Kitabı angst yapmam gerektiğini söylesen kişiler niye öyle diyor ya 😔 dm den yazıyor bazı kişiler "kesinlikle angst yapmalısın" diye neden😫
Taehyung'u sevmiyorsunuz biliyorum başlarda bende sevmiyordum ama o pişman gerçekten pişman bir önceki bölümde jimin den bahsetmesini savunmuyorum bazı şeyleri aşmaya çalışıyor ve kafası karışık bunu belki anlamışsınızdır zaten Jungkook'u da bu yüzden gönderdim taehyung bazı şeyleri anlasın diye yaptım karakterlerime ettiğiniz küfürlere bir şey demiyorum yorumlar da haklısınız aşklarım ama dm den bana yazıp baya ağır küfür etmeniz biraz kırıyor ❗taehyung'u asla savunmuyorum❗
Vee bu şarkı Jungkook dan taehyung'a lütfen açın...
Neyse keyifli okumalarrrr
***
2 hafta sonra
Taehyung:
Biliyor musun kurdunu hissediyorum artık
neden bilmiyorum ama bu hoşuma gitti
*iletildi*Sanırım jennie yerini biliyor ama bana söylemiyor
sen söylesen olur mu
*İletildi*Jimin konusu aklımda yoktu sadece bir ara resim kursuna gittiğimiz aklıma geldi o yüzden demiştim
lütfen yanlış anlama
*İletildi*2 ay sonra
Taehyung:
Yoongi gitti
neden gitti bilmiyorum
sanırım o da senin yerini biliyor
*İletildi*Biraz canım acıyor ama sorun değil orada mutlusun değil mi
*İletildi*Ağlama olur mu
Bak taehyung yanında değil ha ağlama
*İletildi*Jungkook seni hissedemiyorum bazen bağ kopmuyor değil mi
lütfen kopmasın
*İletildi*Sana verdiğim peluşu evinde buldum ama kolyeyi bulamadım
onu da yanında mı götürdün
lütfen çıkarma olur mu
*İletildi*Kim topluluğu
Jin:
Taehyung eve geldi miJisoo:
Daha gelmedi manyakNamjoon:
Gerizekalı yemin ederim mal bu çocuk sabahtan beri onu arıyorumJennie:
Jungkook'un evine baktın mı içip içip oraya gidiyor sürekliNamjoon:
Baktım da evi başkası kiralamış lanHoseok:
OhaJin:
YarrakJisoo:
Namjoon bara baktın mı içip sarhoş olmasın yineNamjoon:
Baktım amk ben gelmeden çıkmış ve yine sarhoşmuşJennie:
Hepsini kendi yaptı amk
bu çocuk yeminle sorunluHoseok:
BULDUM AMKNamjoon:
Neyi buldun hayatımHoseok:
Taehyung buraya geldiğimiz zaman bana bir şey demişti
Jungkook ile köpekten mi ne kaçmışlar orası özelmiş sanırım orada olmasınJisoo:
Siktir evet evetNamjoon:
Neresi orası***
Yazardan
Namjoon girdiği 4. Ara sokaktan da çıkıp derin bir nefes almıştı. Dünden beri taehyung'a ulaşamıyorlardı. Saat neredeyse gece 2 olmuştu ama o ortalıkta yoktu.
Namjoon onun için endişeleniyordu. Kuzeninin kişiliği kötüydü evet bunu biliyordu. Jungkook'un gitmesini de haklı buluyordu fakat yine de ona acıyordu çünkü taehyung Jungkook gittiğinden beri kilo vermiş, yüzünde çıkan bıyık ve sakalları kesmemişti. Taehyung, jungkook gittiğinden beri torbacılar gibi geziyordu. Her gece eve sarhoş geliyor, jin'in ya da kendisinin omuzunda ağlıyordu. Her defasında yeni numaralar alıp jungkook'a yazıyordu ama yine de pek bir fayda etmiyordu.
Taehyung pişmandı namjoon zaten bunu biliyordu ama bildiği diğer şey ise jungkook'un onu hemen affetmeyeceğiydi.
Girdiği ara sokakta yere oturmuş, elindeki şişeyi sürekli içerek ağlayan kuzenini görünce yutkunmuştu. Diğer elinde tam 3 tane telefon vardı. Hepsinin de ekranında Jungkook vardı. Ona mesaj atıp duruyordu. Bazen Namjoon'un bile telefonundan mesaj atmıştı ama jungkook yine bakmamıştı.
Namjoon yavaşça taehyung'a yaklaşıp yere çökmüş, elini omzuna koyup kendisine bakmasını sağlamıştı. Taehyung arkasını dönüp kuzenine bakınca burnunu çekmiş ve elindeki şişeyi yere düşürmüştü. "Hyung..." birden kollarını namjoon'a sarıp ağlamaya başlamıştı. Namjoon derin bir nefes alıp, kendisine sarılan çocuğa karşılık vermişti.
"H-hyung benim canım çok acıyor. Kalbime ç-çok ağrı giriyor. Jungkook'un da canı acıyordur değil mi. O-onun canı acımasın lütfen ç-çünkü o hep acı çekiyor."
Namjoon elini yavaşca kaldırıp taehyung'un tozlanmış ve bir iki tel dökülmüş saçlarına gitmişti. Evet jungkook gittiğinden beri saçları da dökülüyordu çünkü bağ zayıflıyordu. Bu durum çok karmaşıktı çünkü bazen zayıflıyor bazen ise tekrar aynı duruma dönüyordu. Galiba ikilinin kurtları ayrılmak istemiyordu.
"Mesajlarıma b-bakmıyor hyung. Ben onu hak etmiyorum değil mi? K-keşke ölseydim ya da d-doğmasaydım böyle daha kolay o-olurdu. En azından jungkook acı ç-çekmezdi."
"Biliyor musun o-o çok güzel hyung. Kalbimi çok a-acıtıyor. Önceden g-göremedim ama gözleri de çok g-güzel. D-dudakları da çok g-güzel. H-hyung onun saçları da ç-çok güzel."
Kısıklaşan sesiyle hıçkırmış ve namjoon'a daha sıkı sarılmıştı.
"Hyung instagramını b-buldum. Fotoğrafları ç-çok güzel. B-ben ne yapacağım B-bağ kopuyor değil mi? Bunu b-biliyorum. İnanayım diye h-hayır diyorsunuz ama ben biliyorum. Jungkook'u hissedemiyorum b-bazen."
"H-hyung göremiyorum bari hissetsem o-olmaz mı?"
"S-sürekli ağlıyor h-hyung. Bende kendimi ağlarken b-buluyorum. O-onu sadece bir d-defa görsem olmaz mı? B-bir defa."
"C-canım çok acıyor ç-çünkü jungkook'un da canı a-acıyor hyung. Canım ç-çok acıyor."
Namjoon eline gelen birkaç tel saçla gözünden bir yaş düşmüştü. Saçı dökülüyordu. Vücudu ağırlaşıyor, duygusal davranıyordu. Kendine bir şey yapmasın diye de jin ile birlikte uyuyorlardı çünkü taehyung çok kötüydü. Hem bedenen hemde ruhen...
"H-hyung yemin ederim b-bir daha onu üzmeyecegim. Y-yemin ederim aklımda j-jimin yok. Yemin e-ederim artık aklım k-karmaşık değil."
"H-hyung ben sadece onu istiyorum-"
Taehyung birden kesilen sözüyle namjoon'un omzuna yığılmıştı. Sızmıştı... Namjoon onu dikkatlice dizlerine yatırmış, ağlayarak saçlarını okşamaya başlamıştı.
Vücudu artık bunu kaldırmıyordu. Hem içkiyi hem de onsuzluğu...
Şimdi ise her zaman olduğu gibi ayılmasını bekleyecekti.
***
Nur🤝 ağlamak
Teyzemin evinden atıyorum bir sorun varsa üzgünüm
Okuduğunuz için teşekkür ederimmm
Baysss
Öptüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love hurts ▪︎ Taekook
Fanfic🌼💫 en yakın arkadaşımın sevgilisi ruh eşim çıksa ne kadar kötü olurdu değil mi? (Angst değildir.) -tw! Rahatsız edici olaylar -text, düz yazı -alfa tae -omega kook 1 #omegaverse *12.07.22* 1 #taegguk *16.07.22* 1 #jungkook *22.07.22* 1 #taeh...