Çok yorum yapın tamam mı böyle bir sürü
Bölüme başlamadan şarkıyı açın lütfennn
Keyifli okumalarrrr
***
"Bu sefer kavga olsun istemiyorum o yüzden sakin konuşalım." Taehyung'un konuşmasıyla yoongi hyung da konuşmaya başlamıştı. "Kavga etmemizin sebebi sensin sen bir şey yapmazsan biz de kavga etmeyiz." Jimin ve benim huzursuzlukla aldığımız derin nefesler masayı doldurmuştu.
"Tamam bakın şimdi benim jungkookla olmam mümkün değil. Onu sevmeyen biriyle birlikte olunca yine üzülmeyecek mi?" Zorlukla yutkunup gözlerimi kaçırmıştım. "Sen onunla mühürlenmezsen Jungkook önce ölür ama sen ölmeyeceksin çünkü onu sevmiyorsun. Fakat mühür olursa jungkook'un ölme ihtimali çok düşük." Yoongi hyung'un Mantıklı konuşmasıyla bu sefer jimin yutkunup başını eğmişti. O da biliyordu işte. Yoongi hyung taehyung dan daha çok haklıydı.
"Ama bak sen sevmediğin biriyle olur musun?" Taehyung'un Yönelttiği soru Yoongi hyung'u hiç bozmamıştı. "Ben sen değilim taehyung. Benim empati yeteneğim var mesela. Onu anlamaya çalışırım ve onunla tabiki de olurum." Taehyung'un kocaman kahkahası masayı doldurmuştu.
"Güldürme lan beni sevgilin varken bile mi başka biriyle olacaksın." Taehyung'un hafiften çatlayan sesiyle yine kafede ki birkaç kişi bize bakmış sonra tekrar önlerine dönmüşlerdi. "Bana sesini yükseltme taehyung. Sevgilin seni sevdiği halde acı çekmeni istemez bence." Konuşması biter bitmez jimin kafasını başka tarafa çevirmişti. Onu böyle görmek istemiyorum. Taehyung'u çok seviyordu.
"Hah ben bittim şimdi de Jimin'e mi vicdan azabı çektirmeye çalışıyorsunuz!" Taehyung'un daha fazla bağırması ile yoongi hyung ayağa kalkmaya çalışmasıyla hemen kollarından tutup onu durdurmuştum. Artık daha fazla kavga görmek istemiyordum çok yorulmuştum.
Şuan hiç iyi hissetmiyordum. Bayılacak gibiydim ve hem başım ağrıyor hem kalbime bir bıçak saplanıyordu. "Taehyung bak yine başlama sinirlerimi bozuyorsun!" Bu sefer yoongi hyung bağırmıştı. Şuan çok kötü bir durumdaydık. Hem de çok kötü.
"Lütfen durun artık." Fısıltıdan farksız çıkan sesimle gözler anında bana dönmüştü. "Hemen masumu oyna zaten! Senden nefret ediyorum tamam mı! Senden tiksiniyorum! Bütün hayatımı alt üst ettin!" Birden taehyung dan gelen hakaretlerle ne yapacağımı bilememiştim. Çok kalbim acıyordu. Yanağımı ıslatan şeyle ağladığımı anlamıştım. Güçlükle yutkunup başımı eğdim hemen. Bunları hak etmiyordum.
"Seni piç kurusu!" Yoongi hyung birden bağırıp sandalyeden kalkmış, hızla taehyung'a atılarak onun da sandalyeden düşmesini sağlamıştı. Masadan biraz ileride kavga ediyorlardı. Yoongi hyung altındaki taehyung'a sertçe yumrukları geçiriyordu. Anında jimin ve ben ayağa kalkıp ne yapacağımızı bilemez halde onlara bakmaya başlamıştık.
"Oruspu çocuğu sana ne dedim! Sesini yükseltme dedim! Jungkook'a hakaret etme diyorum sana!" Yoongi hyung Çıldırmış gibi yumruk atıyordu taehyung'a.
"Jungkook burnun kanıyor!" Jimin'in birkaç haftadır duymadığım sesini duyduğum gibi ona dönüp gülümsemiştim. Taehyung ve yoongi hyung kavga etmeyi bırakıp anında bana dönmüşlerdi. Elimi burnumun altına koyup karşılaştığım yoğun kırmızı sıvı ile yutkunmuş ve tekrar gülümsemiştim. Gözlerim kapanmadan önce gördüğüm şey ise Jimin'in bağırarak ağlamaları ve yoongi hyung'un bana doğru koşmasıydı. Taehyung ise sadece ayakta duruyordu. Tıpkı umurunuzda olmayan kişilere baktığınız gibi.
Gözlerim kapandığında ise aklımın içinde annemin ölmeden önce söylediği bir söz yankılanmıştı.
"Jungkook çocuklar annelerinin kaderini yaşar derler. Lütfen sen benim kaderimi yaşama tamam mı oğlum."
***
Arkadaşlar neden ağlıyorum şuan çok kötüyüm imdat
Umarım güzel olmuştur
Okuduğunuz için teşekkür ederimmm
Baysss
Öptüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love hurts ▪︎ Taekook
Fanfictie🌼💫 en yakın arkadaşımın sevgilisi ruh eşim çıksa ne kadar kötü olurdu değil mi? (Angst değildir.) -tw! Rahatsız edici olaylar -text, düz yazı -alfa tae -omega kook 1 #omegaverse *12.07.22* 1 #taegguk *16.07.22* 1 #jungkook *22.07.22* 1 #taeh...