Jimin her zaman son duşları almaya çalışırdı. Bu şekilde, rahatlatıcı bir sıcaktan ziyade ılık su anlamına gelse bile genellikle daha az kalabalık oluyorlardı.
Şampuanla oynuyor, saçına uygulamadan önce neredeyse radyoaktif görünen sıvıyı köpürtüyor. Mucizevi bir şekilde tüm odayı kendine çekerek yavaşça duş alıyordu.
Jimin, şampuanı saç derisine masaj yapmak için zaman ayırdığında, parmakları ağrıyan noktaları düzeltirken neredeyse yüksek sesle inleyecekti. Su da normalde olduğundan daha sıcaktı.
Bir şarkı mırıldanmaya başladı. Jimin eskort olmadan önce dans ederdi. Herkese açık olan bir kulüpte, uzun, şık bir direk üzerinde. İlk şarkısını hâlâ hatırlıyordu ve melodiyi yankılanmasın diye nefesinin altında mırıldanıyor.
Jimin donuk fayanslara karşı çıplak ayaklarına bakıyor, vizyonu her zaman topuklu ayakkabı ve stiletto giydiği zamana göre titriyordu, müşterileri kadınsı kıyafetler giyen güzel bir çocuğu görmek için can atıyordu. O zaman da bunun çok zor olduğunu düşünmüştü, hayatının geri kalanı için tamamen hazırlıksızdı.
10 yıl. 10 yıl burada kalacaktı. Çıktığında 31 olacak.
Jimin'in gözlerinden yaşlar sızdı ve yüzü istemsizce buruştu. Yıllardır bunun için ağlamamıştı; her şeye karşı duyarsızlaştı, ama şu anda her şeyin çökmekte olduğunu, omuzlarına ağır bir yük bindiğini hissediyordu. Çocukluğundan beri taşıdığı ağırlık taşmıltı ve ulaştığı her yarığı haşlamaya başlamıştı.
Jimin asla yanlış bir şey yapmadı. O asla kimseyi incitmemişti. Neden bu kaderi yaşıyordu?
Asla kolay olmamıştı; okuldan eve yürürken bir çocukken alınmıştı. Daha 6 yaşındaydı, bir minibüsele kaçırıldı. Ondan sonra zorla çalıştırıldı, kimse çocuktan şüphelenmeyeceği için sokaklarda dilendi ve uyuşturucu kaçakçılığı yaptı. Daha sonra vücudu da büyümeye başlar başlamaz alındı ve seks işçiliğine yerleştirildi, kabus üstüne kabusa katlandı.
Erken yaşta susması ve her şeyi alması öğretilmişti çünkü duygular seni hiçbir yere götürmezdi.
Aniden belinde eller hissetti ve sıcak bir nefes kulağınındaydı. Jimin'in midesi burkuldu.
"Eğleniyor musun?" Boğuk bir ses, sert başparmaklarını sırtının altında damgalandığı yeri ararken söyledi. Onun ne olduğunun sembolü.
Jimin, diğer adam daha yakına bastırmasına rağmen cevap vermedi, yine yüzü olmayan bir yaltakçı ve kıçında sert bir penisin sürtündüğünü hissediyor.
"Seni yalnız yakalamayı bekliyorduk," dedi başka biri ve Jimin orada birden fazla insan olduğunu fark etti. "Biraz eğlenmek için."
"Lütfen beni rahat bırakın," dedi Jimin, boş bir sesle. "Sorun çıkarmayacağım-"
"Burada yem gibi dolaşarak yeterince sorun çıkarıyorsun. Bazılarımız, yıllardır burada kilitliyiz-" Belinde bir el daha var, sonra bir el kalçasında. "- ve biz de senin gibi birini bekliyorduk. Aç bir aslanın başına bir et parçası sarkıtmak gibi."
Jimin boğazına safranın yükseldiğini ve gözlerinin sımsıkı kapatıldığını hissetti. Asla kolaylaşmadı. Yüzü hala gözyaşlarıyla ıslak.
"Lütfen bana dokunma."
İğrenç bir gülüş.
"Bu imkansız." Dedi. "Onu sevmek için büyüyeceksin-"
Adam kendi sözünü kesiyor. Odaya ani bir sessizlik çöküyor, neredeyse korkutucu. Kulağının yanındaki keskin bir nefes bile.
Jimin'in tek duyabildiği, onlardan biraz daha uzakta duran duş odasının zeminini ıslak bir şekilde dolduran birinin sabit ayak sesleriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the breathless zoo
FanfictionPark Jimin haksız yere cinayetle suçlanır ve kendisini dışarıda olduğundan daha fazla tehlikede bulduğu bir sahil hapishanesine gönderilir. Hayatta kalmak için tek seçeneği, herkesin veba gibi kaçındığı mahkûm Jeon Jungkook'a güvenmektir. [ceviri] ...