Seks, rutinlerinin sık bir parçası haline gelmişti. Jimin iyileştiğinde, Jungkook'un kayganlaştırıcı talebi çoktan yerine getirilmişti. Raflarda bir sürü şişe vardı, rafa kaldırılmış ve açıkça günde kaç kez seks yaptıklarını unutmuştu.
Belki de ilişkilerine cinsel yakınlık katmak bir hataydı. Ama Jimin artık söyleyemezdi.
"Minnie," Uykulu ve düşünceleri arasında kaybolmuş olsa da kulağına fısıldanan bir ses duydu. Jimin'in gözleri faltaşı gibi açıldı ve güzel bir rüya gördüğünü düşündü.
"Hımm?" Mırıldanıyor. "Ne oldu?"
"Lütfen," Duydu ve sonra hissetti. Jungkook sert penisi kıçına bastırdı ve pantolonunun kumaşında ıslak bir iz bıraktı. "Seni istiyorum."
Gerçek şu ki, yarın anne ve babasının onu ziyaret edeceği düşünülürse Jimin uykuya dalabildiğine şaşırmıştı. Günleri sayıyordu.
Jimin cevap vermedi, havasında olup olmadığından emin değildi.
Ama bu ne zaman önemli olmuştu ki?
"Lütfen," diye tekrarladı Jungkook, uykulu sesiyle. Seks dürtüsü tavan yapmış ve dayanıklılığı Jimin'in vücuduna hiçbir iyilik yapmıyordu. Vücudu lekesiz kalsa da kemikleri ağrıyordu. Jungkook onda asla hiçbir iz bırakmazdı, onu bozulmamış tutmakla ilgili bir şeydi bu.
Hayır derse Jungkook'un yapmayacağını biliyordu. O biliyor. Duracaktı.
Ama şimdi Jimin ne istediğini bilmiyordu.
"Hmmm," dedi yine de, Jungkook pantolonunu aşağı kaydırırken gözleri kısıldı, kaygan penisi, daha 3 saat önce sikiştiklerini düşünürsek kolayca içine giriyordu. Jimin, Jungkook'un tembel hamleleri sırasında tekrar uykuya dalmak istiyordu, diğer adam hayvani bir şey için fazla uykuluydu ve bir şekilde işe yarıyordu.
...
Jimin, ailesine iyi görünmek için elinden geleni yaptı. Başlangıçta o kadar sakalı yoktu, çenesinde zar zor birkaç tel vardı ama yine de onlardan kurtuldu. Başı dönüyordu, sinirleri, umudu ve beklentisiyle her yer dönüyor gibi hissediyordu.
Küçük el aynasını kaldırarak yüzünü analiz etti. Son derece iyi uyuduğu için artık gözlerinin altında torbalar yoktu. Dudakları çatlamıştı, bu yüzden kabarık saçlarını en aza indirmek için kullandığı bebek yağıyla, parmaklarında kalanları kullandı.
"Ben de ailemi özlüyorum," dedi Jungkook oturduğu yerden. "Onlara benden bahseder misin?"
Jimin el aynasını bıraktı ve arkasını dönerek Jungkook'a gülümsedi.
"Elbette yapacağım." Gülümsedi.
"Keşke seninle gelebilseydim." Jungkook kaşlarını çattı. "Ama misafir odasına girmeme izin verilmiyor."
"Keşke," diye kabul etti Jimin, üniformasının kumaşındaki kırışıkları (zaten durmadan kontrol etmişti) düzelterek. Jungkook kollarını arkasından sararak onu zıplattı.
"Nereye ait olduğunu biliyorsun, değil mi?"
Tüyleri diken diken Jimin'in vücudunu sardı, omurgasının tabanında soğuk bir ürperti oluştu ve buzlu damarlarında boğuştu.
"Evet."
"Geri geldiğin sürece gitmene izin veriyorum," dedi Jungkook, parmakları yumuşak karnını ovalarken. "Geri gelmelisin. Beni bırakırsan ne yaparım bilmiyorum. Seni sonsuza kadar burada benimle istiyorum. Bu güzel odayı sadece bizim için, mükemmel evimiz için yaptım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the breathless zoo
FanfictionPark Jimin haksız yere cinayetle suçlanır ve kendisini dışarıda olduğundan daha fazla tehlikede bulduğu bir sahil hapishanesine gönderilir. Hayatta kalmak için tek seçeneği, herkesin veba gibi kaçındığı mahkûm Jeon Jungkook'a güvenmektir. [ceviri] ...