Saat 8 civarı beni evimden almayı unutma!
Kuzgun adam giydiği takım elbise ile janti bir görünüm yakalamışken kolundaki pahalı özel yapım Uchiha saatinden saatin kaç olduğuna baktı. Normal şartlarda Sakura gibi bir kadınla o partiye hayatta gitmezdi ama Sakura'nın emrivakisi sağ olsun bunu kabul etmekten başka şansı kalmamıştı.
Bu gece onun için en önemli gecelerden birisiydi. Ailesinin asıl intikamını bugün alma imkanı vardı. Bu olayın ona verilmesi için gönüllü olma sebebi de buydu. Daha kolay bir şekilde soygunu gerçekleştirmek. Lâkin işini bozan şey ikinci bir ortağın işin içine girmesi. Ama buna pek takılmıyordu artık. Pasif birisine benziyordu kolaylıkla onu yenebilirdi.
Bugün ki asıl soygun başarılı bir şekilde sonuçlanacaktı.
Canı ve malı pahasına olursa olsun ailesinin intikamı alınacaktı.
•
•
•
•Pembe saçları ile uyumlu kırmızı saten elbisesi içinde tam bir prenses gibiydi Haruno Sakura şuan da. Ayağına giydiği siyah kurdaleli ayakkabısı ile her şeyini tamamlıyordu.
Saçlarını ısıtmakta olduğu maşaya götürdü ve hafif bukleler yapmaya başladı. Bu tam da elbisesinin nezaketi ve güzelliğine uyacak bir saç modeliydi. Ne de olsa çok önemli bir gündü bugün. Ve bu günde gayet şık ve göz kamaştırıcı olmalıydı.
En az Sasuke kadar Sakura içinde büyük gündü bugün.
İkisininde son kurtuluş günü.
Aylardır yaptığı soygunlar sonrasında yalan haberler okusa da şuan da istediği konumdaydı ve her şeyden haberdardı. Her ne kadar hâlâ devletin kendinden haberi dahi olmasa bile.
Ama asıl hiçbir şeyden haberi olmayan devlet değildi. İki hırsızın ta kendisiydi hiçbir şeyden haberi olmayan.
Bu konuma gelmek için çok çaba sarf edip bir çok patronu oyuna getirmişti ama bu kendisi için en iyisi olandı. İşine kuzgun saçlı bir herif ortak olmasaydı işler daha iyi gidebilirdi ama bu duruma çok takılmıyordu. Sasuke Uchiha çok takacağı birisi değildi.
Artık tamamen hazırdı. Eksik olan takılarını taktı ve ayna karşısında kendisine baktı. Bu gece o boynundaki elmas kolye kadar binlercesini çalacaktı.
Evinin önündeki korna sesini duyunca gülümsemeden edemedi Sakura. Parkneri gelmiş olmalıydı...
Sakura, siyah uzun araçtan içeri bakarken zar zor da olsa kuzgun adamı görüyordu ve o olduğundan emin olduktan sonra evinin kapısını kapatıp biricik ortağının yanına gitti.
Sasuke hiç kapı açma nezaketinde bulunmamıştı. Buna her ne kadar bozulmuş olsa da Sakura belli etmemeye çalıştı.
"İnsan nezaket kuralları ötürü bir kapımı açardı..." diyerek tribini atmadan edemedi ama Sakura. Kırmızı saten elbisesisinin göğüs kısmından kollarını bağdaş kurdurarak tam bir mızıkçı çocuk gibi duruyordu şuan da.
Peki bu Sasuke'nin umrunda mıydı?
Kesinlikle hayır.
Cevap dahi vermeye tenezzül etmedi. Sakura en azından yılda sohbet muhabbet olur diye düşünmüştü. En kötü bir nasılsın sorusu... Ama elin Uchihasından bu beklenir miydi?
Ama en sonunda Sasuke'den bir soru yöndeldi. Şaşırtıcı bir soru.
"Danzo'yu neden sevmiyorsun?"
Sakura şaşırmış bir şekilde pembe kaşlarını çattı ve bağdaş kurduğu kollarını gevşetti.
"Danzo denen herifi gerçekten seven birisi var mı? Tekrardan soruyorum."
Sasuke elleri arabanın direksiyonundayken cevapladı. "Devlet adamı, her şekilde seveni çok fazla. Sevmeyen ise seven kitlenin düşmanı. Siyaset böyledir bilmen lazım." Bunu söylerken aşırı derece çekici göründüğünü düşünmeden edemedi Sakura.
"O adam tam bir yalancı domuzun teki. Devlette... Hepsi sadece birer hırsız. Asıl hırsızlar devlet ve o Danzo denen herif."
Sakura açığa çıkma korkusu olmadan bunları tek tek söylemişti. Bu söyledikleri aynı zaman Sasuke'nin aklından geçenlerdi.
Sasuke saniyeliğine Sakura'ya baktığı zaman yüzündeki kini görmüştü. Aynı kendisindeki gibi...
Aslında ortağı o kadar kötü ve sinir bozucu değildi sanırım artık Sasuke için. Çünkü ortak bir düşmanları vardı.
Naber, nasılsınız?
Beklettiğim için affınıza sığınırım umarım beğenirsiniz bölümü 🌸💗.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
diamonds | sasusaku ✓
Fanfiction"Senin burada ne işin var?" Kuzgun adam yüzündeki maskeyi çıkartıp karşısında bir çanta dolusu elmas olan kadına baktı. Kadın ise taktığı kedi maskesini çıkartıp tanıdık yüze baktı. "Sen şuan neden buradaysan büyük ihtimalle bende o sebepten dolayı...