38'

5.5K 516 95
                                    

Evet nur sahalara döndü beklediğiniz için çok teşekkür ederimmm umarım geçen bölümü unutmamışsınızdır🧍‍♀

Ve evet ben drama Queen'im anladık aaa 🚶‍♀️

Bir şey fark ettim de love hurts niye bu kadar uzamış ya💀

İtiraf: ilk başlar angst yapmayı düşünmüştüm hatta 25 bölüm falan olurdu ama sonra tae den güzel bir aşık olabileceği ve onu mükemmel şekilde süründürebileceğim aklıma geldi💪

Iyi yapmışım dimi🏃‍♀️

Biraz kısa bir bölüm olabilir ama maruz görün diğer bölüm final ve o bölüm uzun olacakkk💃

Neyse keyifli okumalarrrr

***

| Jungkook |

"Sonra, s-sonra taehyung ağlamaya başladı!"

Jisoo noona gülerek elindeki yastığı dişlemişti. Taehyung'un ilk okula giderken ağladığını anlatıyordu. O zamanlar alfa olduğunu belli değilmiş. Bu sebeple çok duygusal davranıyormuş. Hatta ve hatta annesi ve babası bile onun bir omega olacağını düşünmüş ama taehyung çok güçlü bir alfa... sadece biraz duygusal. Seviyorum bunu yalan yok.

"Anne ablama bir şey desene. Konuşmayayım konuşmayayım diyorum ama işler kötüye gidiyor! Ben jungkook ile tanışın diye geldim beni aşağılayın diye değil!"

Annesi kare gülümsemesini sunmuş, kıkır kıkır gülmeye başlamıştı. "Jungkook bakma sen onlara. Hem ağlamakta ne var! Ablam bir kere altına işedi hem." Taehyung cümlesini bitirir bitirmez kafasına yediği yastıkla jisoo noona'ya kötü bakışlar göndermişti.

"Kreşe gidiyordum aptal! Size bunu ona anlatmayın demiştim!"

"Jisoo yeter. Kardeşini rahat bırak."

Bay kimin uyarısıyla ikisi de susmuştu. ortam o kadar gericiydi ki. Bak kimin yüzü çok ciddi duruyordu ama evin duvarlarında olan fotoğraflarda hep gülüyordu. Sanırım onu güldüren bayan kimdi.

"Biraz kendinden bahset jungkook. Taehyung'u nasıl tavladın" Diye lafa giren bay kim ile ufakça gülümsemiştim. Kendimi nasıl anlatacaktım acaba? Peki taehyung durumunu nasıl anlatacaktım!

"Ah şey, öncelikle kendim hakkında anlatacak çok bir şeyim yok. Lise mezunu biriyim. Üniversiteye gitmeye imkanım olmadı maalesef. Çoğu zaman yanlız yaşadığım için kitap okurdum genellikle. Yani öyle süslü hobilerim de yok." Diyerek gülmüş ve konuşmaya devam etmiştim. "Taehyung ile yakın arkadaşım sayesinde tanıştık. Fazla da kurcalamaya gerek yok sanırım o olayları." Gülümseyerek cümlemi bitirip yüzlerine bakmıştım.

"Biz her şeyi biliyoruz oğlum, Merak etme."

Oğlum...

Bay kim gülümseyerek cümlesine devam etmişti. "Kendini sıkman da gerekmiyor, istediklerini yapabilirsin. Taehyung ile bende konuştum ve bir daha öyle şeyler olmayacak. Zaten yapacağını da sanmıyorum, geçmiş geçmişte kalır. Geçmiş geleceğe getirirsen eğer sende geçmişte kalır, böylece geleceği kaçırırsın. Sizde artık geleceğinize bakın çocuklar. Ben jungkook'u gayet iyi tanıdım. Malum taehyung sen gelmeden bir hafta önce buraya gelip bize anlattı bir şeyler. Aptal sıpa, olayları minik yabpozlar gibi karmakarışık hale getirmiş." Bay kim sıkıntılı bir nefes verip taehyung'a kızgın bakışlar yollamıştı.

Taehyung küçük çocuklar gibi tavana bakıp babasını görmemeyi seçmişti. Sanki kendisi hakkında konuşmuyoruz gibi davranıyordu.

"Jungkook bence hâlâ zamanın var." Jisoo noona biraz daha bana eğilmiş, taehyung'u işaret etmişti.

"Anlamadım noona?" Anlamayarak sorduğum soruyla koluma vurmuş ve kulağıma yaklaşmıştı. "Bence taehyung ile evlenmeden kaç. Benden söylemesi, hiç çekilmez bi-"

Jisoo noona'nın lafı taehyung'un kafasına yastık fırlatmasıyla kesilmişti. "Abla! Duyuyorum bende. Hatırlatırım buradayım." Jisoo noona gözlerini devirip kafasını kaldırmıştı.

"Sen neden her şeye karışıyorsun?"

"Sevgilimin aklını karıştırma."

"Sadece bir uyarı yapıyorum. Malum tam bir baş belasısın."

"Jennie'ye sevgilimi benden ayırmayı düşündüğünü söylesem ne olur abla?"

Jisoo noona derin bir nefes alıp ayağa kalkmıştı. "Kes sesini! Öyle bir şey duyarsam eğer dilinden asarım seni. Gidiyorum ben, sizde damadınız için tüyo verin. Taehyung malıyla evlenmek kolay değil."

"Ya sen gitsene artık! Evlensene evde kaldın kız kurusu gibi." Jisoo noona gülmüş taehyung'a orta parmak çıkarmıştı. Heme bay kim ve bayan kime dönüp bakmıştım ama ikisi beraber fotoğraf çekiliyor ikiliyi görmüyorlardı bile. Anladığım kadarıyla bu sürekli olan bir şeydi...

Jisoo noona ve taehyung'un kavgası nihayet bitmiş, taehyung gülümseyerek yanıma oturmuştu. Elini belimde gezdirirken gözlerime bakarak gülümseye devam ediyordu. Sanırım onun sakin haline şahitlik edebilecek tek kisi ben oluyordum.

***

Diğer bölüm baya uzun olucak 1,5k kelime falan olur galiba 💃

Diğer bölüm final bebekler umarım beklentinizi gerçekten karşılamıştır

Bazıları taekook barışınca bıraktı ama 😠 olsun ben çok gönlü bol biriyim bunun içinde kızmıyorum size

Saudade de birazdan ya da akşam gelir💃

Bay ve bayan kim👇

Bay ve bayan kim👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neyse

Okuduğunuz için teşekkür ederimmm

Baysss

Öptüm

love hurts ▪︎ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin