PART - 2

2.2K 129 3
                                    

SORRY GUYS MEIN INTRODUCTION PART DENA BHUL GAYI......

(LEAD) KARAN KUNDRRA SON OF ONE OF THE BIGGEST BUSINESSMAN IN WORLD...VERY HOT CHARMING, HANDSOME, AGGRESSIVE, BUT KIND HEARTED... HE HAD A VERY WROST PAST....

(LEAD) TEJASSWI PRAKASH MIDDLE CLASS GIRL WITH SMALL DREAMS...HOT, CUTE, BUBBLY...SHE ALSO HAD A PAST BUT NOT THAT MUCH BAD AS KARAN'S PAST

KD &  KM ARE KARAN KUNDRA MOM DAD

TD & TM ARE TEJASSWI MOM DAD

PRINCE IS KK'S ELDER BROTHER AND KD'S ELDER SON (SOON TO BE HUSBAND OF YUVIKA)

YUVIKA IS TEJA'S OLD FRIEND (SOON TO BE WIFE OF PRINCE)

OMI IS ALSO A BEST FRIEND OF KK AND LIVED IN KK'S HOUSE FROM CHILDHOOD WHEN HE WAS 3 YEARS OLD.....

AKASHA IS KK (KARAN) COUSIN SISTER BUT HAS A CRUSH ON PRATIK

PRATIK IS TEJA'S BROTHER BUT SINGLE AND NORMAL FRIEND OF AKASHA

NISHANT IS TEJA'S AND KK'S COMMON FREIND (CRUSH ON TEJA)

UMAR IS KK'S BEST FRIEND

VIDHI IS TEJA'S BEST FRIEND

RAJIV IS MANAGER OF SARATE COMPANY WHICH IS RUN BY KD BUT NOW HE WANT  RETIREMENT...

SIMBA IS TEJA'S CHILDHOOD FRIEND

SHAMITA IS RIVAL COMPANY'S BOSS HE WANT TO MARRY KK BECAUSE OF THERE BUSINESS...

NEHA IS SHAMITA'S ASSISTANT

MAISHA IS COUSIN SISTER OF TEJA

ISHAAN IS FRIEND OF KK

  (SO LETS START THE NEXT PART HAPPY READING GUYS PLEASE DO COMMENT IF  YOU LIKE IT)

KD :- Yes miss tejasswi please come have a sit..

TEJA :- Thank you Sir...

KD :- (WHILE CHECKING THE PAPERS AND DEGREE OF TEJA ) Oh nice you are a brilliant student...So why do you want this job mtlb tum itni qualified ho tumhe kahi bhi job mil sakti to phir yahi kyu...

TEJA :- Sir actually mein middle class family se hu mere bohot chote chote dreams ha...Maine internet pe padha tha ki new boss ke liye Ek PA chahiye to bs yaha interview ke liye aa gyi....

KD :- Impressive...I am impressed by you, you are honest and I love it...so you are selected...but you need to sign in some papers in which there are some terms and conditions....

TEJA :- Thank you so much sir I need this job...Sir mein kabse join kar sakti hu ..

KD :- Agar aap chaho to aap kal se aa sakti ho...

TEJA :- OK sir....Sir ek request hai bura na mano to bolu....

KD :- Ha bilkul...

TEJA :- Sir aap nhi tum kehke bulaye because I am like your daughter....

KD :- Ok fine 😊.... Thank you

AFTER THE INTERVIEW, IN  A CALL

TEJA :- Hi vidhu I got the job....

VIDHI :- OMG Congratulations 🎉.... party to banti hai....

TEJA :- Haa haa bilkul sun tu sabki bula le aaj mere ghar pe ...mein ghar jake ye khushkhabri mumma papa ko deti hu phir tujhe call karungi....ok bye

VIDHI :- OK Bye...

AFTER REACHING HOME...

TEJA :- Mumma papa pratik kaha ho tumlog dekho mujhe job mil gyi....

Bas tum tak...❣️Where stories live. Discover now