Bir dahaki sefere Jimin'in gözü morarmıştı.
Gardiyanlar, egzersiz saatlerini atladığını fark etmişti ve böyle ayrıcılıkları olamazdı. Onu hücresinden çıkardılar ve donuk karo zeminlerin üzerine yerleştirilmiş egzersiz ekipmanlarının bulunduğu geniş ve açık bir alan olan spor salonuna bıraktılar. Jimin bazı sıralara bir göz attı ve mahkûmlar egzersiz yaparken vidaların takırdamasını fark etti.
Dambıllara yerleşti, hafif olanlardan birini aldı ve kaldırdı. Daha önce dansları için biraz esneme hareketleri yapardı, ancak dikkat çekmesi durumunda bunlardan kaçınmaya karar vermişti.
Jimin dalgın bir şekilde ağırlığı kaldırdı, zihni genellikle yaptığı gibi dalmıştı. Son zamanlarda bunu daha sık yapıyordu; boşluğa dalmak. Bir şeyler yapmanın ortasında olurdu ve düşünceleri bu sırada dağılır, sis bulutlarına dönüşürdü.
"Kedicik kilo vermeye çalışıyor," Birisi spor salonunun karşısından gülüyor. Jimin sesi tanımıştı. Bu, duştaki adamdı. O zaman yüzünü görmemişti ama şimdi görebiliyordu. 30'lu yaşlarının sonlarında, çenesinde çizikler, güneşten yıpranmış teni ve üniforması vücudunu öne çıkaracak kadar parlaktı. Boncuklu gözleri Jimin'i rahatsız etti. Yanında bir sürü tatsız arkadaşı da vardı, hepsi tıkırdayan sıralarda oturuyor ve açıkça ona bakıyorlardı.
Jimin boğazındaki yumru büyüse de onları görmezden geldi.
Jimin yaklaşan ayak seslerini duyduğunda egzersiz saatine 30 dakika kalmıştı. Kalçasında bir el ve kulağının arkasında bir ses vardı.
"Yardıma ihtiyacın var mı? Bana kalsaydı, senin gibi güzel şeylerin tek bir parmağını bile kıpırdatmasına gerek kalmazdı."
Diğer adam elini gizlice Jimin'in gömleğine soktu ve pantolonunun kenarına dalmadan önce düz karnının üzerinden geçti.
"Kes şunu," dedi Jimin biraz dostane bir tavırla, sabrı tükeniyordu.
"Ya da ne?" Takılıyor, muhtemelen bunu bir şaka olarak görüyordu, Jimin'in kulağının kabuğunu dişlerinin arasına aldı. "Seni içeri girdiğini gördüğümden beri çok zorlanıyorum," diye fısıldıyor sanki Jimin bundan etkilenecekmiş gibi.
"Seni uyarıyorum," Jimin donuk bir şekilde yanıtladı.
Diğer adam umursamıyor gibi görünüyordu ve hemen elini pantolonuna indirip avucuyla kıçını tutmuştu.
Jimin dabılları bıraktı ve dişleri sıkılı en ağır olanı aldı, arkasını döndü ve diğer adamın ayağına düşürdü. Çığlık atıp elini geri çekti, başının yan tarafındaki damarlar şişmişti şimdi.
"Seni aptal kaltak," diye hırladı Jimin'in gözüne bir yumruk atıp onu bir bez bebek gibi yere atmadan önce. Jimin elini ağrıyan yere götürdü, diğer adamı elinden geldiğince sert bir şekilde yumruklamadan önce acıdan yıldızları görüyordu.
Gardiyanlar bir anda üzerlerine geldiler, onları ittiler ama Jimin'in başının yanına başka bir sert darbe almadan önce değil.
"Seni öldüreceğim," diye hırladı diğer adam, boyun eğdirirken. "Sen kahrolası bir fahişesin, seni sikimde kana bulayacağım, sadece izle, ne kadar sert olduğunu göreceğiz o zaman-"
Jimin sadece üzerine tükürdü ve o sırada onu tutmak gardiyanlar için bile devasa bir görevdi. Sürüklendi ve işte bu, Jimin daha fazla sorun çıkarmaması için bir uyarı aldı.
Gece olduğunda, Jimin'in gözü çoktan şişerek kapanmıştı. Her zamanki gibi duvara dönük yan yatamıyordu çünkü çok acıyordu.
"Vazgeçmek bu kadar zor mu?" Adını bir türlü hatırlayamadığı hücre arkadaşı, o gece ona acıyla irkilmesini izleyerek sormuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the breathless zoo
FanficPark Jimin haksız yere cinayetle suçlanır ve kendisini dışarıda olduğundan daha fazla tehlikede bulduğu bir sahil hapishanesine gönderilir. Hayatta kalmak için tek seçeneği, herkesin veba gibi kaçındığı mahkûm Jeon Jungkook'a güvenmektir. [ceviri] ...