Merhabalarr
Bölüme geçmeden şarkıyı açarsanız daha güzel olur biterse başa sarın
lütfennnKeyifli okumalarrrr
***
Oturduğumuz masa da sessizlik hakim di. Kimse konuşmuyor du. Taehyung dik dik bana bakıyor, yoongi hyung taehyung'a sert bir şekilde bakıyor, jimin ise taehyung'a bakıyordu. Ben ise tabiki de bakışlardan kaçmak için kafeyi inceliyordum.
Şuan ortam o kadar gergindi ki kimseden çıt çıkmıyordu. Yoongi hyung bensiz olmaz diyip zorla gelmişti benimle. Doğru ya o olmasa şuan ağlardım sanırım. Çünkü bu buluşma ruh eşi olduğumuzu öğrendikten sonra ki ilk görüşmemizdi.
Taehyung'un boğazını temizlemesi ile ona bakmıştım ve gördüğüm koyu nefretten oluşan gözleri ile tekrar başımı yere eğmiştim. Bu durumdan nefret ediyordum. Bu benim suçum değildi ki.
"Konuyu biliyorsunuz zaten. Çok geçmeden ve kurtlarımız daha fazla bağlanmadan bağı koparmak için büyücüye gidelim." Taehyung'un Söylediği şey ile Yoongi hyung seslice gülmüştü "ben sana bağı koparmak yok demedim mi?" Kurduğu cümle ile sinirlendiğini anlıyordum çünkü sesinden oldukça belliydi.
"Ben seni buraya davet etmedim neden buradasın?" Taehyung'un sorusu ile kafamı kaldırmıştım. Jimin burda ise yoongi hyung da olabilirdi. Bunda ne sorun vardı ki? "Jimin burada olabiliyorsa ben de olurum." Sonunu bastırarak Söylediği cümle ile taehyung sert bir nefes vermişti.
"O benim sevgilim." Yutkunmuştum. İstemeden de olsa elim kulağımın arkasında ki çiçeklere gitmişti. Bunlar ruh eşi iziydi onun da aynı yerde vardı. Ellerim oraya değdiği gibi taehyung derin bir nefes almıştı. Hissediyordu.
Canım acıyordu. Sevgililerdi bunu biliyordum. Birbirlerine güzel sözler söylüyorlardı. Öpücükler veriyor belki de daha fazlasını yapıyorlardı... ama artık yapmasınlar lütfen
Yoongi hyung ellerini sıkmam için bana uzatıp gülümsemesiyle ben de gülümsemiştim. Küçükken de bunu yapardım ne zaman üzülsem hemen avuç içlerime tırnaklarımı geçirirdim ve o da canım yanmasın diye her zaman kendi ellerini uzatırdı bana. Küçüklüğümden beri yoongi hyung Yanımdaydı fakat sonra dan babasının işi yüzünden başka bir yere taşınmışlardı.
Elini tutup yavaşça sıkmam ile tekrar yüzünü ciddileştirip taehyung'a dönmüştü. "Sevgilin olduğunu biliyoruz ben de jungkook'un abisiyim onun canı
Yansın istemiyorum. Eğer canı yanarsa sizin de canınızı yakarım" cümlesinin sonunu baskı ile bitirmesi sonucu zorlukla yutkunmuştum. Bir omega olarak kokuları iyi alırdım. Şuan yoongi hyung ve taehyung'un sinirlendikleri için salgıladıkları feromonlar ile derin bir nefes almıştım kavga etsinler istemiyordum.Ellerim tekrar kaşınan çiçeklerime gidince taehyung'un bağırışı ile durmuştum. "Şu ellerini o sikik iğrenç lekeden çek canım acıyor!" Bağırışı ile hafifçe titremiştim. Kalbim deli gibi atıyordu. Korkmuştum.
benim de canım acıyor görmüyor musun?
Yutkunup konuşmak için ağzımı aralamıştım. "Onlar leke değil çiçek ve iğrenç değiller" Dediğim şey ile jimin kafasını iki yana sallayıp başını başka tarafa çevirmişti. Sanırım bu durumda olmaktan nefret ediyor. Ben de ediyordum.
"Bu onların sikik bir leke olduğu gerçeğini değiştirmiyor yüzsüz gibi davranma jungkook." Gözlerimi hızla kırpıştırıp başka yöne dönmüştüm. Ağlama jungkook hayır saçmalama. Sakin ol jungkook sakin ol ağlamak yok. Geçecek sessiz ol.
"Sikerim seni düzgün konuş jungkook yüzsüz değil!" Yoongi hyung bağırınca kafe de ki birkaç kişi bize bakıp geri önüne dönmüştü. "Ya o yüzden mi en yakın arkadaşının sevgilisi ile mühürlenip yuva kurmak istiyor! Söyle ha konuş!"
Yoongi hyung birden ayağa kalkıp taehyung'un yakasını tutunca hızla ayağa kalkmıştım. "Kes sesini adi herif! Jungkook öyle bir şey istemiyor! Jungkook sadece ölmek istemiyor anlıyor musun! Ama sen anlamazsın çünkü sende o kalp yok!" Yoongi hyung tükürürcesine konuşmuş ve ellerini çekmişti. Ellerini cebine götürüp çıkardığı parayı masaya Sertçe bırakıp kolumdan tuttuğu gibi dışarıya çıkarmıştı.
Kafeden çıktığımız gibi arabaya binmiştik. 10 dk ikimiz de konuşmadık ama bir süre sonra kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım. Ben bunları hak etmemiştim. Sadece ölmek istemiyordum. Yaşamak istiyordum. Biri tarafından korunup ölesiye sevilmek istiyordum. Sadece sevilmek istiyordum.
Daha şiddetli ağlamam ile Yoongi hyung bana sarılıp elleri ile saçlarımı okşamıştı. "Merak etme jungkook bu hayatta ki tek kardeşimin ölmesine izin vermem." Okşadığı saçım ile daha fazla ağlamaya başlamıştım. Hayat çok yorucuydu. Hayatım çok yorucuydu.
***
Taehyung insan ol ya biraz (pardon yarı kurttun dimi doğru)
Jungkook için ağlıyorum 😭
Taehyung'un
ruh eşi çiçekleriJungkook'un
ruh eşi çiçeği
Çiçekler çok hoşuma gitti agliycam
Neyse umarım güzeldir
Okuduğunuz için teşekkür ederimmm
Baysss
Öptüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love hurts ▪︎ Taekook
Fanfiction🌼💫 en yakın arkadaşımın sevgilisi ruh eşim çıksa ne kadar kötü olurdu değil mi? (Angst değildir.) -tw! Rahatsız edici olaylar -text, düz yazı -alfa tae -omega kook 1 #omegaverse *12.07.22* 1 #taegguk *16.07.22* 1 #jungkook *22.07.22* 1 #taeh...