𝐄𝐳𝐭 𝐤𝐚𝐣𝐚𝐤 𝐦𝐞𝐠𝐚́𝐥𝐦𝐨𝐝𝐭𝐚𝐦𝐱𝐝
𝐉𝐨́ 𝐬𝐳𝐨́𝐫𝐚𝐤𝐨𝐳𝐚́𝐬𝐭;))
~
Július 10-én a szüleim egy 1 hetes erdei táborba küldtek akaratom ellenére.
Megnyugtatott a gondolat, hogy legjobb barátnőm is ott lesz, így nem kell senkivel szóba elegyednem antiszocialitásom miatt.
Annyiból sajnáltam ezt az egészet, hogy ebbe az egy hétbe a születésnapom is beleesett, és nem csinálhattam azt, amit én szerettem volna. Na meg persze az én drága kis szobámat sem szeretem elhagyni, főleg nem ennyi időre.
Barátnőm barátkozós típus, ezért nem szerettem volna őt hátráltatni nyomulásommal, ha más emberek társaságát is keresi az enyémen kívül. Éppen ezért pakoltam oda 5 mangát, hogy elfoglaljam magam a szabadidőkben.
Kész bőröndömet hurcoltam magam után a lépcsőn lefele, hogy időben elindulhassunk az induló hely felé.
Komótosan bedobtam a csomagtartóba minden szükséges csomagom, majd én is bevágódtam a kocsiba anyukám mellé.
Meglehet, hogy nem említettem, de azért viszek ennyi cuccot, mivel ez egy ottalvós tábor. Egy hétig térerő nélkül egy erdő közepén fogunk lakni, s közben ide-oda kirándulgatunk majd. "Hű, de jó!"
~
Az induló helyre érve kivettem bőröndöm a csomagtartóból, s átpakoltam a busz tároló részére.
Mire ezzel megvoltam barátnőm is megérkezett, és egy hatalmas öleléssel köszöntött engem.
Megbeszéltük, hogy a buszon egymás mellé fogunk ülni, így hamar el is foglaltuk a helyünket, s vártuk, hogy megérkezzenek táborozó társaink.
-Anyám, de várom már, hogy induljunk! -szólt izgatottan barátnőm, ameddig én a fülesemet kerestem.
-Meh -néztem a mellettem ülő személyre- én nem nagyon. -közöltem vele unottan.
-Ne legyél már ennyire negatív! -mondta kicsit durcizva- Lehet, hogy a szerelem itt fog megtalálni! -kuncogott jóízűen Lisa.
-Ha eddig elkerült nem hinném, hogy pont most fog megtalálni. -mondtam még mindig fülhallgatóm után kutakodva.
-Sosem lehet tudni! -vont vállat mosolyogva.
-Te tudod. -csatlakoztattam fülesemet telefonomhoz, aminek egyik felét a fülembe helyeztem, a másikat pedig odaadtam barátnőmnek.
~
Az úton többnyire zenét hallgattunk, s néha-néha beszélgettünk is közben.
Az úttal semmi problémám nem akadt, viszont egész idő alatt kényelmetlenül éreztem magam, mintha valaki tekintetét érezném rajtam. Nem különösen foglalkoztam vele, ugyanis azt gondoltam, hogy ezt csak beképzelem magamnak.
~
A táborozó helyre érkezve összeszedtem a nálam lévő dolgaimat, mikor barátnőm kuncogására kaptam fel a fejem. Még ő is pakolászta dolgait, ezért úgy gondoltam, hogy majd rákérdezek, ha leszálltunk.
-Mondd csak, mi volt olyan vicces a buszon? -kérdeztem felé nézve.
-Egy magas, aranyos srác egész úton téged nézett. -mosolygott mindenttudóan.
-És ebben mi a vicces? -kérdeztem bedurcizva.
-Én mondtam, hogy itt fog rádtalálni a szerelem. -nevette el magát.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐇𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 𝐎𝐧𝐞𝐒𝐡𝐨𝐭𝐬 || 𝙷𝚞𝚗𝚐𝚊𝚛𝚒𝚊𝚗
Fiksi Penggemar☆Te, igen te, aki most ezt olvasod! Tudom, hogy szereted a Haikyuu-t és már az összes létező Wattpad story-t elolvastad róla, ezért írok egyet én is, hogy ne unatkozz :3 •Remélem tetszik, jó szórakozást ^^ 𝙸𝚗𝚍𝚞𝚕𝚝 - 2022.03.28. 𝙱𝚎𝚏𝚎𝚓𝚎𝚣𝚟...