1 • ortaklık

339 38 107
                                    

"Bu dava için tek bir avukatın yeterli olacağını düşünmedik. O yüzden iki en iyi avukatın iş birliği yapmasına karar verdik. Bundan memnun değilseniz bile olmak zorundasınız artık çünkü devlet kadından çalınan elmasları bulmaktan başka şansınız yok... Gidin ve o aptal hırsızı bulun!"

Adalet bürosu başkanı masaya son yumruğunu vurduktan sonra dışarı çıktı. Pembe saçlı kadın arkasında bakarak adamın kapından çıktığından tam olarak emin olduktan sonra bu işteki ortağını süzdü. Peki, adam yakışıklıydı... Fazla yakışıklı... Ama bir o kadar da kendi beğenmiş bir tipe benziyordu. Yeşil gözleri ile adamı süzmeye devam ederken adamdan geldi ilk adım.

"Beni süzmeye devam ederseniz işinizi yapamazsınız Bayan Haruno. Danzo'yu duydun. Ortağız başka bir şansınız yok."

Adam ayağa kalkıp kadınla son defa göz göze geldi. Kadın ise adamın adımlarına ayak uydurarak ayağa kalktı ve masanın kenarına geçince ikisi de çapkın bir gülümseme sundu Sakura.

"Umarım başarılı oluruz Uchiha-sama..." Kadın mini eteğinin ucunu aşağı indirirken Sasuke dosyalarını toparlamaya başladı.

"Beni bu kadınla uğraştırdığı için Danzo'ya ne yapacağımı biliyorum..."

Sakura ise Sasuke'den hızlı olup eşyalarını aldı ve elini uzattı.

"İkimize de iyi işler o zaman Bay Uchiha..."

Sasuke şüpheli bir şekilde pembeli kadının elini sıktı.

"Umarım." diyip kapıdan dışarı doğru hızlıca gitti Sasuke.

"Bu adamı kandırmak düşündüğümden kolay olmayacak..."





Sasuke evine varır varmaz ilk iş sabah gazetesini okumaktı. Gece geç vakte kadar işte olduğu için sabah gazetesi anca bu vakitte okuyabiliyordu. Ve büyük dehşet bir şekilde yazılmış başlığı gördü.

"Devlet bankasından 5 milyon değerinde elmas çalındı!"

Sasuke bu haberi okurken dudağından alaycı bir gülümseme kırıldı ve sehpanın üzerindeki sert kahvesinden bir yudum aldı.

Ayağını parke zemin üstünde ritim tutarmışçasına vurmaya başladı. Bu ritim normal bir ritim değildi. Aynı ritmi birkaç santimetre uzağında yapsa başka bir ses çıkabilirdi çünkü. Sebebi ise tam ayağının altındaki parkenin altında dün geceki olmak üzere tam altı kere soyduğu elmaslar vardı.





"Sıcak duş istiyorum!"

Pembeli kadın eve girer girmez topuklu ayakkabılarını bir kenara atıp üst kata yatak odasının olduğu yere gitti. Siyah gömleğinin pembe sütyeni ile birlikte yere attıktan sonra kalem eteğinden de bir an önce kurtulup duşa koştu.

Yorucu bir gün, hatta günlerdi...

Dünkü soygun üstüne ard arda iki sorgun daha yapmıştı ve oldukça yorucu bir işti. Ve her zaman ki gibi kusursuz bir şekilde işini halletmişti pembeli kadın.

Sıcak suyu açtı ve ufak deliklerden yüzüne suların inmesine izin verdi. Kendisini banyonun duvarına doğru dayayıp krem rengi mermerlerden alttan üste yedinci olana ufak bir tıklatma bıraktı.

Bu normal bir vuruş değildi. Elmasları kontrol vuruşuydu.

Sıcak su yüzüne vururken ufak bir gülümseme kırdı dudakları ile ve kiraz çiçeği özlü duş jelini çıkartıp avucuna sıktı. Keyiflenme sırası gelmiştir onun için.





Duştan sonra kafasına pembe bir havlu sarıp çıktıktan sonra telefonu eline aldı. Yeni ortağına mesaj atma fikri kapılmıştı banyodayken. İlk adımı o atarsa şüphe çekmezdi sonuç olarak.

Göğüslerinde birleştirdiği beyaz havluyu daha da sıktıktan sonra telefonu yatağın üstüne attı ve giyinme dolabına doğru yol aldı.

"Ayağımın altından çekilse yeterli..."





Sasuke filtre kahvesini yudumlamaya devam ederken telefonuna gelen mesaj ile telefonunu eline aldı ve kimin yazdığına baktı. Sinir bozucu ortağı... Derin bir nefes verip mesaja karşılık verip tekrardan kahve keyfine devam etti.

"Sinir bozucu kadın işime karışmasa iyi olur..."

Bu ikisi var ya off

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu ikisi var ya off

İyi okumalar 🌸💗

diamonds | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin