5 • maske

180 31 116
                                    

Sasuke ve Sakura içkilerinden birer yudum almaya devam ederken Danzo ve Kakashi ise iş konuşmaya devam ediyordu. Danzo her zaman ki iticiliğini konuştururken Kakashi herkese sunduğu samimi tavrını ona da sunuyordu.

Danzo'nun iki adamı da onu dinlemiyor aksine ortamdan kaçmak için bahane uydurmaya çalışıyorlardı ama çoğu başarısız olmuştu. Eğer biraz daha böyle devam ederse kesinlikle şüphe çekeceklerdi.

Kendilerine o kadar odaklanmışlardı ki Sasuke ne Sakuranın, Sakura ise Sasukenin neden kaçmaya çalıştığını anlamamıştı. Bunu fark bile etmemişlerdi.

Sasuke, Danzo ve Kakashi'nin konuşmasına gireceği sırada mikrofondan bir ses duyuru yapmaya başladı. "Sayın misafirlerimiz, öncelik ile hepiniz hoşgeldiniz. Sizleri burada görmekten şeref duyuyorum. Ben 5. Devlet Başkanı Tsunade Senju. Açık arttırma gösterimiz tam 5 dakika sonra başlayacaktır. Biliyorsunuz ki farklı bir format üzerinden ilerlediğimiz için anonim bir şekilde bu satışlar gerçekleştirilecek. Sizden girişte numaranızın yanında size verilen maskeleri takmanızı rica ediyorum... Açık arttırma salonunda görüşmek üzere..."

Tsunade Senju

1.devlet başkanının torunu. Aynı zaman da 5.devlet başkanı.

Sakura'nın üniversiteden öğretmeni.

Sasuke'nin ailesi ile yakından içli dışlı.

Danzo bu bilgilendirmeyi duyunca adamlarına döndü ve onlara ne yapmaları gerektiğini açıklamaya başlayacağı sırada Sasuke lafını böldü.

"2331 ve 2831 numaraları bize ait istersen hemen gidelim yerlerimize Sakura-san?" diye sesli bir şekilde Sakuraya döndü.

Danzo kaşlarını çatıp Sasukeye laf söyleyeceği sırada Sakura; "Ah, haklısın Sasuke-san. Bir an önce gitsek iyi olur..." diyip Sasuke'nin koluna girip Danzo ve Kakashi'yi arkalarında bıraktı ikisi de.

Danzo ise ağzı açık bir şekilde ikilinin arkasından baktı sadece. 





Sasuke en sonunda Sakura ile birlikte Danzo'nun yanından ayrılmıştı. Sıra Sakura'nın yanından ayrılmaktaydı.

"Sakura istersen maskenin senin için alayım ne dersin? Sen burada bekle kalabalıkta beklemeni istemem..."

Sakura şaşırmış bir şekilde güldü ve hafifçe kafasını salladı.

"Ah, tabii ki Sasuke-kun. İzninle bende lavaboya gideceğim..."

Sasuke de onu onaylayıp yollarıma gitmişti ikisi de.

Sadece Sasuke, Sakura'nın yanından ayrılmak istemiyordu. Aynı şeyi Sakura da Sasuke için istiyordu.

İkisi de bu gösteri de maske kullanılacağını bildiği için hazırlıklı gelmişlerdi. Sakura lavaboya gidip önceden hazırladığı maskeyi çıkartıp hazırda beklemek için hazırlandı. Aynı zaman da yanında getirdiği malzemeleri - bıçak, kilit açıcı gibi küçük hırsızılık eşyaları - kontrol edip yerine gitti tekrardan.

Sasuke ise kendisine fazladan bir maske almak için bu teklifi kullanmıştı. Sakura'nın da dikkatini çekmemesi lazımdı. O yüzden fazladan bir yüz maskesi alıp cebinde gizledi. Ve Sakura'nın yanına gitti maskeleri alıp.

Sakura nazik bir şekilde gülümseyerek numarasını ve maskesini Sasuke'den aldı. Sasuke kendi maskesini takıp Sakura'ya gösterdi. Aynı şekilde Sakura da...

Sasuke elini nazikte kadına uzattı.

"Açık arttırma da bol şanslar güzel hanımefendi..." Biraz daha yaklaşıp kulağının dibine girdi Sasuke. "... Çok güzel görünüyorsun bu maske ile Sakura-san..."

Sakuraya yaptığı kurdan dolayı pişmanlık duymadı Sasuke. Aşırı derece hoş bir kadındı. Ve ortak bir noktaları vardı.

Danzo nefreti.

O yüzden en azından masum olduğu zamanları bu kadınla yakınlaşmak için kullanmaktan zarar gelmezdi.

Sakura ise duyduğu iltifat karşısında gülümsedi ve kuzgun adamın elini sıkıca sıkıp gözlerinin içine doğru yaklaştı. Burun uçları birbirine değmek üzereydi.

"O sizin gözlerinizin görüşü Sasuke-san. Lütfen beni böyle ulu orta yerde utandırmayın... Maske yüzünden yüzümdeki kızarıklık belli olmuyor pek gerçi..."

Sasuke'nin kuruna karşılık olarak Sakura on adım atmıştı. Sasuke'yi etkilemeye yeter de artardı bile. Ama şuan da düşünmesi gereken bu değildi o yüzden fazla devam ettirmedi. Ama devam ettirmek isteyen bir taraf vardı. O da Sasuke'ydi.

Sakura'nın belinden tutup kendine doğru çekip ellerini Sakura'nın yeşil irislerine üstüne koyup dudaklarına yaklaşmaya başladı. Kendisini kaptırmaya başlamıştı.

Onları bozan şey Tsunadenin açık arttırma başladı duyurusuydu.

Sakura duyuruyu duyar duymaz gülümsedi ve Sasukenin elini gözlerinden çekti. Çapkın bakışları devam ediyordu Sakura'nın.

"Sanırım biraz beklemen lazım Sasuke-san... Gece kadar beklemekten zarar gelmez sanırım?"

Sasuke'de, Sakura'nın bu tavrına gülümsedi.

"Tabii ki de... Sizi her zaman beklerim Sakura-san..." diyip elini kavrayıp küçük bir buse kondurdu.

"Bu geceyi maalesef size lütfedemeyeceğim Sasuke-san..."

"Başka zaman Sakura-san..."

LAN NOLUO NOLUO

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

LAN NOLUO NOLUO

BEN NASIL BÖYLE BİR LEY YAZDIM OHA

diamonds | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin