11 | final

1.1K 95 48
                                    

Rüzgar esiyor ve Jimin'in çocukluk yatak odasının içinden usulca geçiyordu.

Battaniyenin altına kıvrılıp evin kokusunu içine çekti. Busan'daydı. Kırmızı kapılı aynı evde kaldığı banliyölerde ve burası çok sessizdi.

Bugün Jimin 22 yaşına bastı. Samimi bir doğum günü partisi, arkadaşları ve ailesi, bir sürü hediye ve güzel bir ev yapımı akşam yemeği vardı. Herkes onu hala bir çocukmuş gibi şımartıyordu. Sıcak bir ortamdı.  Kardeşi harçlığını ona bir parfüm şişesi almak için harcamıştı ve amcası ona bir bisiklet almıştı. Jimin'in ailesi,  dizüstü bilgisayarla onu şaşırttı, bu yıl üniversiteye başlayacağı için şimdi ihtiyacı olacağı bir şeydi.

Akşamın erken saatlerinde Yoongi onu almaya gelmişti. Onu koi göletinin olduğu parka götürdü ve uzun zaman önce alıştığı meşe ağacına tırmanırken aşağıdan sevgiyle izleyerek sırasını Jimin'e bıraktı. Yoongi hala yaralarından kurtulma sürecindeydi ve fizik tedavi için işinden uzun bir ara verdi.

Güzel bir gündü.

Ama Jimin uyuyamıyordu.

Olmuyordu. Uzun zamandır yatakta dönüp duruyordu.

Hayatının son 14 yılı bir boşlukta, sanki bir kurguymuş gibi geliyordu. Sanki bunların hiçbiri yaşanmamış gibi.

Ve gözlerini her kapattığında, Jungkook'u görürdü.

Bazen gördüğü Jungkook tatlı, savunmasız Jungkook'tur. Bazen gördüğü Jungkook manyak olanıdır, günlüğünde okuduklarıyla birlikte kabuslarında hâlâ görünen kişidir.

Jimin'in omurgasından yukarı bir ürperti yükseldi ve üstündeki battaniyeyi attı.

Ev terliklerini giydi ve odasından çıkıp merdivenlerden aşağı indi. Aşağı inerken parmaklarını duvarda gezdirdi. Ailesi yakında evden taşınacaktı. Yeni bir başlangıçla ilgili bir şey. Eve dönüş yolunu bulmaya çalışırsa diye burada kalmışlardı.

Aşağıya indiğinde, sahanlığın penceresinden dışarıya bakmaya gitti. Ahşap veya betondan ziyade taştan yapılmış eski bir ev. Soğuk cama dokundu, dışarıdan camı kaplayan yağmur damlalarına dokunuyor. Bir süre orada kaldı, yumuşak saçları dağılmış, yorgun gözleri dışarıdaki ağaçların rüzgarla sallanmasını izliyordu.

Ağaçların bir ritim içinde hareket etmesi, huzurluydu.

Çok geçmeden gözleri başka bir yere kaydı ve bir süredir ulaşmak istediği bir şeyi eline aldı.

Jimin ön kapının yanındaki küçük masanın üzerindeki posta yığınına doğru yürüdü, parmakları çok uzun sarkan pijamasının kollarını kıvırdı. Ülkenin dört bir yanından çok sayıda mektup alıyordu, çoğunlukla destek ve teşvik sözleriydi. Doğum günü için aldığı tüm hediyeleri kenara alarak paket ve posta yığınını karıştırdı.

Paketlerden birine rastladığında Jimin'in parmakları durdu, öndeki adres ona yeterince sarsmıştı ve başının döndüğünü hissetti.

Jeon Jungkook, Geoje hapishanesinden.

Jungkook'un hayatta kaldığını duyduğunda, Jimin kuşkusuz rahatlamıştı. Çok kan kaybetmişti ve Jimin ciğerlerinden birini delmeyi kıl payı kaçırmıştı. Bir haftadır kritik bir durumdaydı ama sonunda hayata tutunmuştu.

Bu ondan ilk duyduğu şeydi.

Karton kutuyu mutfağa götürdü ve açmak için kesici kullanarak bir hediye ortaya çıkardı. O da sarılmıştı ve üstünde bir not vardı.

Jimin dikkatlice parmaklarıyla aldı. Omurgasından yukarı bir ürperti yükseliyor, gözleri Jungkook'un el yazısına kaydığı anda kalbi deli gibi atıyor, onu en son ne zaman gördüğünün hatıraları karnında hoş olmayan duygulardan oluşan bir kokteyl oluşturuyordu.

Yazılanları okumakla vakit kaybetmezdi, beklemek istemedi.

Sevgili Jimin,

Nasılsın? Eminim iyisindir. Ben her zaman ki gibiyim. Seni düşünmediğim tek bir gün bile yok. Sen de aynı şekilde mi hissediyorsun?

Evet.

Bugün senin doğumgünün. Bunu birkaç gün önce, zamanında geleceğini umarak gönderdim. Eğer öyleyse ve bunu 13'ünde okuyorsan, geri gelip beni ziyaret etmen gerekiyor. Bana bir öpücük ver ve beni sevdiğini söyle. Çünkü biliyorum. Sadece biliyorum. Beni terk etsen de.

Jimin'in boğazı ağırdı ve gözlerini sıkarak kapattı. O yalan söylemeyecekti. Uyurken bile sürekli Jungkook'u düşünüyordu. Dışarı çıktığında, Jungkook'un düşündüğü gibi tatlı bir çocuk olmadığını kendine kanıtlamak için olsa bile onu araştırmıştı. Çiftçilerden biri koleksiyonuna rastladıktan sonra nasıl yakalandığıyla ilgili makaleleri okumuştu. Jungkook'un DNA'sı her yerdeydi ve ulusal manşetlere konu olan davaya giderken gururlu gülümsemesiyle hemen itiraf etmişti. Jimin yeraltı dünyasıyla çok meşguldü, zengin ve güçlü adamları, içine girdiği fırtınayı bilemeyecek veya tanımlayamayacak kadar memnun ediyordu.

Seni incitmek istemedim ama seni korkuttuğumu biliyorum. Sadece çok kızgındım. Sadece sonsuza kadar benim olmanı istiyorum. Lütfen, beni ziyarete gelmeyecek misin?

Jimin'in yanağından bir damla yaş süzüldü.

Hediyem büyük değil ama ilk tanıştığımızda sana verdiğim eski bir söz. Bunda hiçbir zaman iyi olmadığımızı fark ettim. Doğum günün kutlu olsun aşkım.

              Seni her zaman ve daima seveceğim,

Senin Jungkook'un

Jimin hediyeyi açtı, paketi nazik parmaklarla sıyırdı. Bu bir kitaptı.

Nefessiz Hayvanat Bahçesi

Jungkook'un kütüphanede ilk karşılaştıklarında istediği kitap. Parmak uçlarını ciltli kapağın üzerinde, kabartmalı altın harflerin üzerinde gezdirdi.

Jimin kendine bir fincan sıcak çikolata yaptı. Oturma odasındaki rahat kanepeye kıvrıldı, tıpkı küçük bir çocukken öğleden sonra kestirdiği kanepenin aynısıydı, kitap ağır ve kucağında güvenliydi.

Kapağı açtı ve okumaya başladı.


bitti ve boslukta hissediyorum suan
umarim begenmissinizdir okudugunuz icin cokkk cok tesekur ederimm umarim bir sonraki kurgularda gorusueuzzz

orjinal hikaye,
https://archiveofourown.org/works/32964823?view_adult=true#work_endnotes

the breathless zooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin