Baygın gözlerimi Emirhan'a diktim.
" Sen bağcık bağlamayı bilmiyor musun Emirhan?"
Oflayarak kafa salladı.
" Karıştırıyorum sadece." Sinirle eğildim ve bağcıklarını bağladım. İkisini de.
" Yürü artık geç kaldık senin yüzünden. Koskoca adamsın, dışardan gören de bir şey sanar ya. Daha bağcık bağlayamıyor."
" Ya Fırat kardeşim niye anlamıyorsun beni, karıştırıyorum sadece."
Elini iki yana salladı Fırat sus der gibi.
" Hadi artık sinirleniyorum." Son kez ben konuşunca binadan paldır küldür çıktık.
" Ya itme Gerizekalı! Düşeceğim."
Emirhanı ittirip kaçtım yanlarından.
2 haftadır aşırı aşırı samimileşmiştik. Neredeyse her günümüz beraber geçiyordu.
İnanır mısınız Fırat bile yakınlaşmıştı Emirhan ve Dorukhanla. Dorukhanla yakınlaşmayacak salak var mı?
Hayır başka soru.
Dorukhan.. genelde antrenmanda olsa da eve gelip giderken görüyordum onu.
Hareketleri çok hoşuma gidiyordu. Gerçekten. Tabi şuan bunu onun bilmesine gerek yoktu. İki gün önce kendimi tutamayıp bir fake hesap açmıştım. Ama henüz yazmaya cesaret edememiştim. Fırat biliyordu ama çok da olumlu değildi. Ama bir şey de demiyordu.
Ne yani okudugum kitaplarda en etkili yöntem bu boşuna okumadık o kadar kitabı. Gayet rahat ve profesyonelim.
Konuşa konuşa okula varmıştık, Sınıfa girince göz göze geldik Alperle. El sallayıp yerime geçtim. O da fix gülümsemesi ile bakıyordu bana. Ben cam kenarına geçince Fırat yanıma Berkay ve Emirhan da arkaya oturmuştu.
Bizim peşimizden hemen hoca girmişti.
"Günaydın gençler." Günaydın diye mırıldanıp oturdum.
" Berkay? Oğlum hayırdır? Sen yanına Kimseyi oturtmazdın?"
" Hocam sormayın. Bu herif kene gibi yapıştı bana valla. Kurtulamıyorum."
Bütün sınıf gülünce onur da konuştu, " Aaa Berkaycığım, sen değil miydin her gün Aman Emirhan benim arkadaşım yok gel maç yapalım diyen?" Komik mi?
Herkes gülüyordu kendi aralarında. Bende daha fazla dağılmadan, çantamdan defterimi çıkardım. Hoca da gülüp soru yazmaya başlamıştı zaten.
..
05**: Gömleğin ne kadar yakışmış Dorukhan.
05**: Benimki de Laf Elde ki mal güzel olunca..
Dorukhan: Yeni gömleğimden bahsediyorsan evet, bende bayıldım.
Dorukhan: Ayrıca bana niye mal diyorsun? Takımın en yüksek zeka seviyesine sahip olanı benim.
Parmaklarımı hızla klavyede gezdirdim.
05**: Bütün gömleklerin tişörtlerin çok güzel. Çünkü sen taşıyorsun güzele ne yakışmaz.
Dorukhan: Aslında hiç müsait değilim ama o kadar numaramı bulmuş, zahmete girmişsin. Adın ne?
05**: Nasıl istersen o adı ver..
05**:: Mal derken kumaş adam gibi adam falan demek istedim. Hiç de anlamıyorsun dediklerimi nasıl anlaşacağız. Çok safsın Dorukhan.
Dorukhan: Değilim ben saf.
05**: Beni engeller misin ki? Ya da numaranı değiştirir misin?
Dorukhan: Eğer saygı çerçevesinde konuşursak Tabi ki hayır.
Dorukhan: Hıyar birine mi benziyorum ordan?
05**: Estağfurullah.
Dorukhan: Tamam Şaka yaptım. Ama saygıda ciddiyim. Saygı çerçevesine dikkat edersek bir şey söylemem.
Dorukhan: Dikkat etmem lazım bu gibi şeylere, Biliyorsundur mutlaka basın açık arar hep.
05**: Haklısın elimden geldiğince seni rahatsız etmemeye çalışacağım.
05**: Teşekkür ederim güzel anlayışın için..
Dorukhan: Ben teşekkür ederim. İyi geceler sana.
05**: Tekrar teşekkürler gecemi iyi ettiğin için..
..