𝐓𝐞𝐫𝐮𝐬𝐡𝐢𝐦𝐚 × 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 ☞︎︎︎ 𝑆𝑤𝑒𝑒𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑝𝑠𝑦𝑐ℎ𝑜...

162 11 0
                                    

||𝑯𝒆𝒍𝒚𝒆𝒔𝒊̄𝒓𝒂́𝒔𝒊 𝒉𝒊𝒃𝒂́𝒆́𝒓𝒕 𝒆𝒍𝒐̃𝒓𝒆 𝒆𝒍𝒏𝒆́𝒛𝒆́𝒔𝒕 𝒌𝒆́𝒓𝒆𝒌
[𝙸𝚗𝚜𝚙𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚢; 𝙰𝚟𝚊 𝙼𝚊𝚡 - 𝚂𝚠𝚎𝚎𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝙿𝚜𝚢𝚌𝚑𝚘]
/𝑨 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒌𝒖̈𝒍𝒔𝒐̃- 𝒆́𝒔 𝒔𝒛𝒆𝒎𝒆́𝒍𝒚𝒊 𝒔𝒛𝒆𝒎𝒔𝒛𝒐̈𝒈𝒃𝒐̃𝒍 𝒊𝒔 𝒊̄𝒓𝒐́𝒅𝒐𝒕𝒕/

~

A Johzenji csapat fiú tagjai szórakozva járkálnak végig az utcákon a nyári szünet örömére. Mindenféle hülyeséget hoznak fel témának, csak hogy legyen min nevetni.

Már jó néhány órán keresztül nevetgéltek, amikor leálltak szusszanni 1-2 percre.
-Terushima-kun -szólítja a fiút Nobuyoshi.
Terushima érdeklődve kapja fejét csapattársa felé.
-Tudtad, hogy Y/N a nyárra a városba jön? -kérdezte Nobuyoshi. Terushima megszeppenve figyelt tovább csapattársára, még akkor is, ha ő már elmondta, amit szeretett volna.
-Hát, akkor már meg is van a küldetésem nyárra -engedett el egy kihívó mosolyt- meg kell szereznem magamnak Y/N-t! -csapott bele tenyerébe élete céljának teljesítése érdekében.
-Biztos vagy te abban? -kérdezett vissza Katsumichi.
-Te is tudod, hogy Y/N nem olyan bolti baba, mint a többi lány. -állt társa mellé Kazuma.
-Nem fogod te őt olyan könnyen megszerezni, mint ahogyan te azt akarod. -helyeselt Takeharu is. Terushima valóban elgondolkozott egy pillanatra csapattársai mondata után, ám önbizalma ez alkalommal is az egekben volt, ezért nem is kételkedett tovább magában.
-Ugyan már, kinek ne kellene egy ilyen helyes és okos ifjú Miyagiban? -mosolyodott el Terushima.
-Mivel eddig még nem volt barátnőd, ezért valószínűleg elég sok lánynak. -közölte Rintarō.

Ezután még elég sokat vitatkoztak Terushima szerelmi életéről, és Y/N-ről/ról.

-𝑴𝒂́𝒔𝒏𝒂𝒑 𝒓𝒆𝒈𝒈𝒆𝒍-

Eljött annak a napja, hogy Y/N hazalátogat. Terushima vidáman ugrott ki ágyából és kezdett el készülődni. Még este írt a lánynak, hogy elmegy elé a repülőtérre, úgyhogy várja meg őt. Gyorsan felkapott magára egy melegítőt és egy edzős atlétát, hogy kényelmesen teljes az útja a lányig. Mivel Y/N gépe már reggel 9-re megérkezett Miyagiba, ezért Terushima már 8:30-kor elindult a lányért.

Útközben még tervezgette azt a gondolatát, hogy hogyan szerzi meg magának a lányt.
Teli romantikus programokkal tervezte meg a napokat, amiket majd itt tölt szíve hölgye. Y/N a nagyszüleinél fog lecuccolni és ott lakni, ameddig a prefektúrában tartózkodik, de valószínűleg a legtöbb idejét így is Terushimával fogja tölteni. A fiú tisztában volt azzal, hogy Y/N néha nem komplett, viszont ilyenkor nagyon szexinek találta őt.

Hosszas gondolkodása közepette meg is érkezett Miya repteréhez. Már alig várta, hogy lássa a lány és magához ölelhesse. Izgatottan szállt ki kocsijából, majd sétált be az épületbe.

Amint beért, szemével azonnal a lányt kereste. Hosszú percekig nézett a lehető összes irányba, de nem lelte meg Y/N-t.

Kis idő múlva arra lett figyelmes, hogy valaki szorosan megöleli. Oldalra nézett, ahol végre megtalálta a keresett személyt. Helyesen mondva, a lány találta meg előbb őt.

-Terushima! -mondtam boldogan.
-Y/N! -örvendezett a fiú is hasonlóan. Percekig csak álltak az épület közepén és ölelkeztek.

Ölelkezésük végette úgy döntöttek, hogy lassan elsétálnak a kocsi felé. Y/N tegnap este szólt a nagyszüleinek, hogy megérkezésekor Terushima fogja őt felvenni és fuvarozni egyben. Ameddig az autó felé ballagtak, be nem állt a szájuk. Folyamatosan csak fecsegtek és fecsegtek. Mondjuk volt is miről beszélgetniük így egy év után.

𝐇𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 𝐎𝐧𝐞𝐒𝐡𝐨𝐭𝐬 || 𝙷𝚞𝚗𝚐𝚊𝚛𝚒𝚊𝚗Donde viven las historias. Descúbrelo ahora