Ben geldimmm. Özlediniz mi ballarım?
Bu gergin ortamda ince bir kahkaha koptu. Sanki boynundan ısırılan kendisi değilmiş gibi delicesine gülen omega tüm şaşkın bakışları üzerinde topladı. "Sen beni mühürlemeye mi çalıştın az önce?"
Tekrar gülmeye başladı. Jimin gözlerini kısıp sessizce olanları izliyordu. Jungkook hatırladığı şeyle birlikte kahkaha atarak Yoongi'ye ayak uydurdu. Taehyung ise etrafa kınayan bakışlar atıyordu.
"Sen sahipli bir omegaya ne cüretle dişlerini geçirirsin?"
Yoongi'nin sesi biraz yüksek çıksa da bu kimsenin umrunda değildi. Ne demeye çalıştığını anlamayan prensler için şu an kelimeler önemliyken Jungkook için hyungunun kızgınlıklayken bile bu kadar güçlü durmayı başarabilmesi önemliydi.
Omega alfanın şaşkınlığı sayesinde hiç zorlanmadan bedenine sarılı kollardan kurtuldu. Kıyafetinin omzundan tuttu ve aşağıya doğru sıyırdı. Ortaya çıkan çiçekler ile Jungkook hariç herkes büyük bir şaşkınlık içerisine girdi. Min Yoongi, ruh eşinin çiçeklerini yıllarca omzunda taşımıştı.
"B-bu bir yanıltmaca. Gerçek olamaz. Hayır hayır"
Alfanın korku dolu sesine rağmen omega gülümsemeye devam etti. Yavaş yavaş teni soğuyan alfa son güç kırıntılarını ayakta durarak harcıyordu.
Sebebi ise ortadaydı.
Tanrı, ruh eşini bulmuş bir omegayı zorla mühürlemeye çalışanları böyle cezalandırıyordu.
Yoongi onu umursamadan birkaç adım attı. Kurdu alfasını istiyordu. Bunu fark eden Jimin koşarak omegasının yanına geldi. Kollarını beline sardı ve feromon salgılamaya başladı. Fakat hâlâ taşıdığı nefret göğsünde büyük sancılara neden olan omega bu durumdan rahatsız oluyordu. Onu kullanacak bir alfanın eşi olmak gururuna dokunuyordu. Nefret her yanını sarıyor yine de alfasını istiyordu.
Jimin için durumlar farklıydı. Alfalar eşlerini koruma içgüdüsüyle dolup taşan ve onlar için her şeyi göze alabilecek güçlü kurtlardı. Bilinmeyen şeyler ve yanlış anlaşılmalar ne kadar bir sorun teşkil etse de alfa omegasının gönlünü tekrardan kazanmak için çabalayacaktı.
Yoongi, ruh eşinin kollarında sakinleşti. Yüzü boynunda, kokusunun en çok keskinleştiği yerdeydi. Tabii bu mutlu anı bölen birisi vardı.
"Hyung, bölüyorum ama saraya mı dönsek?"
Yoongi belli belirsiz mırıltılar çıkardı ve onu sadece Jimin anladı. Kendisiyle hemen hemen aynı boylardaki bedeni kucağına aldı ve onu sarsmamaya çalışarak yürümeye başladı.
LANET OLSUN YAZAMIYORUM OLMUYOR OLMUYOR! YAZMAK BANA ESKİSİ KADAR ZEVK VERMİYOR SIKILIYORUM. ÖZÜR DİLERİM! 😭
AYRICA FİCİN KONUSUNU UNUTTUM O KADAR SIKICI YAZMIŞIM Kİ OKUYASIM GELMİYOR YENİ BÖLÜM DİYEREK BENİ DARLAMAYIN ERGENLİKTE YAZMIŞTIM BU FİCİ VE ARTIK BENİM YAZIM TARZIM ÇOK DEĞİŞTİ DEVAM ETSEM BİLE UYUMSUZ OLUR.
BAŞKA FİCLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE
HOŞÇA KALIN
by agafya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pisigi • yoonmin
Fanfiction"Kral Park kedileri çok sever. Fakat favorisi kediye benzeyen omegalardır"