𝑯𝒐𝒈𝒚 𝒎𝒊𝒆́𝒓𝒕 𝒆𝒛 𝒂 𝒄𝒊̄𝒎𝒆, 𝒂𝒛𝒕 𝒏𝒆 𝒌𝒆́𝒓𝒅𝒆𝒛𝒅🤷♀️
𝑴𝒊𝒏𝒅 𝒏𝒂𝒈𝒚𝒐𝒏 𝒔𝒛𝒆𝒓𝒆𝒕𝒋𝒖̈𝒌 𝒂 𝑯𝒂𝒊𝒌𝒚𝒖𝒖-𝒕 𝒆́𝒔 𝒂𝒏𝒏𝒂𝒌 𝒔𝒛𝒆𝒓𝒆𝒑𝒍ő𝒊𝒕, 𝒅𝒆 𝒗𝒂𝒏 𝒑𝒂́𝒓 𝒊𝒈𝒆𝒏 𝒆́𝒓𝒅𝒆𝒌𝒆𝒔 𝒆́𝒔, 𝒗𝒂𝒈𝒚 𝒎𝒆𝒈𝒅𝒐̈𝒃𝒃𝒆𝒏𝒕ő 𝒊𝒏𝒇𝒐𝒓𝒎𝒂́𝒄𝒊𝒐́ 𝒂𝒛 𝒂𝒏𝒊𝒎𝒆́𝒓ő𝒍 𝒆́𝒔 𝒌𝒂𝒓𝒂𝒌𝒕𝒆𝒓𝒆𝒊𝒓ő𝒍, 𝒂𝒎𝒊𝒕 𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒐𝒌𝒂𝒏 𝒕𝒖𝒅𝒏𝒂𝒌.
Í𝒎𝒆 𝒏𝒆́𝒉𝒂́𝒏𝒚 𝒆́𝒓𝒅𝒆𝒌𝒆𝒔𝒔𝒆́𝒈 𝒂 𝑯𝒂𝒊𝒌𝒚𝒖𝒖-𝒓𝒐́𝒍, 𝒂𝒎𝒊 𝒔𝒛𝒆𝒓𝒊𝒏𝒕𝒆𝒎 𝒏𝒆𝒎 𝒄𝒔𝒂𝒌 𝒔𝒛𝒂́𝒎𝒐𝒎𝒓𝒂, 𝒉𝒂𝒏𝒆𝒎 𝒔𝒛𝒂́𝒎𝒐𝒅𝒓𝒂 𝒊𝒔 𝒆́𝒓𝒅𝒆𝒌𝒆𝒔 𝒍𝒆𝒉𝒆𝒕☟︎︎︎
~!⚠︎𝚂𝚙𝚘𝚒𝚕𝚎𝚛𝚝 𝚝𝚊𝚛𝚝𝚊𝚕𝚖𝚊𝚣 𝚗𝚎𝚖 𝚌𝚜𝚊𝚔 𝚊𝚣 𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎́𝚋ő𝚕, 𝚑𝚊𝚗𝚎𝚖 𝚊 𝚖𝚊𝚗𝚐𝚊́𝚋𝚘́𝚕 𝚒𝚜, 𝚜𝚣𝚘́𝚟𝚊𝚕 𝚜𝚊𝚓𝚊́𝚝 𝚏𝚎𝚕𝚎𝚕ő𝚜𝚜𝚎́𝚐𝚛𝚎 𝚘𝚕𝚟𝚊𝚜𝚍, 𝑘𝑜̈𝑠𝑧𝑖 <3
•Azt gondolnánk Hinata ugrómagasságát nehéz felülmúlni, ám a rekordot így is 𝐻𝑜𝑠ℎ𝑖𝑢𝑚𝑖 𝐾𝑜𝑢𝑟𝑎𝑖 tartja 351𝑐𝑚-rel. [A valóságban ezt nem lehet megugrani]
•Valószínűleg többen tudják és gondolják, hogy ki a Haikyuu legjobb játékosa, viszont annak ellenére, hogy nem ő a legjobb ász, mégis a legjobb játékosnak számít 𝑊𝑎𝑘𝑎𝑡𝑜𝑠ℎ𝑖 𝑈𝑠ℎ𝑖𝑗𝑖𝑚𝑎. [Túl sok a legjobb TwT]
•Sokan azt gondolják, hogy Tsukishima, Daichi vagy esetleg Kiyoko a Haikyuu legokosabb karaktere, de valójában nem. 𝑇𝑒𝑟𝑢𝑠ℎ𝑖𝑚𝑎 𝑌𝑢𝑢𝑗𝑖 a Johzenji csapat kapitánya a Haikyuu legokosabb karaktere, annak ellenére, hogy nem sokat szerepel az animében és amennyit szerepel is, az nem túl összeszedett.
•Átlagos képessége és állóképessége ellenére 𝐾𝑜𝑧𝑢𝑚𝑒 𝐾𝑒𝑛𝑚𝑎 a legerősebb játékos címét birtokolja intelligenciájának köszönhetően. Kenma lelkes bizonyítéka annak, hogy a röplabda nem csak a játékos fizikai képességeit teszi próbára.
•A Haikyuu legerősebb csapata az 𝐼𝑡𝑎𝑐ℎ𝑖𝑦𝑎𝑚𝑎 𝑎𝑘𝑎𝑑𝑒́𝑚𝑖𝑎, amelyben 𝑆𝑎𝑘𝑢𝑠𝑎 𝐾𝑖𝑦𝑜𝑜𝑚𝑖 is játszik.
•[𝚖𝚊𝚗𝚐𝚊 𝚜𝚙𝚘𝚒𝚕𝚎𝚛]
Bár Hinata álma az, hogy ász legyen, de a manga alapjám 𝑛𝑒𝑚 lesz belőle ász és nem is kell neki az, hogy ász legyen.•Rengeteg más-más vélemény született meg arról, kit is utálnak az emberek legjobban a Haikyuu-ból. Ennek a sok véleménynek a szüleménye pedig 𝑆𝑢𝑔𝑢𝑟𝑢 𝐷𝑎𝑖𝑠ℎ𝑜̄ lett, akit legkevésbé kedvelnek az animéből.
•Hinata példaképe a Haikyuu-ban a 'Kis óriás', nevén nevezve 𝑇𝑒𝑛𝑚𝑎 𝑈𝑑𝑎𝑖.
•𝑆ℎ𝑖𝑚𝑖𝑧𝑢 𝐾𝑖𝑦𝑜𝑘𝑜-t és 𝑂𝑖𝑘𝑎𝑤𝑎 𝑇𝑜𝑜𝑟𝑢-t a legnehezebb megrajzolni a szerző szerint.
•A Haikyuu-ban néha vannak olyan jelenetek, ahol a szereplők ilyesztően vannak megjelenítve, mivel a szerző szereti a ℎ𝑜𝑟𝑟𝑜𝑟t.
•A Haikyuu eredeti tervében nem Hinata, hanem 𝐾𝑎𝑔𝑒𝑦𝑎𝑚𝑎 volt a főszereplő.
•A Bokuto visszafelé Otukob, ami bagoly nyelven a 𝑡𝑜̈𝑘𝑒́𝑙𝑒𝑡𝑒𝑠t jelenti.
•Az egyetlen csapattag a Karasuno-ban, aki mindig a pályán van és játszik az 𝑇𝑎𝑛𝑎𝑘𝑎 𝑅𝑦𝑢𝑢𝑛𝑜𝑠𝑢𝑘𝑒.
•Hinata mindennap hallgatja 𝐽𝑒𝑛𝑛𝑎 𝑀𝑎𝑟𝑏𝑙𝑒𝑠 - 𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑡𝑎𝑙𝑙 című dalát, abban reménykedve, hogy ez segít neki a növésben.
-//-
𝑻𝒆𝒉𝒂́𝒕, 𝒔𝒛𝒆𝒓𝒆𝒕𝒕𝒆𝒎 𝒗𝒐𝒍𝒏𝒂 𝒌𝒆́𝒑𝒆𝒌𝒆𝒕 𝒊𝒍𝒍𝒆𝒔𝒛𝒕𝒆𝒏𝒊, 𝒅𝒆 𝒂 𝑾𝒂𝒕𝒕𝒑𝒂𝒅𝒐𝒎 𝒎𝒆𝒈𝒉𝒂𝒍𝒕. 𝑵𝒆𝒎 𝒕𝒖𝒅𝒐𝒌 𝒆𝒈𝒚𝒏𝒆́𝒍 𝒕𝒐̈𝒃𝒃 𝒌𝒆́𝒑𝒆𝒕 𝒃𝒆𝒓𝒂𝒌𝒏𝒊, 𝒖𝒈𝒚𝒂𝒏𝒊𝒔 𝒉𝒂 𝒎𝒆𝒈𝒑𝒓𝒐́𝒃𝒂́𝒍𝒐𝒎, 𝒂𝒌𝒌𝒐𝒓 𝒌𝒊𝒕𝒐̈𝒓𝒍𝒊 𝒂𝒛 𝒐̈𝒔𝒔𝒛𝒆𝒔 𝒕𝒐̈𝒃𝒃𝒊𝒕. 𝑯𝒂𝒋𝒋𝒋, 𝒏𝒂 𝒎𝒊𝒏𝒅1, 𝒉𝒐𝒍𝒏𝒂𝒑 𝒓𝒆𝒈𝒈𝒆𝒍 𝒎𝒆́𝒈 𝒎𝒆𝒈𝒑𝒓𝒐́𝒃𝒂́𝒍𝒐𝒎, 𝒅𝒆 𝒓𝒆𝒎𝒆́𝒍𝒆𝒎 𝒕𝒖𝒅𝒋𝒂́𝒕𝒐𝒌 𝒆𝒈𝒚𝒆𝒔 𝒌𝒂𝒓𝒂𝒌𝒕𝒆𝒓𝒆𝒌𝒏𝒆́𝒍, 𝒉𝒐𝒈𝒚 𝒉𝒐𝒈𝒚𝒂𝒏 𝒏𝒆́𝒛𝒏𝒆𝒌 𝒌𝒊. 𝑽𝒂𝒍𝒐́𝒔𝒛𝒊̄𝒏𝒖̄𝒍𝒆𝒈 𝒏𝒆𝒎 𝒆𝒛 𝒗𝒐𝒍𝒕 𝒂𝒛 𝒖𝒕𝒐𝒍𝒔𝒐́ 𝒑𝒂𝒓𝒕-𝒋𝒂 𝒂 𝑯𝒂𝒊𝒌𝒚𝒖𝒖 𝒆́𝒓𝒅𝒆𝒌𝒆𝒔𝒔𝒆́𝒈𝒆𝒌𝒏𝒆𝒌, 𝒓𝒆𝒎𝒆́𝒍𝒆𝒎 𝒕𝒆𝒕𝒔𝒛𝒆𝒕𝒕 ^^.
𝑳𝒆𝒈𝒌𝒐̈𝒛𝒆𝒍𝒆𝒃𝒃 𝒓𝒆𝒏𝒅𝒆𝒔 𝒐𝒏𝒆𝒔𝒉𝒐𝒕-𝒕𝒂𝒍 𝒋𝒐̈𝒗𝒐̈𝒌, 𝑩𝒚𝒆𝒃𝒚𝒆~ <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐇𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 𝐎𝐧𝐞𝐒𝐡𝐨𝐭𝐬 || 𝙷𝚞𝚗𝚐𝚊𝚛𝚒𝚊𝚗
Fanfic☆Te, igen te, aki most ezt olvasod! Tudom, hogy szereted a Haikyuu-t és már az összes létező Wattpad story-t elolvastad róla, ezért írok egyet én is, hogy ne unatkozz :3 •Remélem tetszik, jó szórakozást ^^ 𝙸𝚗𝚍𝚞𝚕𝚝 - 2022.03.28. 𝙱𝚎𝚏𝚎𝚓𝚎𝚣𝚟...