye başladım.
Pantolon- sweat mi giysem, ama çok gündelik olur.
Takım elbis- abartı olurduNe giyeceğime hala karar veremezken kapım yavaşça açıldı, kafamı kapıya doğru döndürdüm
" Abi ne giyeceğine karar veremiyorsan etek ile crop giy, sana yakışır"
Benimle dalga geçen kardeşime baktım
"Fazla komik değil misin abicim."
Hafif kıkırtı ile
" Abi ciddiyim niye inanmıyorsun, hem biraz değişik hava katarsın, olmaz mı""Olmaz" aslında olabilirdi yani bilmiyordum
İçeri doğru yavaşça girdi kardeşim, dolaba bir göz attı
" Abi iğne atsan bulunmayacak ortmada kıyafet mi arıyorsun, gel ben sana sevgilimin kıyafetlerini verim"Şaşkınca kardeşime baktım, ne zamandan beri sevgilisi vardı,hadi vardı niye kıyafetleri vardı kardeşim de
" Senin sevgilin mi var, benim niye haberim yok sanki öldürücem çocuğu, hem sende niye kıyafetleri var onu, eve geldi mi, annem biliyor mu?"
Kendi odasına geldiğimde hiç odasına girmediğimi fark ettim, düzenli, herşey yerinde abartı şeyler yok, garipti
" Kardeşim sen nasıl yaşıyorsun burda? Bu nasıl oda"
Bana doğru döndü " odamda ne var herşey yerli yerinde abartı birşey de görmüyorum abi" diyerek bana isyan etti
"Sorun da bu, hiçbirsey yok,kolay oluyor mu eşyalarını bulmak, baksana her şey yerli yerinde"
" Abi çok konuşuyorsun al şunları giy"
Bana attığı kıyafetleri giymek için odama gittim.
Üstümde biraz bol asker yeşili bir t-shirt altımda ise kırmızı lekeler ile japonca yazılmış gri şort vardı hafif bol gelen şort bacaklarımı daha da lüzumsuz gösteriyordu
(Bilgilendirme: lüzumsuz gereksiz anlamına geliyor cümlede anlam olarak da, kendisinin bacaklarının gerkesiz olduğunu yani diğerleri ile karşılaştirp gerkesiz ince ve güçsüz bacakları olduğunu anlatmak istiyor umarım anladınız)
Odadan çıktım kardeşim kapının önünde bekliyordu, ellerini çırptı ve"Çok güzel oldun abii bütün kızlar sana düşücek"
Bana sadece Langa düşse yeterdi
"Bilemiyorum bu üstündeki ile altındaki uymadı sanki"
"Hayır hayır güzel oldu"
" Ayrıca çok gündelik"
"Abi zaten ev partisi genel erkekler böyle gelir merak etme"
"Öyle diyorsan öyledir"
"Ee hadi git"
"Gidicem ama bak beni erkek arkadaşın ile tanıştır, annem biliyordur umarım""1-o benim sevgilim
2-zaten annem tanıştı, depresyondan çıkıp yanımıza gelseydin tanıştırırdım tamam mı abi hadi defol git"
"Öyle olsun bakalım"Aşağı indim beyaz yüksek tabanlı ayakkabılarımı giydim ve parti olan yere doğru ilerledim.
#
#
#
Normalde gazicaktim ama üşendim bu yüzden bu bölüm kısa oldu diğer bölümü hemen atmaya calisicagim ayrıca herkesin beklediği bölüm olabilir heheheBu arada canım çok angst çekiyor acaba mutsuz son mu bitirsem kitabı av.
Neyse yeni bir bl başladım tam öyle değil ama güzel adı the untamed, animesi ve mangası da varmış yanlış bilmiyorsam konusunu tam bilmiyorum ama diğer bölüm yazarım ayrıca anime ve Mangasının ismini bulursam da yazarım
Gitmeden şunu da söyliyim bu bölüm adı belki size saçma geliyordur ama diğer bölümle ilgili aslında bir nevi çok spoi vermiyim ben hadi.
O zamn diğer bölümde görüşürüz...
Bayy...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
renga:)
FanfictionLanga önceliğini her zaman reki zannediyordu... Beni biraz dinleseydin buralara kadar gelmezdik, ama bilirsin; Ben hep suçluyum