Merhabalarr
Şimdi biz annemle yine 30. Kez falan izlediğimiz alacakaranlık serisine başlamıştık ve ben kriz geçirdim yine😠 bu fic de ki kadın yani kook'un babasının sevgilisi işte onun adı bella olsun o kızı düşünerek sövün ben öyle yazıcam ÇÜNKÜ ONU ÖLDÜRMEK İSTİYORUM 😠 ikisini birden idare ediyor ya çıldırdım bi de diyordu ki "seni ondan daha çok seviyorum." Eğv eğv 🙄 ve yüzü anlattıklarıma benzemiyor olabilir ama öyle yapın lütfen ✊
Neyse sinir patlaması yaşadım bir anda
Keyifli okumalarrrr
***
| jungkook |
"Evet, başlayabilirsiniz."
Olduğumuz duruşma salonunda sessizlik hakimdi. Jisoo noona ile oturuyordum. Karşımızda ise babam ve bella vardı.
Taehyung, namjoon hyung, jin hyung, hoseok hyung ve jennie ise normal yerlerde oturmuş stresli bir biçimde bizi izliyorlar dı. Taehyung ara sıra bana bakıp gülümsüyor, başını sallayarak "her şey yolunda" diyordu.
Şuan çok gergindim. Jisoo noona sağlam kanıtların olduğunu ve duruşmanın sonunda sağlam kanıtları sunacağını söylemiş olsa bile çok tedirgindim.
Jisoo noona ayağa kalkmış ve hakime dönmüştü.
"Anayasamız da omegaları korumak İçin getirilen yasalar vardır. Bay jeon'un kendi öz oğluna sırf omega diyerek göstermiş olduğu fiziksel ve psikolojik şiddeti konuşmak istiyorum."
"İtiraz ediyorum Sayın hakim."
Bella ayağa kalkmış ve itiraz da bulunmuştu. Jisoo noona derin bir nefes alıp konuşmasını beklemişti.
"Müvekkilim jeon kwon asla oğluna şiddet uygulamamıştır. Jungkook annesi öldükten sonra psikolojik olarak çökmüş, bu nedenle ise babasını düşman bilmiştir. Babasının kendisine yaptıklarını görmezden gelmiş, kafasında kurduğu şeylerden baz alarak jeon kwon'ı suçlu olarak seçmiştir."
Hızla gözlerimi büyütüp jisoo noona'ya bakmıştım. Ufak bir sırıtışla bella'yı izliyordu. Sanki bunu söyleyeceğini biliyormuş gibi rahatça söze girmişti.
"Elimdeki dosyada da açıkça mevcut. Jungkook'un her hangi bir psikolojik sıkıntısı yoktur. Eğer itirazda bulunacak ise 5 tane doktor dan onaylı olarak aldığım belgelere bakabilir."
Hakim elindeki kalemle dosyaya bir şeyler yazıyordu. Bella ise kaşları çatık bir biçimde bize bakıyordu.
"Sayın hakim, jeon kwon konusuna tekrar geleceğim fakat ondan önce başka bir konuya değinmek istiyorum. Savcı kim'in de dediği gibi omegaları koruma yasası vardır. Ve bu yasa da açıkça ruh eşinden de baskı görmesi durumu da suç olarak sayılır. Kim taehyung'un jungkook'a uyguladığı psikolojik baskı açıkça bellidir."
Yutkunup taehyung'a dönmüştüm. Elini kalbinin üstüne koymuş, sonra da beni işaret etmişti. Gülümsememi tutamazken kocaman bir gülümseme vermiştim ona. Elini dudaklarının önüne getirip "gülümse" der gibi bir işaret yapmıştı. Daha fazla gülümsemeye başlarken dudaklarımı birbirine bastırıp önüme dönmüştüm.
Hakim bize dönüp gözlüğünü düzeltmiş, sonra da konuşmaya başlamıştı.
"Savcı kim, bu konu hakkında bir savunmanız var mı?"
Jisoo noona ayağa kalkmış ve başını sallamıştı. Elindeki dosyanın sayfasını çevirip kapatmıştı.
"Kim taehyung'un müvekkilime göstermiş olduğu hakaretler doğrudur. Ama anayasamızda da açıkça söylenildiği gibi; eğer alfa olan pişman olup, omega olana kendini affettirmişse bu konu kapanır. Kim taehyung'un pişmanlığını hisseden jungkook onu affetmiş, böylece kim taehyung'un suçu düşmüştür. Ve ayriyeten jeon kwon jungkook'un birinci dereceden yakınıdır. Bu da suçunun daha bir şiddetli olduğunun kanıtıdır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love hurts ▪︎ Taekook
Fanfic🌼💫 en yakın arkadaşımın sevgilisi ruh eşim çıksa ne kadar kötü olurdu değil mi? (Angst değildir.) -tw! Rahatsız edici olaylar -text, düz yazı -alfa tae -omega kook 1 #omegaverse *12.07.22* 1 #taegguk *16.07.22* 1 #jungkook *22.07.22* 1 #taeh...