Kim Dohyuk kulübe ilk girdiğinde, Jimin zaten bir sorun olacağını biliyordu. Ne zaman ve nerede olacağını, gerilimin ne zaman uç noktalara ulaşacağını bilmiyor ama olacağını her zaman biliyordu.Pahalı bir takım elbise, altın Rolex, yakut kol düğmeleri ve jöleyle geriye doğru taranmış saçlarıyla yürüyordu. Kendine zahmetsizce yakışıklı bir gangster görünümü kazandırmak için gömleğinin yarısının düğmeleri açıktı, tabancasının gümüş namlusu kalçasının yanında kılıfından dışarı bakıyordu. Yeraltı dünyasıyla bağları olan kurumsal varisti.
Jimin'e bir bakış attı ve onu istediğine karar verdi. Bu kadar basit.
Lüks partiler ve suareler için Jimin'in şirketini satın almasıyla başladı, onu kolunda ödüllü bir kaniş gibi gezdiriyor. Jimin'in iyi bir hayatla ilişkilendirdiği her şeyi, en iyi hediyeler ve deneyimlerle onu şımartıyor. Çok geçmeden, Dohyuk Jimin'in patronunun izin vermesi için yeterli parayı toplayınca birlikte yatmaya başlıyorlar.
Dohyuk onu her yerde sikiyor. Yemek masasında, kurumsal astlarının önünde, arka sokaklarda ve Seul çatı katının cam duvarına dayadığı Maybach'ının kaportasında sikiyor.
İyi sikişiyor, bu yüzden Jimin şikayet etmiyor.
Dohyuk stresli bir iş günü geçirse ve kırılma noktasına Jimin'in suratına, morluğun günlerce kalmasına yetecek kadar sert bir tokat atarak ulaştığında bile şikayet etmiyor. Dohyuk, Doberman'larının ona gitmesine izin vermekle tehdit ettiğinde, Jimin bütün gece nerede olduğunu ve bir süreliğine evden çıkıp çıkamayacağını sorduğunda bile şikayet etmiyor. Jimin gidemez çünkü belinde bir fahişe damgası vardır ve Dohyuk'un evcil hayvanı olmak patronuna bireysel konserlerde olduğundan daha fazla para getirir.
Ancak sonun başlangıcı, Dohyuk'un resme başka birini dahil etmesiyle başlar.
Onlardan daha genç, yeni bir çocuk. 19 yaşında, Jimin'den 2 yaş daha genç ve Dohyuk, boğazındaki bir tasmaya bağlanan halka zincirini sıkıca kavrayarak onu içeri sürüklediğinde yaprak gibi titriyordu.
Jimin ona bir bakış attı ve kaçırıldığını anladı. Gözlerinin ürkek olması, her yere fırlaması, açıkça uyuşturucu etkisinde olması. Dohyuk'a bakarken solgun, yapışkan eller iç içe geçti. Jimin'den bile daha küçük, tüm çıkıntılı kemikler ve camsı bir cilt.
Üçü birlikte Dohyuk'un pahalı evinde yaşamak oldukça büyük bir deneyimdi. Hyunwoo çok istikrarlı değil, ama o bir dövüşçüydü. Jimin ve o yakınlaştı ve çocuk şimdiye kadarki hayatı hakkında ona sır verdi. Babası tarafından bir suç çetesine satılmış, buraya gelene kadar birkaç yıl ortalıkta dolanmıştı. Arkadaştırlar ve Dohyuk etrafta olmadığında onun penisiyle dalga geçerlerdi.
Ama Dohyuk, Hyunwoo'dan çok daha hızlı ayrılır Jimin'e göre. Neredeyse hiç flört, balayı evresi yok. Dohyuk'un yemek tabağını sebepsiz yere Hyunwoo'nun yüzüne fırlatması, porselenin derisinin üzerinde paramparça olması bir ay kadar sürer.
"Onunla konuşacağım," dedi Jimin, o gece Dohyuk uyuduktan sonra yaralarını temizlerken, cildine gömülü çini parçalarını cımbızla çıkarmak için kullandı.
Hyunwoo, "Tek istediğim fuara gitmekti," diye yanıtladı. Pencereyi işaret ediyordu. Birkaç kilometre ötedeki dönme dolaba ve parlak ışıklara özlemle bakarak, "Bir süredir izliyorum," diye detaylandırdı. Burada, dünyanın geri kalanından kopmuş gibiydiler.
Jimin cevap vermedi çünkü ne söyleyeceğini bilmiyordu.
Bu şekilde devam etti, gergin ve sıcak hava yakıyordu. Dohyuk, Jimin ve Hyunwoo kullanımını birbirinden ayırıyor gibi görünüyor. Jimin'i seks için kullanırken Hyunwoo'yu öfkesi için bir çıkış yolu olarak kullanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the breathless zoo
FanfictionPark Jimin haksız yere cinayetle suçlanır ve kendisini dışarıda olduğundan daha fazla tehlikede bulduğu bir sahil hapishanesine gönderilir. Hayatta kalmak için tek seçeneği, herkesin veba gibi kaçındığı mahkûm Jeon Jungkook'a güvenmektir. [ceviri] ...