Jungkook POV:
Jestem w trakcie pisania maila do Kanga, chcę żeby każda chwila naszej wycieczki była idealna, Jimin zasługuje na wszystko co najlepsze, a tym bardziej w jego urodziny. Nie mogę się doczekać aż zwiąże mu oczy będąc w taksówce a chwilę później zaprowadzę w stronę samolotu, na pewno będzie zdezorientowany, już sobie wyobrażam jak uroczo będzie wyglądał.- z myślenia wyrwał mnie hałas stukania w drzwi.
- Jungkook?...
- Cześć Yoongi, co tam??
- Wiesz może gdzie jest Jimin?...
- Niestety nie. Coś się stało??
- Hoseok i ja... Pokłóciliśmy się...- powiedział wstrzymując płacz.
- Spokojnie Yoongi. O co dokładniej wam poszło??
- Wiesz to ciężka sprawa.- powiedział wahając się trochę.
- W porządku, poczekaj tutaj i spróbuj jeszcze raz skontaktować się z Jiminem, w porządku?? Jeśli ci się nie uda to pójdziemy poszukać go wspólnie.- powiedziałem lekko się uśmiechając.
- Niech ci będzie.- odpowiedział wyciągając telefon i wybierając numer do Jimina. Po kilku sygnałach, w końcu odebrał.
- Hej Yoongi, co tam??
- Gdzie jesteś? To bardzo ważne...
- W parku na ulicy *********, coś się stało?
- Tak, za moment tam będę.
- No dobrze, czekam.
Yoongi rozłączył połączenie, podziękował mi i wyszedł w pośpiechu. Biedny jeszcze nigdy odkąd tu mieszkam nie widziałem go takiego załamanego. Mam nadzieję że Park jakoś mu pomoże, znali się o wiele wcześniej, na pewno wiedzą o sobie więcej niż ja.
- Kurwa zapomniałem o mailu, muszę go skończyć.- powiedziałem cicho sam do siebie, kontynuując pracę nad pismem.
Jimin POV:
Czekałem na Mina, zaniepokojony, w jego głosie czułem rozpacz. Yoongi zawsze wydaję się być kamienny, ale tak na prawdę jest bardzo uczuciowy i przejmuje się dosłownie wszystkim.
- Jimin...
- Yoongi co się stało??- powiedziałem zasmucony widząc go całego w łzach.
- Ja... Widziałem Hoseoka z jakimś chłopakiem, ten chłopak...- zaczął jeszcze bardziej szlochać. -- On go pocałował.
- Słucham?!- jesteś pewien że był to Hoseok?
- Tak, byliśmy tam umówieni. Wtedy wbiegłem w nich i zacząłem krzyczeć, Hoseok nie wiedział jak ma zareagować, ja zresztą również... Nie dałem mu się nawet wytłumaczyć, jestem beznadziejny, może dlatego znalazł sobie nowego chłopaka, to wszystko moja wina...
- Yoongi, to nie może być prawda, na pewno jest to nie porozumienie, Hoseok nigdy nie zrobiłby ci czegoś takiego.
- Sam już nie wiem, jestem totalnie załamany...
- Powinieneś z nim porozmawiać.
- Jimin...
- Ja wiem że to trudne, ale warto spróbować.
- Cóż, chyba masz rację.- powiedział wyciągając telefon i paczkę papierosów, zapalił jednego, zaczynając pisać wiadomość. Chwilę później dostał wiadomość zwrotną.- Hoseok będzie czekał na mnie w jednej z kawiarni.
- Odprowadzić cię?
- Nie trzeba i tak już bardzo mi pomogłeś, jesteś wspaniały Jiminie.
- Ty też Yoongi. Później wszystko mi opowiesz?
- Oczywiście. Dobra, pa Jimin
- Papa Min!!
Chłopak odszedł a ja zostałem sam razem z moimi myślami. Hoseok nie mógłby zdradzić Mina, za bardzo go kocha, nie raz wysłał mi bardzo długie wiadomości mówiące że nie wyobraża sobie życia bez Yoongiego, a co jeśli? Nie, to nie może być prawda! Nagle usłyszałem powiadomienie, to Jungkook. Zmieszany otworzyłem chat.
Jungkookie ♡
-- Jimin!!!!
Co się dzieje?? -
-- Gdzie jesteś??
Zaraz wracam do dormu, a co? -
-- Wspaniale, mam dla ciebie niespodziankę!!
Naprawdę? Cieszę się! -
Z jednej strony naprawdę cieszyłem się z niespodzianki jungkooka, ale z drugiej dalej bałem się o Yoongiego i Hoseoka, ahh muszę na razie być dobrej myśli.- pomyślałem i zacząłem iść w stronę dormu. Chwilę później znalazłem się przed dormem, bez dłuższego zastanowienia otworzyłem drzwi a w holu stał Jungkook, który szybko ściągnął mi płaszcz i zaczął przemowę.
- Jiminie pakuj się.
- Słucham?!
- Masz się spakować, a jutro rano wyjeżdżamy.
- Co? Gdzie?
- Niespodzianka.
- Ah no dobra.- powiedziałem bez emocji, moja reakcja zasmuciła Jungkooka, ale ja nie myślałem o tym, bo do mojej głowy znów wkradł się widok Yoongiego i Hoseoka, nie mogę wyjechać i ich teraz zostawić, przecież mnie potrzebują.- Z takowymi myślami zebrałem się i ruszyłem w stronę mojego pokoju, gdzie miałem spędzić kolejne godziny na myśleniu o całej tej sytuacji, płaczu oraz pakowaniu walizek.
♡♡♡
CZYTASZ
♡︎ 𝒁𝒂𝒖𝒓𝒐𝒄𝒛𝒆𝒏𝒊𝒆 ♡︎ 𖦹 𝙹𝚒𝚔𝚘𝚘𝚔 𖦹
Short Story𝐁𝐓𝐒 𝐢𝐬𝐭𝐧𝐢𝐞𝐣𝐞 ♡︎ chłopcy oczekują nowego i ostatniego członka zespołu, Jimin jest bardzo podekscytowany na wieść o nim. Gdy Jungkook pojawia się w dormie, Jimin czuje się przy nim dosyć dziwnie... ♡︎ Jimin: O matko- 𝑲𝒔𝒊𝒂𝒛̇𝒌𝒂 𝒛𝒂𝒘�...