"Farklı yerlere oturalım mümkünse. Böylece daha çok gözlem yapma şansımız olur."
Pembe kadın, Sasuke'nin düşündüklerini okur gibi söylemişti aklındakini. Sasuke ise bu fikre anında tamam diyip yerlerine geçti her ikisi de.
Sakura salonun en kuytu köşesi olan sol en arkaya oturmuş. Sasuke ise perde ile çıkış kapısı arasında olan sağ önden bir yere oturmuştu.
Onlar fark etmeden maskelerini en hızlı şekilde değiştirmişlerdi. Maske tüm suratı örttüğü için karşıdakinin kim olduğunu anlamak mümkün değildi. Kişiler ise tam kaynaşmadığı için birbirlerini bilme ihtimalleri oldukça düşüktü. İsim yerine numara kullanılacağı için kimin neyi satın aldığı bilinmeyecekti.
Sakura ve Sasuke'nin numaralarının bilinmesi tamamen bir istisnaydı. Oyunun bir parçası olduğu için ortak hareket etmek zorundalardı ve bu da gerekliydi.
Tsunade kürsü önüne geldiği zaman yanında yardımcısı olan Shizune ile birlikte sahnede yerlerini aldı. Tsunade mikrofonu düzelttikten sonra Shizune arka tarafa doğru gitti ve Tsunade konuşmaya başladı.
"Saygı değer alıcılarımız tekrardan hoş geldiniz... İlk açık arttırma malzemesini getirmesi için yardımcım Shizune'i sahneye davet ediyorum."
Tüm seyircilerden alkışlar kopmaya başladığı sırada Shizune sahneye girmeden önce maskeli adamın bir tanesi birden bire yere bayılmıştı. Herkes adamın yada kadının - maske yüzünden cinsiyetinden emin olunamıyor - başına gittiler. Tsunade sahneden koşarak bayılan alıcının yanına gitti ve daha rahat nefes alması için maskeyi çıkarttı ve etraftaki herkesin dağılmasını rica etti.
Bunu fırsat bile Sasuke oturduğu yerin arkasındaki kapıdan kendine yol yaptı. Bunu bir şans olarak görüyordu. Belki de Tanrı ona o elmasları çalması için bir yardım göndermişti.
Belki de Sakura yapmıştı bunu?
"Size bir içki ısmarlayabilir miyim güzel kadın?"
Sakura hemen arkasından kur yapma isteği ile yanıp tutuşan bir ses tonundaki adamı duyduğu sırada hemen irkilip arkasını döndü. Lanet olası Sasuke halâ maskeleri alıp gelmemişti.
"Ah, pardon bana mı dediniz?"
Sakura bilmemezlikten gelerek sordu.
"Burada sizden başka güzel bir kadın yok..."
Sakura hafiften gıcık olmaya başlayacaktı ki aklına geldi. Adamı kullanabilirdi.
Hafifçe adamın yamacına yaklaştı ve gülümsedi.
"Siz de mi açık arttırma da alıcısınız?"
Adam gülümsedi ve Sakura'nın yemyeşil gözlerine daldı.
"Bunu söylememem lazım ama sizin güzelliğiniz dilimin çözülmesini sağlıyor... Evet alıcıyım bende..." Sakura gülümsedi. "... Ama asıl almak istediğim şey sizin güzel kalbiniz." diyip Sakura'nın kulağına eğildi adam.
Sakura eteğinin altındaki küçük iğneyi çıkarttı. Ve adamın boynuna sarıldı. Sarılırken dudaklarını boynuna doğru yaklaştırdı. Adam boynunun öpüldüğünü zannederken Sakura tarafından bayıltıcı bir ilaç tarafından zehirlendiğini bilmiyordu.
Bu durumu daha önceden planlamıştı.
Planlamasaydı büyük ihtimalle bu soygunu gerçekleştirmek için yeterli imkanı olmayacaktı.
Sakura planının başarılı olmasından gurur duyarak kocaman gülümsedi ve kimseye çaktırmadan oradan ayrıldı. Şimdi yapması gereken iş daha da zordu.
Sasuke kapının götürdüğü yol boyunca dikkat etmeye çalışırken birden bire elinde kocaman bir örtü ile gelen kadını fark etti. Tsunadenin yardımcısı Shizune olmalıydı. Sanırım içerde olanları duymamış olacaktı ki açık arttırma malzemesini sahneye götürmeye çalışıyordu.
Sasuke ne yapacağını şaşırarak ilk adımlar atmaya karar verdi. Dikkat çekmemesi için yapması gereken şeylerden biriydi ilk adımı atmak. Hızlıca kadının yanına koştu ve çaresiz bir şekilde konuşmaya başladı.
"Efendim az önce içerde bir adam bayıldı ben doktorum ona yardım etmek için birkaç ekipman almam lazım nerede acaba bana gösterir misiniz?"
Shizune duyduğu şeye şaşırdı ve elindeki malzeme ile Sasukeye döndü.
"Ne demek birisi bayıldı? Sizi götüreyim şöyle..."
"Siz Shizune misiniz? Bayan Senjunun asistanı?"
Shizune kafasını salladı Sasukeyi onaylarcasına.
"Sizi Bayan Senju acilen çağırıyordu. Bana sadece tarif etseniz yeterli. Ben bulurum acil hareket etmem lazım."
Shizune, Sasukenin verdiği telaşa kapılıp ilk yardım revirinin yerini tarif etti ve salona doğru koşmaya başladı.
Sasuke bu sefer kendi planını kendi halletmişti...
Attım sonunda bölüm hadi yine iyisin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
diamonds | sasusaku ✓
Fanfiction"Senin burada ne işin var?" Kuzgun adam yüzündeki maskeyi çıkartıp karşısında bir çanta dolusu elmas olan kadına baktı. Kadın ise taktığı kedi maskesini çıkartıp tanıdık yüze baktı. "Sen şuan neden buradaysan büyük ihtimalle bende o sebepten dolayı...