5

1K 105 25
                                    

Jimin'in hatırladığı en net anısı, sokaktan kaçırıldığı günün ertesiydi.

Okul çantası hâlâ yanındaydı ve hâlâ üniformalıydı.  Lacivert şortlu beyaz düğmeli kısa kollu bir gömlekti.  Altı çocukla birlikte bir depodaki küflü bir odanın karanlığında oturduğunu hatırlıyor;  4 kız ve 2 erkek.

Hepsi ağlıyor, anneleri için bağırıyorlardı ama Jimin tamamen sessizdi.

Babasının gelip onu alacağını sandı.  O da sabırla bekledi, gözlerini yüzlerce ağır sürgüye benzeyen bir şeyle kilitlenmiş paslı kapıya dikmişti,.  Eve götürmeden önce babasının içeri girip onu almasını, yanağına bir öpücük kondurmasını bekledi.

Memleketinden en az 100 km uzakta olduğunu bilmiyordu.

Yavaş yavaş, haftalar geçtikçe sabrı parçalanmaya başladı.  Paniğe dönüşmedi, hala parlak ve umut verici bir şey vardı.

Jimin yabancı bir şehirde sokaklarda dilendiğinde, anne babasını kalabalığın içinde görmeye devam ederdi.  Sık sık ona yarım won bağışlayan meçhul işadamlarında, onunla aynı yaşta çocukları olan nazik annelerde.

Her gün, giderek daha zor hale geldi.  Kazandığı her şey toplandıktan sonra, bir evin bodrum katının kaba taş zemininde yatar, asla eline geçemeyeceği daha büyük bir gelir ve servet havuzunu beslerdi.  Kendini topla ve tekrarla.

"Bayım?"  Jimin bir gün durup onun için birkaç nakit veren bir adama sordu.  Telefonu elindeydi ve Jimin telefonu görmeyeli ne kadar zaman geçtiğini fark etti.

"Evet?"  Adam homurdandı.

"Babamı aramak için telefonunuzu kullanabilir miyim?"

Adam onu ​​bir saniyeliğine inceledi ama sert güneşte ve engebeli zeminde çıplak ayakla yürümekten yaralanmış ve yanmış Jimin'in ayaklarını görünce pes etti.  Telefonuyla kaçmayacaktı.

"Peki.  Numarası ne peki?"

Jimin parlak bir şekilde gülümsedi ve okumak için ağzını açtı.

Ama hiçbir şey söylemedi.  Hatırlayamadı.

Sanki bir sayı dizisi dilinin ucuna, zihninin ön saflarına oturmuş ama bir türlü çıkmıyordu.  Muhtemelen kaçırılmasından bu yana bir yıl geçmişti ve ne kadar zaman geçtiğini fark etmemişti.  Ailesi, acil bir durumda numaralarını bildiğinden her zaman emin olurdu ve şimdi onları hatırlatamıyordu.

İyice düşündü ve artık neye benzediklerini de güçlükle hatırlayamadığını fark etti.

Jimin'in yanaklarından gözyaşları döküldü ve adam şimdi ne yapacağını bilemeden yüzünü buruşturdu.  Hemen Jimin'e biraz daha para verdi ve ona sokağın aşağısındaki dükkandan kendine bir dondurma almasını söyledi ve ardından hızla uzaklaştı.

Jimin günün geri kalanında ağladı.  Yatma vakti geldiğinde bile durmadı, onu dilendiren kişi eğer çenesini kapatmazsa tabancasıyla kafasını uçurmakla tehdit etse bile.

Jimin yedi yaşına bastığını bile bilmiyordu.

...

Jimin öğle yemeğinde Jungkook'un yanına oturdu.

Bu kolay bir karardı.

Kafeteryaya girdi ve yemek tepsisini almak için sıraya girdi.  Hemen arkasından mırıltıları duymaya başlamıştı.  Kulakları kelimeleri yakalamaya çalışıyordu ama sadece birkaç tanesini yakalamaya yetmişti.

"Öğle yemeğinden sonra onu alırız."

"Aptal sürtük Jaehyun'u karanlık odaya gönderdi.  Ödemek zorunda."

the breathless zooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin