7 • ortalık karışıyor

155 28 98
                                    

Sasuke bu planda Sakura'dan daha çok faydalansa da Sakura da bu planın kaymağından yemişti elbette. Tsunadenin ahiretlik dostu ayyaş adamı görene kadar mutlu bir şekilde planının ilerleyeceğini sanıyordu Sakura.

O ayyaş ve kadın meraklısı beyaz saçlı bunak elinde bir içki şişesi ile duvarda çerçevelenmiş tabloları incelerken Sakura karşısına çıktı birden. Of

Normalde kıvrak bir zekası vardı ayyaş adamın ama kullanmıyordu işte. Fazla zeka insanda delilik yapar söyleminin tam olarak örneğiydi Jiraiya... Ama şuan da içtiği alkolün etkisinden çıkamaz ve aklını kullanamaz haldeydi. Sakura için şuan, onun damarlarında akan alkol bir şanstı. Yoksa çoktan göz çarpıp yakalanmıştı.

Sakura çıkardığı maskesini takıp adamda gizemli bir hava yaratmaya çalıştı. Adamın kadın düşkünlüğünü kullanacaktı.

Her ne kadar kendisini böyle kullandırmaktan nefret etse de gittiği yolda her şeyi mübah etmişti. Bu hiçbir şey gibi bir şeydi onun için. Buna dayanabilirdi. Sonucu güzel olacaksa tabii.

Sakura, Jiraiya'nın yanına yaklaşıp elini omzuna koydu. Yaşlı adam elindeki viski şişesi ile güzel kadına döndü. Maskeden kim olduğunu anlayamasa da sadece fiziğinden ne kadar hoş bir kadın olduğu belliydi.

"Ow... Sizin gibi güzel bir kadın burada ne yapıyor?"

Sakura hafiften gülümsedi ve sesini inceltti.

"Ah, açık arttırma alanında bir kargaşa çıktı da... Korktum ve kendimi dışarı attım. Biliyorum yasak çıkmak ama çok korktum efendim..." Sakura yardıma muhtaç bir kadın gibi görünme konusunda başarılı olmuştu. Olmuştu ki Jiraiya bundan oldukça etkilenmişti. Yavaşça kadına yaklaştı ve kadını omzuna doğru yasladı ve sırtını sıvazladı. "Anlıyorum küçük hanım... Sizin gibi narin bir kadının böyle olaylı ortamlarda olması gerçekten çok şanssız bir durum."

Sakura, Jiraiya'nın omzundan kafasını çekip genç adama baktı. Alkol kokusu midesini bulandırmıştı.

"İçeri de benim yokluğumu fark ederlerse hiç iyi olmayacak ama Sensei..."

Ağlamak üzere olan bir tonda ve üstüne üstlük muhtaç bir ses tonunda bunu söylemesi Jiraiya'yı oldukça tahrik etmiş olacaktı ki hemen işe koyuldu.

"Güzel hanım lütfen üst kattaki boş terasta beni bekleyin ben Tsunade-sama işe bu konuyu konuşacağım." Elini hafifçe Sakura'nın çenesine götürdü. "Bana emanetsiniz güzel kiraz çiçeği..." Hafifçe Sakura'nın kulağına yaklaştı Jiraiya... "Sakura-san demeliydim sanırım?"

Sakura'nın yeşil gözleri büyümüştü. Nasıl anlamış olabilirdi ki diye düşüneceği sırada Jiraiya'yı bir kahkaha bastı.

"Saçlarınızın rengi dolayısıyla size Sakura demek isterdim ama tabii sizde rica görürseniz..."

Bir an için rahat bir nefes alan Sakura yavaşça adama yaklaştı ve gülümsedi.

"Bunu gecenin ilerleyen zamanında konuşalım lütfen Sensei... Ama önce Tsunade-sama ile konuşmanız lazım sanırım..."

Jiraiya, kadına gülümseyip açık arttırma odasına doğru yürümeye başladı. Sakura kalp atışlarına hakim olmaya çalışıyordu. Bir an için kendisini ifşa ettiğini sanmıştı. Ama tanrıya şükürler olsun ki yakalanmamıştı.

En azından kendisi öyle sanıyordu.





Sasuke elmasların bulunduğu yere giderken yolda bir elinde kocaman viski şişesi yudumlayan bir adam gördü. Adam yavaşça gülümseyerek Sasuke'nin yanına geliyordu. Adam epeyce sarhoştu.

Sasuke maskesini çıkardığı için onu tanıma olasılığı yüzde bir milyondu.
Yaşlı adamdan kaçmaya başlayacağı sırada adamın ona seslendiğini duydu.

"Sasuke Uchiha?"

Sasuke korku ve endişe ile arkası dönük iken adama doğru döndürdü bedenini. Adam elindeki viskiden yudum aldıkça konuşmaya devam etti.

"Sen ve kiraz çiçeği bir oldunuz demek... Sizdiniz..."

Kiraz çiçeği derken?

Sasuke şaşkın bir şekilde Jiraiya'ya bakarken ayyaş adam merdivenlerin orada öksürmeye başladı.

O öksürük bir sondu o adam için...

Beyaz saçlı ayyaş adam öksürürken dengesini kaybedip o onlarca katlı merdivenlerden yuvarlanıp gitti...

Sasuke şaşkınlıkla adamı tutmaya çalışırken ellerinden kaydı resmen adam.

Son gördüğü sadece kafasından kanlar çıkan ayyaş, sapık Jiraiya'nın cesediydi...

Son gördüğü sadece kafasından kanlar çıkan ayyaş, sapık Jiraiya'nın cesediydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba!

Umarım beğenmişsinizdir.

İyi okumalar.

diamonds | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin