16.KTH.PJ{M}+18 †Utanma benden güzel deltam†

451 52 98
                                    

Darmaduman ettin beni tenin de.

Kurt adam haline bürünen iki adam gözlerinde ki ateşe bakıyordu. Delta thitasının kucağında otururken dönüştüğü için sık nefes alıyor, ellerini thitasının göğsünde gezdiriyordu.

Dönüşüm yüzünden iki bedeninde kıyafetleri param parça olduğu için delta altında normalinden bile daha büyük penisi hissediyor dudaklarını yalıyordu.

Artık iki beden de ne Taehyung'u hissediyordu ne Jimin'i. Sadece kendilerine doymayı düşünüyorlardı. Ayrı kaldıkları iki yılı iki kurtta doruklarında yaşayarak tatmin etmeye çalışacak, ayrı kaldıkları zamanın acısını çıkartacaklardı.

"Seni çok özledim deltam..." thita kalın ses tonuyla konuşarak ellerini kucağında ki bedenin kalça yanaklarına getirerek kavrayıp sıkmasıyla delta başını geriye yatırarak inlemişti.

"Ben de thitam. Her gün öldüm sensiz olduğun günlerde." diyerek alt dudağını dişiyle kavrayıp başını düzelterek thitasının dudaklarına yaklaşmaya başlamıştı. Elleriyle oturan bedeni yatağa iterek yatırıp kalçasını altında ki çıplak penisin üzerinde kıvırmaya başlamıştı.

"Evli olduğun için daha çok iz bırakmak istiyorum vücuduna. Beni senden, Jimin'i Taehyung'dan ayıranlar için vücuduna daha çok iz bırakmak istiyorum." mavi gözleri artık buz soğukluğun da değil iken parlayan gözlerle güzel gözlere bakarak konuşuyordu.

"Kalça aramda nasıl da kayıyor penisin.. İki yıldır kimseyle birlikte olmamıştı Jimin. Bu biraz benim için acı verici olacak değil mi? Sanki-"

"İlk kez birlikte olduğumuz gibi. Acı çığlıklarını ulumalarını bana duyurduğun gibi." diyerek üzerinde ki bedeni bir anda yatağa bırakıp üzerine çıkmıştı thita.

"Şimdi de canımı yakmak istiyor musun thitam?" üzerinde ki bedeni izleyen delta sorduğu soruyla gülümseyen thitası sayesinde, dizini kaldırarak thitasının penisine sürtmüştü.

"Altımda delta varlığınla kıvranmanı istiyorum deltam." thita baskılayıcı bir ton da konuşarak altında ki bedenin göğsünü dudaklarının arasına alarak altında ki bedeni yüksek sesle iletmişti. Çok iyi biliyordu deltasının sol göğsü emildiği zaman büyük bir haz aldını.

Pempe tomurcuğa dişlerini takıp çekiştiriyor, altında ki bedene çığlık attırıyordu. Ellerini altında ki bedenin vücudunda gezdiriyor, bu temas yetmediği için tomurcuğu parmaklarının ucuyla kavrayıp sıkarak çekiştiriyordu.

"Ahh!" yüksek sesli inleyişler bir nakarat gibi Thitanın kulağına doluyor, thitayı daha da istekli hale getiriyor çıldırtıyordu.

Thita dudakları arasında ki göğüs ucunu sertçe dişleyip pembe alandan kan sızmasını sağlamasıyla bacakları yere sarkan delta zevkle ayaklarını yere diretip kalçasını kaldırmaya çalışarak, aniden thitanın kalkmış penisine ateş gibi olan penisini çarpmıştı.

Ortamda sadece hırıltılar duyuluyor inlemeler hızlı soluklara karışıyordu. Delta kıvranıyor, thita kıvrandırıyordu. Delta uzun siyah saçlara ellerini daldırıp sertçe çektiği anda thitanın dudaklarının arasından çıkan meme ucu, thitanın sinirle kasılmasını sağlamıştı. Tam da bu anda çalan telefonla kulakları sese kabarırken deltanın üzerinden kalkarak sesin geldiği yöne gitmeye başlamıştı.

Yerde gördüğü telefon sinirlerini daha da bozarken gereksiz alfanın aramasını gördüğün de telefonun üzerine sertçe basarak telefonu paramparça etmişti. Delta ise çıplak bedenini yatak başlığına yaslamak için yatağa sürtünerek yatak başlığına ilerlerken thitasını izliyor küçük küçük kıkırdıyordu.

Kod Adı: KTH & PJ{M}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin