4 • parti zamanı

155 31 80
                                    

"Geç kalmamışızdır umarım..."

Sakura kırmızı elbisesini arabadan inip düzeltmeye çalıştığı zaman Sasuke arabanın anahtarını valeye verip Sakura'nın önüne geçti. Sakura bundan etkilenmiş gibi gülümsedi ve teşekkür etti.

"Bugün extra centilmen davranıyorsunuz Bay Uchiha... Bunun özel bir sebebi var mıydı acaba?"

Sasuke gülümsedi ve eldivenli elini Sakura'ya uzattı. "Sizin gibi güzel bir hanımefendi yanında böyle durmam daha uygun diye düşündüm bugün." Sakura gülümsedi ve Sasuke'nin elini tutup kapıya doğru yürüdü her ikisi de.

Saf kadın...

Saf oğlan...

İkisi de birbirleri hakkında böyle düşünüyordu... Ama her ikisi de bilmiyordu ki asıl saf olan kendileriydi. Birbirlerinden haberleri yoktu.

Girişte misafirlerin isimlerini kontrol eden kişi Sasuke ve Sakura'nın geldiğini görünce kulağındaki kulaklığa dokunup sessizce konuştu.

"Geldiler efendim..."

Hemen siyah ve pembe ikilisi adamın önünde belirince adam kendini toparladı ve ikiliye isimlerini sordu.

"Uchiha Sasuke... Buldum... Ama liste de ikinci bir Uchiha yok maalesef."

"Haruno Sakura ben. Uchiha değilim."

Genç adam salağa yatmış gibi görünmeye çalışıyordu ama buna kanmayacaktı asla Sakura. Sadece onu denemek için gelen bir polis görevlisi olduğunu biliyordu zaten.

Bu durumu anlayan tek kişi de Sakura değildi, Sasuke de bu durumu anlamıştı. Ama her ikisi de şuan da onlara oynanan oyuna uymaktan başka şansları yoktu. Yoksa en büyük oyunu kendileri oynayamazdı.

"Buldum Bayan Haruno. Karıştırdığım için özür dilerim ama harika bir çift gibisiniz de... Karıştırmamak elde değil."

Sakura hemen itirazda bulunacağı sırada Sasuke lafa girdi.

"Başka bir parti de onu Uchiha olarak görürsünüz umarım. İyi çalışmalar."

Sakura kaşlarını çattı ve Sasuke'nin ayağına bastı topuklusunun ucu ile. Sasuke hafiften acı çekip gülümsemeye çalışırken Sakura kahkaha atmaya başlamıştı.

"Belki de parti çıkışına kadar bile Uchiha olabilirim değil mi!" diyip dalga geçmeye devam etti Sakura.

"Her neyse sırayı bekletmeyelim içeri geçsek iyi olur..."

Sakura ve Sasuke en sonunda içeri geçtiklerinde etrafta Danzo'yu aramaya başladılar. Ama ne hikmetse etrafta yoktu. Sasuke keskin görüşlü gözleri ile etrafta lanet olası patronunu ararken Sakura ona seslendi.

"Danzo'yu bulana kadar Kakashi'nin yanında kalsak iyi olur."

Eğer Sasuke, Kakashi'nin yanına durursa elmaları daha rahat alabilirim.

Kakashi'nin yanında ayrılmazsa bu kadın işime başlayabilirim.

"İyi fikir." diyip iki parkner maskeli adamın yanına doğru gitmeye başladılar.

"Kakashi!"

Maskeli adam ona seslenen kuzgun adam ile 180° etrafında dönüp yanındaki güzel kadına ve kuzguna gülümsedi.

"Sasuke ve Sakura... Hoşgeldiniz!"

"Hoşbulduk Hatake-sama... Sizi görmek çok güzel."

Hatake Kakashi

Emniyet genel müdürlüğü başkanı

Elmas çalınma olayı ile yakından ilgileniyor.

Asıl sorumluyu ve bu baş belası kızı oyalarsam büyük vurgunu en sorunsuz şekilde atlatırım.

"Size birer kadeh içki getireyim en iyisi." Sasuke bunu diyip arkasını dönüp gideceği sırada Sakura, kuzgun adamın elini tutup gitmesine engel oldu.

"İçkiyi şimdi fazla kaçırmayalım. Gece uzun sonuçta."

İçkiye gidip ortalıktan kaybolmana izin veremem.

Sasuke buna itiraz edememiş ve kalmak zorunda kalmıştı. Bir süre masa da bekledikten sonra tekrar teklifini sundu.

"Susadım cidden en azından kendime bir içki almak istiyorum..." diyip tekrardan gitmeye yöneldiğinde Sasuke hemen karşısında elinde iki tane içki bardağı ile gelen Danzo'yu görmüştü.

Sinirle elini sıkıp gözlerinde ateş çıkmaya başlamıştı neredeyse.

Sakura ise Danzo'nun gelişine gülümsedi. Şimdi bu üçlüyü birden oyalayabileceğini düşünüyordu.

"Benim çalışkan avukatlarıma birer tane içki getirmek istedim." diyip Danzo kuzgun ve pembeli kadına birer kadeh içki verdi.

Sasuke nezaket ile kabul etmeye çalıştı.

Sakura ise teşekkür edip gülümsedi.

Gece daha yeni başlıyordu...

Çok bekletmemişimdir umarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok bekletmemişimdir umarım...

diamonds | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin