final- küçük bir son

577 47 47
                                    


Birkaç teknik aksaklıklardan dolayı bölüm yazılmadı ancak geri geldim.
Yazım hatası varsa kb.

Camış gibi yatağında yatan reki, telefonundan birşeyler izliyor, arasıra dudaklarında minik bir tebessüm oluyordu.

Vücuduna gelen tekme ile reki kafasını aşağı doğru eğmişti,

"Rahat dur reki yatmışsın goril gibi bana yer kalmıyor"

Langa ufak çaplı isyanından sonra,reki hemen söze atıldı,

"Ne demek goril, inanamıyorum,yoksa internette kız görüp aşık oldun ve bana söylemeyip kıza mesaj yazdın, kız da geri cevap verdi ve şuan flörtsünüz,öyle mi? Beni aldattın mi Langa?"

Anlamsız konuşmasından sonra Langa yüzünü buruşturdu,

"Nerden çıkardın bunu reki? Tanrı aşkına ben 4 hafta önceye dönmek istiyorum"

"Niye şimdiki beni beğenmedin mi hazretleri Langa"

"Hayatım, canım, bebeğim neden böyle yapıyorsun, geçen onca hafta da mükemmel bir ilişkimiz vardı fakat sen son 1 haftadır kırolara benzedin yapma gözünü seveyim yaaa"

Reki utanmaz bir gülüş ile;

"Başka bir yerimi de sevebilirsin?"
Langa sinir ile tepinmeye başladı içinden dualar ediyordu eski sevgilisi geri gelsin diye.

Kapıdan bir ses duyuldu
"Çifte goriller annem aşağı çağırıyor yemek yiyicekmisiz"

Langa ve reki birbirlerine baktılar, ortalama 5 saniye bakıştıktan sonra hızla koşmaya başladılar.
Kim aşağı ilk inerse ödülü o alırdı.

Aşağı inen iki koşucu, mükemmel hızlarına rağmen bu yarışıta reki kazanmıştï. Reki annesinin yaptığım mükemmel kurabiyeyi ağzına tıkarken, mutluluk ile gülümsüyordu.

"Reki yavaş önünden kaçıran mi var"reki'nin annesi rekiye küçük azarindan sonra langya doğru dönüp

"Oğluşum neden orda duruyorsun gel otur benim canımın içi, bu hayvansı varlıklar yemeği bitirirse aç kalırsın,dayanamam oğlum gel hadi"

Langa gülümseyip masaya otururken,birbirine bakan iki kardeş, kıskançlık nidalarınï bırakmışlardı.

Reki'nin annesi langaya ayrı özen gösterirdi, bu yüzden iki kardeş sürekli olarak dışlanırdı,ve küçük kıskançlıklar yaşarlardı.

Yemek faslından sonra reki ve Langa dışarı çıkmışlardı.

Yaşadıkları bu olaylardan sonra, Langa rekiye daha da özen gösteriyordu.

İki genç sahile inmiş, oturuyorlardı.

Birbirlerini seviyorlardı bu gözle görülürdü,ikisinin bakışları herşeyi anlatıyordu, yaşadıkları şeyler aralarını açmak yerine daha da çok yakınlaştırmıştı,

Hisler,... önemliydi.

Langa dizinde yatam çocuğun saçları ile oynuyordu,belki de ikisinin en sevdiği aktivite buydu.

"Rekii"
"Efendim"
"Seni seviyorum.. ama bunu öylesine demdim, gerçekten seni seviyorum"

Langa dizinde yatan çocuğa baktı, gülüyordu, aptal bir aşık gibi gülüyordu,mutluydu ve mutluluğu gözle görülmesi onun için sorun değildi bu barizdi.

"Langa, seni sevdiğimi söylesem, sen beni sevdiğini söylediğin için karşılık olarak mı düşünürsün, yoksa gerçekten seni sevdiğimi söylediğim için mi?

"Cümleyi bir daha kursana" Langa anlamaz gözlerle rekiye bakıyordu, gerçekten anlaşılamaz bir cümle kurmuştu.

"Boşversene"

Geçiştirmek için kurulan bir cümle değildi, aksine gereksiz bir konuyu konuşmalarını engellem içindi.

Reki ellerini Langa'nın ensesin de birleştirdi, kafasını yavaşça kaldırdı ,langada biraz eğilerek dudaklarını birleştirdi.

Bir sonsuzluk çukuru gibiydi bu,  bu inanılmazdı.

İnsanları önemsemeden, ne dediklerini duymadan, öpüştüler.

Onlara bakan insanlar bazıları ayıplıyor, bazıları sadece geçip gidiyor, birkaçı da gülüyordu ama aralarında bir kişi vardı.

Onların bu güzel anını çeken bir kişi, daha dikkatli bakınca miyaydi bu, yüzündeki onur gözle görülürdü.

Miya da onlar kadar mutluydu hissediyordu,bu gerçek bir başarıydı,buralara kadar gelmeleri zor oldu.

Yumruklar, isyanlar,göz yaşları,yalanlar,ve küçük inanç duyguları onları buraya getirmişti.

Ne de anıları olmuştu.

Umarım herkes böyle bir aşk yaşar,

Zorluklar,engebeli çıkıntılar bunlarla savaşmak zor ama yanınızda asla bırakmayacak birisi varsa asla korkmayın çünkü,sizin arkanızı kollayacak kişidir.

Bir öneri, hemen herkese güvenmeyin.

Langa bir örnek.

Bu ne son sarılış ne de son öpüşme, aşkları bir ömür devam edicek, onlarla kalın.

Bitti

Yeeeeyyh sonunda bitti, bölüm geç gelmesi yazarımız ölümden döndü o yüzden eh ama kitaplarını okuyacaklarim vardı unutmadım onları sadece biraz şey işte o kadar

Buraya kadar destek olan herkese teşekürler. Kitap bu kadar özel bölüm atacağımı zannetmiyorum ama ata da bilirim.

Son olarak da burası bundan sonra bütün shpleri yapicagim yer olucak galiba, sadece anime de değil shiplediklerim, idolerim de var yani bakicam artık.

Son birşey daha buraya kadar okuyan, oy atan,yorum yapan herkese teşekkürler,şuan reki de 6. Sıradaydı ve buraya getiren herkese teşekkürler, ara sıra yazdığım yazım hatalarını görmezden geldiğiniz için de teşekkürler.

Herşey için teşekkürler tekrar görüşmek üzere baayy

renga:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin